Over onszelf herhalen, ach. Ik vind het wel leuk om de opdrachten uit te kauwen hoor, wat moeten we anders? Het is nog een hele week uitkauwen want vanavond weten we nog niks.
Ja, dat is misschien zo, maar aangezien ik ook Sarah erg heb verdacht heb ik dus zeker een heleboel acties van Sarah juist bekeken vanuit het perspectief dat zij de mol is. Dus ik heb zeker met een open blik gekeken naar de mogelijkheid dat zij de mol is
Voor mij hetzelfde. Wij zijn echt totaal objectief
Als we echt spreken over objectief naar alles kijken hebben we het meeste reden om Niels af te strepen.
En hier wordt gezegd dat Sarah heel onmols is in de steenfabriek. Allereerste riep ze haar stop echt wel laat
Ik ben het met de Sarah-verdenkers eens dat ze weinig kon met Sinan in de steenfabriek. Maar dan... ze deed dan dus ook inderdaad helemaal niks. Weer. Met die lijn zoeken was ook al geen molactie van haar te bespeuren. Dus ik ben het best eens dat ze niet anti-gemold heeft daar, maar er was ook zeker geen molactie te bespeuren, waar Merel er toch weldegelijk een aantal op haar naam heeft staan daar.
En nog even. Ik vind het bedrag in de wachtkamer helemaal niet 'maar een laag bedrag', het stelt in feite 500 euro voor, het verschil tussen -250 en +250. Sarah pakt gewoon het allerergste zonder enige aanleiding behalve dat hele softe van "ja, het moest van Jamie'. Merel zit dan weliswaar in het midden met 0, maar daar zit een heel belangrijk aspect aan vast, namelijk de jokervrijstelling in het spel brengen. 2-0 voor Merel dus, alleen al in deze opdracht...