En ik blijf er bij dat al die vogels te veel van het goede is.
Dat vind ik zelf ook. Veel teveel en way to obvious. Maar zoals ik al schreef (en ik nergens anders teruglees): er kwamen in aflevering 8 ineens 2 flitsen doorheen in een lang shot. Die zijn er bewust ingemonteerd. Zou een nep-hint kunnen zijn, maar zou dan wel echt heel flauw zijn. Ik vind die vogels samen met de flitsen, die dan dus zouden duiden op merel als natuurfotograaf, wat ze in haar vrije tijd doet, dus wel hintwaardig.
[offtopic]
Maar goed, ik zie de makers er ondertussen ook voor aan dat ze dit als een bewuste nep-hint zouden hebben gemonteerd. Maar ja, dan kom je bij wat ik al ergens op dit forum schreef: onderhand is het voor ons meer russisch roulette om het spel mee te spelen, want de hele montage wordt steeds gemanipuleerd en je kunt volgens mij als kijker helemaal niet meer echt meespelen.[/offtopic]
[edit] Overigens kan het ook prima zijn dat de regisseur er bewust voor heeft gekozen ook veel shots van andere dieren erin te monteren zodat de hint misschien wat minder sterk zou overkomen. En heeft dat land ook gewoon veel vogels. Een cameraman wil graag mooie shots maken, dus als deze mooie natuur voorhanden is zal een cameraman die altijd willen laten zien.
Een regisseur is ook een mens en vlak ons speurwerk niet uit.