Ja, dat stoort mij het meest. Die eindeloze zoektocht naar de meest onmogelijke hints. Kijk nu gewoon eens naar acties, gedrag, geld, onderlinge conversaties, ... de helft van de posts gaat over onzin over zogezegde hints. Het hintvrij topic wordt jammer genoeg maar sporadisch gebruikt.
Wie is de Mol heeft ALTIJD dit soort hints erin gehad en zal dat altijd blijven doen. Dus het is dan leuk als je iets vindt wat dan ook echt een typische WIDM hint is. De kans is zo groot dat er echt iets met zulke schermen bedoeld wordt, als je vorige seizoenen van WIDM hebt gezien.
Als je dat stoort.. Tsja dat gaan ze echt niet veranderen.
En wie zegt dat er niet naar acties, gedrag, geld enz wordt gekeken? Dat staat toch genoeg in alle topics? Ik verdenk RP juist door zijn acties en met Follow The Money. En afgelopen aflevering gedroeg RP zich weer perfect als mol. Bijv. afgelopen aflevering: de 'zoek de verschillen' was fout -> hij liet het Sinan ook nog mooi checken -> laat good wil zien
Met de tuktuks -> wel iets van geld binnen halen (100) -> maar veel meer niet laten slagen (250). Enz enz
En ik vind het wel tof om dan een hint te vinden wat dan heel goed bij RP en zijn acties aansluit.
Nogmaals we gaan niet meer een hint krijgen waarbij je letterlijk kan spellen: RP is de mol.
De maker Rick zal meer als dit soort hints gebruiken. En ik ben blij toe