1.1: -
Vrijstellingen omhoog halen heeft de mol baat bij, een kist laten vallen met potentieel een vrijstelling niet. Maar wijfelend stemmen zoals Merel is dan weer molser dan zoals Sarah direct stemmen voor de vrijstellingen.
1.2: -
Iedereen slaagt erin.
1.3: -
Merel oppert of iemand niet achter Evi aan moet (en geeft de aanzet voor de molactie) maar Sarah voert hem uit.
2.1: Merel
Sarah corrigeert zowel Evi als Merel, Merel is zichtbaar geïrriteerd dat ze wordt tegengewerkt in haar actieve molactie?
2.2: -
Beide dames blijven langer weg dan de rest. Dus beide hebben de optie om off camera met Rick te spreken, geld te verduisteren.
2.3: Merel
Brengt een nieuw spelelement in, de vrijstelling in een joker. Maar als het afgesproken spel is tussen productie en mol vind ik het minder.
3.1: -
Beide zijn gericht op het volkrijgen van dr waslijnen.
3.2: Merel
Hihi kijk ik ben de mol *jenga blokje op hoofd doet
3.3: -
Beide organiseren de boel zo dat 30min haalbaar bleek.
4.1: -
Beide door groepsdruk weinig effectief in mollen
4.2: Sarah
Merel doet een gekke lastminute move. Rp kon weten dat Sarah en Niels verkeerd stonden en waarom zou je als mol ala Merel je zo in de picture spelen?
4.3: -
Doen beide genoeg om fouten te forceren.
5.1: -
Beide dragen bij aan het vinden van foto's.
5.2: -
Beide staan op de molpositie bij uitstek.
5.3: -
Beide laten de opdracht slagen terwijl ze prima ala Jaime 'volgens mij was het echt...' een verkeerde volgorde konden opperen.
6.1: Merel
Merel is betrokken bij meer l(
)astige opdrachten, Sarah zet zich buitenspel door Sinan te assisteren.
6.2: Sarah
Merel pakt de hoogste enveloppes en komt binnen de eerste keer onnodig. De tweede keer heeft ze Jaime als bliksemafleider.
6.3: -
Ging niet om geld uit de pot.
7.1: -
Opdracht slaagt onnodig door Merel die met 1,5min op de klok goed gooit en daarvoor nog liet zien niet te kunnen gooien
7.2: Sarah
Sarah pakt -1000 op een pot van 8000 nogal significant. Merel weer als productiemedewerkster die ze uit de brand helpt met de 'spannendste executie ooit' /einde citaat Jaime
nee gewoon nee.
7.3: -
Beide dames doen bar weinig, lopen weg van hun station.
4x Merel, 3x Sarah. Dus tja Merel zal wel de warrige mol zijn maar ik heb liever de Sarah molacties.