Auteur Topic: [kandidaat] Jens  (gelezen 4059 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Jens
« Gepost op: 14-03-2021, 18:04:03 »


Praat mee over het doen en laten van Jens! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier!
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 16:19:21 door putyourHANSup! »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2021, 21:16:54 »
Nu al fan. Wel blij met ondertiteling. Type niet zagen maar gaan
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2021, 08:08:56 »
Qua beroep zelfde als davey uit serie zuid Afrika. Ook beetje zelfde vibe van erin te gaan vliegen. Lijkt me enorm competitief en sterk.
Aks hij ook nog eens goed in de groep komt te liggen en daar wat info te kunnen winnen of wie op wie zit, denk ik dat hij wel eens ver kan komen.

In zijn eigen spel denk ik dat hij moet oppassen zich niet te veel in de opdrachten te smijten, maar ogen open te houden op de mol.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2021, 23:13:20 »
 ::hug::

Ik weet verder ook niet wat ik kan zeggen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2021, 23:16:12 »
Auw, dat moet pijnlijk zijn. Ik dacht nog een flinke tijd van de aflevering wanneer zien we Jens opduiken? Erg jammer, ik vond het nu al een leuke gast. ::ok::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2021, 23:22:28 »
Maakt volgens mij de fout door 'rustig' de 5 vragen in te vullen. Gewoon klikken klikken klikken! Jammer!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2021, 23:28:48 »
 :\'( :\'( :\'( Hij was mn favoriet, misschien komt er wel een twist zoals bij zuid afrika ::vergroot::

Of we hebben de ron Boszhard van belgie ::ohno::
chipsverslaafde <3

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2021, 23:29:45 »
Of we hebben de ron Boszhard van belgie ::ohno::

Die zag tenminste nog Rusland (en daarna Georgië). Jens kwam niet verder dan Liederkerke.


Van wieisdemol.be:



In een maïsveld in Liedekerke werd voor de 10 kandidaten duidelijk wat ook wij sinds kort al wisten: dit jaar zou niemand zeker zijn van zijn plek in De Mol. Ongetwijfeld een donderslag bij heldere hemel, en dat terwijl bij de start van de eerste opdracht bakken water uit de lucht vielen. Tien aanvallers zouden er alles aan doen om alsnog een felbegeerde plaats in de groep in te pikken.

We zagen allemaal hoe dat afliep. De 18-jarige Noah wist zich tussen rookbommen en paintballkogels een weg te banen naar de auto die vertrekkensklaar stond richting Duistland, helaas ten koste van Jens die hierdoor meteen de snelste exit uit de hele molgeschiedenis kreeg.

"Ik dacht, dit gaat hier lukken. Ik ga mee met De Mol", zegt Jens ons na afloop. "Maar toen ik in het veld overbleef met Jasmien en Annelotte voelde ik de bui hangen. Toen wist ik, ik ga naar huis. Het drong op dat ogenblik niet echt door. Ik heb pas een dag of twee later een klop gekregen en toch wat tranen gelaten. Nu heb ik het een plaats gegeven maar de eerste dagen had ik het echt moeilijk. Alsof je grote liefde het uitmaakt. Buikpijn, een paar dagen niet gegeten en een paar kilo vermagerd."

Ook zijn vrouw kon niet geloven dat hij zo snel weer voor de deur stond. "Ik stond na een dag weer thuis", zegt Jens. "Ik had het koud en zat volledig onder de modder. De eerste avond hebben we er ook niet over gepraat want ik kwam in een ondergelopen huis thuis. De storm had ook bij ons in Ieper lelijk huisgehouden. Ik heb dus nog een halve nacht water gepompt en ben dan, na een heel warme douche in bed gekropen."

Je zou kunnen denken dat hij Noah toch wel even vervloekt heeft, maar dat is volgens Jens niet het geval. "Zeker niet! Het is een West-Vlaming dus die kan nu de eer van de provincie vertegenwoordigen he. Maar het doet wel pijn hoor. Na een eerste halve aflevering De Mol moeten verlaten. Zeker omdat mijn vrienden en familie echt aan het supporteren waren en hard in mij geloofden. En ze dachten tot vanavond ook al allemaal dat ik De Mol gewonnen had, want ik ben zelfstandige en ik kocht recent een nieuwe camionette. Dat was de laatste week talk of town!"

De winnaar van dit seizoen is Jens niet, maar of hij al dan niet De Mol was kunnen we niet met zekerheid zeggen. Op het einde van deze aflevering ontdekten we namelijk dat er ook een mol was bij de aanvallers. De kans bestaat dus dat de ene mol de andere naar huis heeft gespeeld.

"Tja…daar kan ik natuurlijk niets over zeggen… Behalve dat alleen ik weet of Noah al dan niet de mol is"

Dat dachten we al. Wij houden Noah volgende week dus zeker nog in de gaten, net als de 9 andere kandidaten die aan de start van aflevering 2 verschijnen. In een spannende eliminatie zagen namelijk we hoe Noah, Dami, Lennart of Kevin nipt een rood scherm wisten te ontwijken. Uitstel van executie?

https://www.wieisdemol.be/nieuws/132/de-snelste-exit-uit-de-molgeschiedenis
« Laatst bewerkt op: 22-03-2021, 00:31:39 door Heinz »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2021, 00:51:08 »
 :\'( ::hug::
Hij kwam in ieder geval enorm sympathiek over in het maïsveld ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #9 Gepost op: 22-03-2021, 01:12:15 »
oof hartverscheurend  :\'(

Ik denk inderdaad ook wat Convans zegt, je moet klikken klikken klikken. Snelheid is met 5 vragen en zo weinig informatie alles.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #10 Gepost op: 22-03-2021, 01:14:45 »
Ik zou t ergens wel gunnen dat ie volgende week een kans krijgt om terug te komen maar met t oog op dat er dan mogelijk 2 mollen in het spel zouden zijn is dat denk ik bijna niet te doen??

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #11 Gepost op: 22-03-2021, 07:48:31 »
Heel sneu voor hem. ::hug::
🜃

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #12 Gepost op: 22-03-2021, 09:00:06 »
Ik zou t ergens wel gunnen dat ie volgende week een kans krijgt om terug te komen maar met t oog op dat er dan mogelijk 2 mollen in het spel zouden zijn is dat denk ik bijna niet te doen??
Ja, ik dacht al: aan het eind van de aflevering staat Jens daar plots weer, net zoals Hans van achter een muurtje verscheen.
Maar toen kwam de aankondiging van Gilles dat er ook een Mol in de aanvallersgroep zit, dus die bal gaat niet op, helaas.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #13 Gepost op: 22-03-2021, 09:48:57 »
Ocharme  ::hug:: ::hug::. Dit is echt het slechtste scenario ooit als deelnemer
klaar voor de strijd

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #14 Gepost op: 22-03-2021, 09:54:49 »
Een miljoen zou hij laten schieten om mee te doen aan de mol. Ik vond dit zo ontzettend sneu voor hem. Ik dacht echt nu gaat Gilles hem zeggen dat hij nog een kans krijgt. Hij komt vast nog ergens terug, zo wreed zijn die Belgen toch niet?  :\'(

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #15 Gepost op: 22-03-2021, 10:23:11 »
Een miljoen zou hij laten schieten om mee te doen aan de mol. Ik vond dit zo ontzettend sneu voor hem. Ik dacht echt nu gaat Gilles hem zeggen dat hij nog een kans krijgt. Hij komt vast nog ergens terug, zo wreed zijn die Belgen toch niet?  :\'(

Ik vrees ervoor. In S2 was de afvaller nog altijd een antwoordmogelijkheid in de eerste test, dus kon je afleiden dat die terugkomt. Nu niet.

klaar voor de strijd

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #16 Gepost op: 22-03-2021, 10:36:51 »
Laat hem dan maar gauw een miljoen winnen..

Ontzettend sneu voor hem, maar dat is het -harde- spel.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2021, 10:40:36 »
Ontzettend sneu voor hem, maar dat is het -harde- spel.

Met het verschil dat je als kandidaat verwacht dat je minstens mee mag naar het buitenland om een paar opdrachten te doen waarin je de Mol aan het werk zou kunnen zien. (Al molt de Mol soms helemaal niet in aflevering 1, zoals vorig jaar, en is de eerste test alsnog een loterij.) Dat niet verder komen dan Liederkerke en de Mol amper aan het werk hebben kunnen zien ook al het spel is was hem niet verteld. Dat maakt het wel extra hard.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #18 Gepost op: 22-03-2021, 10:52:38 »
Met het verschil dat je als kandidaat verwacht dat je minstens mee mag naar het buitenland om een paar opdrachten te doen waarin je de Mol aan het werk zou kunnen zien. (Al molt de Mol soms helemaal niet in aflevering 1, zoals vorig jaar, en is de eerste test alsnog een loterij.) Dat niet verder komen dan Liederkerke en de Mol amper aan het werk hebben kunnen zien ook al het spel is was hem niet verteld. Dat maakt het wel extra hard.

Ik weet niet of dit harder is dan als eerste afvallen tbh..

Ik zou het denk ik even zuur vinden. Als je na 2 opdrachten en een verre reis meteen al de groep moet verlaten, terwijl je dus wel het gevoel hebt gehad van hoe het eraan toegaat..

Nu heeft hij eigenlijk de groep net te weinig leren kennen en ga je mss iets beter relativeren, maarja een droom die wegvalt is altijd pijnlijk.

Ik ben blij dat de 9 andere aanvallers trouwens incognito blijven. Zo hebben ze wel nog een kans om ooit nog eens mee te doen!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2021, 12:04:02 »
Heel erg zuur voor hem :-[. Hopelijk zien we hem volgend jaar weer terug.