Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 10724 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #80 Gepost op: 16-05-2021, 23:05:28 »
Er is niks beters dan De Mol. En ben zo blij dat wij dit mogen en kunnen meemaken.  8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #81 Gepost op: 16-05-2021, 23:07:09 »
Nee De Mol is echt wel het neusje van de zalm ;)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #82 Gepost op: 16-05-2021, 23:29:25 »
Alle afleveringen waren weer geweldig natuurlijk, maar aflevering 7 springt er nog net bovenuit voor mij.
Sven en Philip die Duits sprookjes vertellen, verstoppertje (heerlijk simpel maar zo leuk), de geweldige sfeer bij het kampvuur, en de natuurlijk absoluut briljante hotel opdracht, met Sven in een bruidsjurk.  ::tandpastasmiley::
Ik ben wel benieuwd naar jullie favoriete aflevering, mol, kandidaten eigenlijk van alle seizoenen.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2021, 23:32:16 door Reflektor »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #83 Gepost op: 16-05-2021, 23:36:10 »

Ik ben wel benieuwd naar jullie favoriete aflevering, mol, kandidaten eigenlijk van alle seizoenen.

Ik denk aan de finale in Vietnam:

de karaokéopdracht met Axel die op de massagetafel moet meezingen.
(leuk was ook dat Axel voor de opdracht sprak dat er wel een addertje zou zijn, en Bas komt naar hem met de opdracht om te zeggen dat het een boa was)
de laser-bomopdracht (echt een opdracht die ik zelf wil spelen)

en tot slot: de eerste keer dat een mol mij absoluut verrast heeft
klaar voor de strijd

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #84 Gepost op: 16-05-2021, 23:45:00 »
Ik denk aan de finale in Vietnam:

de karaokéopdracht met Axel die op de massagetafel moet meezingen.
(leuk was ook dat Axel voor de opdracht sprak dat er wel een addertje zou zijn, en Bas komt naar hem met de opdracht om te zeggen dat het een boa was)
de laser-bomopdracht (echt een opdracht die ik zelf wil spelen)

en tot slot: de eerste keer dat een mol mij absoluut verrast heeft
Ja, die karaoke opdracht was ook subliem.
En aan dat seizoen blijf ik ook altijd aan Joeri en Bruno denken, wat een goeden venten waren dat.
Samen met Philip wel mijn top 3 favo kandidaten denk ik.  ::jaja::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #85 Gepost op: 17-05-2021, 17:13:09 »
Het is gebruikelijk dat mollen buiten het zicht van kandidaten in de camera knipogen of met hun vingers een M vormen voor diezelfde camera. Zouden er kandidaten zijn die hetzelfde proberen en dat “per ongeluk” in het zicht van een mede-kandidaat doen? Het is een wrede manier om een concurrent in een verkeerde tunnel te manoeuvreren. Geen idee of het gebeurt. Je ziet het in ieder geval nooit, maar misschien is het ook een vooraf gemaakte gentlemen’s (m/v) agreement om dit niet te doen. Iemand weleens iets wat er op lijkt gezien?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #86 Gepost op: 17-05-2021, 17:59:26 »
Ik denk niet dat die kandidaten er geweest zijn. "Gewoon" nepmollen gebeurt eigenlijk al nauwelijks.

En als Lennart betrapt was geweest had hij er zich vast uit kunnen kletsen door de toen alsof hij zo'n nepmollende kandidaat was of iets dergelijks. :P

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #87 Gepost op: 18-05-2021, 17:10:30 »
Weet iemand misschien waar Saskiaax95 is gebleven? Ik heb de afgelopen jaren van haar bijdragen aan de zoektocht naar de Mol genoten, maar als ik nu haar oude posts zie, is haar account verwijderd.
Ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ze gewoon haar interesse in het programma is verloren.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #88 Gepost op: 10-11-2021, 15:26:19 »
Voor de mensen die niet op Discord zitten. Ze zijn inmiddels weer weg voor opnames! Ik wens Gilles en het team een enorme leuke tijd tegemoet en hoop weer op een sublieme editie. Tooi tooi vanuit Nederland dan maar weer.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #89 Gepost op: 15-11-2021, 09:07:36 »
Voor de mensen die niet op Discord zitten. Ze zijn inmiddels weer weg voor opnames! Ik wens Gilles en het team een enorme leuke tijd tegemoet en hoop weer op een sublieme editie. Tooi tooi vanuit Nederland dan maar weer.

Is er ergens een invite-link voor deze Discord? Lijkt me erg leuk om te joinen.

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #90 Gepost op: 15-11-2021, 15:50:28 »
https://discord.gg/t9PyAnphQT

Via deze link kan je de officiële Discordserver van RealityNet joinen! Deze link is ook altijd hier terug te vinden.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::