Auteur Topic: [De Mol] Achtergrondmuziek  (gelezen 2871 keer)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #20 Gepost op: 23-04-2021, 19:09:23 »
Ik hoor regelmatig muziek van The Last of Us (Part II) voorbijkomen in De Mol. Ook in eerdere series.

In de recentste aflevering heb ik in ieder geval gehoord:
  • The WLF - Mac Quayle
  • They're still out there - Mac Quayle

Spotify-link voor de hele soundtrack van Part II, waar deze nummers bij horen: https://open.spotify.com/album/0tNUmClLcWptIcnoCXpPUC

En voor de soundtrack van het eerste deel, ook een aanrader: https://open.spotify.com/album/2GFFxj8aR2XpwIMYanOPjh
« Laatst bewerkt op: 23-04-2021, 19:11:15 door vickypollard »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #21 Gepost op: 25-04-2021, 20:51:28 »
Weet iemand hoe het liedje heet dat onder de preview voor aflevering 6 zit? (in aflevering 5 van vorige week dus)?

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #22 Gepost op: 25-04-2021, 20:56:42 »
Hm, ik ken het niet, maar de sound klinkt als Vitalic, dus je zou zijn nummers eens kunnen doorspitten.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #23 Gepost op: 25-04-2021, 20:58:39 »
Heb ik het verkeerd gehoord of hoorde ik aan het begin van opdracht 2 inderdaad het nummer dat altijd gespeeld wordt bij het bekendmaken van de verborgen hints in WIDM?

Verder weer inderdaad geweldige muziek dit seizoen! Is voor mij keer op keer wel echt een goede toevoeging!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #24 Gepost op: 25-04-2021, 22:43:46 »
Weet iemand hoe het liedje heet dat onder de preview voor aflevering 6 zit? (in aflevering 5 van vorige week dus)?
Dankzij een playlist op Spotify weet ik nu dat het Square 1 van Paul Kalkbrenner is.

Playlist is van VIER, dus officieel lijkt me? https://open.spotify.com/playlist/4s67v7kPHjpATQ8TMcbxyk

(Je vindt Vitalic misschien alsnog interessant trouwens  ;))
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 22:53:48 door vickypollard »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #25 Gepost op: 25-04-2021, 23:15:01 »
Was dat I put a spell on you in de vooruitblik? ::love:: Of hoor ik het verkeerd. Echt hulde weer voor de muziek ::bravo::
Heb ik het verkeerd gehoord of hoorde ik aan het begin van opdracht 2 inderdaad het nummer dat altijd gespeeld wordt bij het bekendmaken van de verborgen hints in WIDM?
Zeker weten! Ik was even in de war ;D
...óf niet!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #26 Gepost op: 26-04-2021, 02:19:00 »
Dankzij een playlist op Spotify weet ik nu dat het Square 1 van Paul Kalkbrenner is.

Playlist is van VIER, dus officieel lijkt me? https://open.spotify.com/playlist/4s67v7kPHjpATQ8TMcbxyk

(Je vindt Vitalic misschien alsnog interessant trouwens  ;))
Jaa! heerlijk

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #27 Gepost op: 2-05-2021, 23:05:10 »
Wauw, wauw, something in the Way van Nirvana op het eind was echt heel mooi  ::bravo::
Ook al heel lang niet meer gehoord...

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #28 Gepost op: 3-05-2021, 15:55:13 »
De muziek bij het abseilen (of wat was dat voor ding) vond ik ook fraai. Ik meende Mission Impossible, The Incredibles, Feuer Frei van Rammstein en de Bloemenwals uit Tsjaikovsky's Notenkrakersuite te herkennen.
È stata opera della TALPA!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Achtergrondmuziek
« Reactie #29 Gepost op: 13-05-2021, 21:09:43 »
Windowlicker van Aphex Twin kwam ook even langs tijdens de eerste opdracht in de finale aflevering