het is alleen maar praten over waarom ze niet de mol is. Van de laatste 10 pagina's zie ik weinig mensen die haar verdenken. ik verdenk haar niet maar ik vind het jammer dat Sarah en Niels verdenkers hier zitten en niet bij Niels of Sarah topic zelf.
Precies! Dit is dus exact wat ik bedoel. Een topic als een molduel is in elk geval meer geschikt om elkaar in de haren te zitten
Ja bent pas op Jan overgestapt nadat je al het puin van de Stine-tunnel van je kleren had geklopt.
Je zat immers samen met mij heel diep in de Stine-tunnel
Het is nog veel erger dan dat. Ik werd ruw ontwaakt door die enorme spoiler dat er 5 kandidaten over bleven... maar GEEN Stine! Anders was mijn tunnel totaal ingestort. Maar ook dan nog zou ik vast nog wel goed hebben komen te zitten. Als je maar goed zit 1 seconde voordat Rik die allesbeslissende vraag stelt en het antwoord komt in aflevering 10. Dat zat ik niet bij Jon
Het komt overigens maar zelden voor dat je vanaf begin af aan goed zit op de mol... als je zo tunnelt als ik heb je nog wel eens kans van 1 op 10 zeg maar
, normaal gesproken nog veel minder. Ik had Thomas wel vanaf aflevering 1 en in de eerste reeks Elise, dus statistisch gezien kom ik voorlopig ook niet meer aan de beurt
. Ik ben dit jaar al heel erg tevreden dat ik vroeg op Merel zat, en vorig jaar was ik ook blij met Jan. Echt een topmol.