Het is nou eenmaal zo, daar kun je niet omheen draaien.
Klopt. Maar het is ook zo dat XXX de mol is. Als Rick McCullough zou roepen wie de mol is, vinden mensen dat ook niet leuk. En dan kan die ook niet aankomen met "maar het is nou eenmaal zo".
Het hele idee van dit spel is dat er dingen waar zijn, maar dat we die nog niet weten. Het hele idee van dit spel is om dingen die waar zijn, te ontdekken. Dat zijn we hier 10 weken aan het doen. Iets wat 8 maanden geleden gebeurde, ontrafelen. Als iemand een verslag gaat doen van wat er precies 8 maanden geleden gebeurde, is het spel weg.
Ik hoop dus dat je het met me eens bent, dat "iets is waar" iets anders is dan "het is prima om dat te delen met iedereen".
Ik ontken ook niet dat iets
waar is. Ik vind het jammer dat dat openlijk wordt
gedeeld, want het is een spoiler, die iets verklapt over het verloop van het spel.
Het is heel erg wat er gebeurd is, en ik bagatelliseer het leed niet,
maar productie van WIDM heeft er kennelijk (voor zover ik weet) voor gekozen om hierover nog geen info prijs te geven. Ik vind dat wij dat als molfans dan moeten respecteren. Wie inside info heeft, houdt die voor zich. Dat is noodzakelijk voor het spel.
PS Nu lijkt het alsof ik er jou op aanval, maar ik heb meerdere mensen dit zien delen. Dat geldt evenzeer voor die mensen.