Auteur Topic: [kandidaat] Annelotte  (gelezen 37422 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #260 Gepost op: 25-04-2021, 23:52:09 »
Ik vond dat met dat thermische vliegtuigje toch wel verdacht. Ze kon het best goed. Geoefend? Met alleen instructies van Philip is de kans levensgroot dat er niet geland gaat worden. Philip kan ook niet ingrijpen als er alarmen afgaan. Met instructies van de verkeerstoren had het misschien 500 euro gekost, maar dan hadden ze aan het eind wel een paar duizend euro overgehouden. Nu hadden ze niets.

Dus Annelotte hierom schrijven, doe ik niet.

Dit en precies dit is molgedrag van annelotte. Zo’n verkeerstoren heeft al wel vaker een landing van een non piloot begeleid en dus is de kans dat dat lukt er zeker. Door alsnog de landingsinstructie binnen te vliegen, vergroot ze de kans dat er niet 1 2 3 naar de toren wordt gecommuniceerd.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #261 Gepost op: 25-04-2021, 23:54:00 »
Wat voor reden zou ze hebben als Mol om hiermee te oefenen? Minder verdacht worden, inclusief het extra geld dat het oplevert? Zonder die aanwijzingen of pas laat in het spel gebracht was er een pak geld verloren gegaan.

De opdrachten worden altijd uitvoerig getest, dus de productie wist dat het haalbaar was om dat parcours binnen de tijd te halen. Ik denk dat zodra je de techniek eenmaal onder de knie hebt dat de finishlijn wel te bereiken is.
Het was een heel eind. De mannen hadden het nooit gered. Het moet haast wel dat Annelotte dit geoefend heeft. Niemand kan dit meteen de eerste keer.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #262 Gepost op: 25-04-2021, 23:56:01 »
Wat voor reden zou ze hebben als Mol om hiermee te oefenen? Minder verdacht worden, inclusief het extra geld dat het oplevert? Zonder die aanwijzingen of pas laat in het spel gebracht was er een pak geld verloren gegaan.
Nu ja, oefenen, misschien niet. Maar het vliegtuigje over de finish willen brengen vind ik wel mols. Als je weet dat ze in de simulator toch de hulp van de verkeerstoren moeten gaan inroepen, omdat het met alleen de instructies van Philip zeker fout gaat. Doen ze dat niet, dan stort je dus neer, dat bleek wel.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #263 Gepost op: 25-04-2021, 23:57:16 »
Het was een heel eind. De mannen hadden het nooit gered. Het moet haast wel dat Annelotte dit geoefend heeft. Niemand kan dit meteen de eerste keer.

Annelotte kon het toch ook niet de eerste keer. Ook zij moest meerdere pogingen doen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #264 Gepost op: 25-04-2021, 23:58:50 »
Nu ja, oefenen, misschien niet. Maar het vliegtuigje over de finish willen brengen vind ik wel mols. Als je weet dat ze in de simulator toch de hulp van de verkeerstoren moeten gaan inroepen, omdat het met alleen de instructies van Philip zeker fout gaat. Doen ze dat niet, dan stort je dus neer, dat bleek wel.
En ze wachten op meer instructies, die kwamen niet en voordat ze op het idee kwamen om de hulplijn te bellen waren ze al neergestort.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #265 Gepost op: 25-04-2021, 23:58:57 »
Nu ja, oefenen, misschien niet. Maar het vliegtuigje over de finish willen brengen vind ik wel mols. Als je weet dat ze in de simulator toch de hulp van de verkeerstoren moeten gaan inroepen, omdat het met alleen de instructies van Philip zeker fout gaat. Doen ze dat niet, dan stort je dus neer, dat bleek wel.
Zonder de aanwijzingen van Philip hadden Jasmien en Lennart al veel eerder de klok moeten laten lopen. Ik gok zomaar dat 'ie dan nog maar op rond de 1000 euro was blijven steken. Nu konden de piloten als ze het goed deden het met beperkt contact met de verkeerstoren redden tot de vaste grond.
...óf niet!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #266 Gepost op: 26-04-2021, 00:00:05 »
Annelotte kon het toch ook niet de eerste keer. Ook zij moest meerdere pogingen doen.
Net voor de finish steeds, tijdrekken!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #267 Gepost op: 26-04-2021, 00:02:41 »
Zeker niet net voor de finish. Het ging meermaals mis aan het begin van het parcours.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #268 Gepost op: 26-04-2021, 00:03:45 »
Ik denk dat met de instructies van Philip voor de landing ( en het niet uitklappen van het landingsgestel) het in die late fase van de approach moeilijk was voor een verkeerstoren om de crash te voorkomen .

En in die zin was het wel zinvol dat de instructies vanuit de hangar kwamen , als ze zeg met nog 3500 op dr klok en op redelijke hoogte de toren hadden ingeschakeld waren ze zeker geland en misschien nog 1500 binnen gebracht.

Dus in die zin vind ik het slagen van de zweefvlieger opvallend.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #269 Gepost op: 26-04-2021, 00:05:12 »
In het begin even ja. Anders was het wel héél opvallend dat ze er zo bedreven in was.
En hoe meer tijdrekken hoe beter.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #270 Gepost op: 26-04-2021, 00:06:57 »
Op het moment dat het vliegtuig al veel te laag zit, heeft Jasmien nog de tegenwoordigheid van geest om flink op de throttle te gaan (wat je moet doen, omdat het vliegtuig alleen nog kan stijgen door de motoren maximaal te laten draaien), maar Lennart lijkt bepaald niet van plan om de crash nog te vermijden. Ik zie hem in iedere geval die stuurknuppel niet meer de juiste kant optrekken.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #271 Gepost op: 26-04-2021, 00:16:05 »
Het was een heel eind. De mannen hadden het nooit gered. Het moet haast wel dat Annelotte dit geoefend heeft. Niemand kan dit meteen de eerste keer.

Maar zo geldt net zo goed dat Sven enorm goedvliegende vliegtuigjes wist te vouwen en gooien (die dan wel toevallig net in de foute vakjes gingen, behalve toen t vliegtuig bijna leek te crashen)

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #272 Gepost op: 26-04-2021, 03:08:20 »
Ik snap niet waarom ze zo verontwaardigd was. Toen zij de keuze had tussen € 5000 of pasvragen aarzelde ze niet en kon er zelfs een glimlach vanaf terwijl ze Sven aan het overtuigen was. Lennarts redenering, mol of niet, daar viel vandaag geen speld tussen te krijgen.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #273 Gepost op: 26-04-2021, 09:08:48 »
Fantastische kandidate die elke week nog sympathieker wordt.
Zij kan ook echt de mol niet zijn als je haar reacties en inzet ziet.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #274 Gepost op: 26-04-2021, 09:18:28 »
Annelotte heeft haar scherm nog niet te zien gekregen las ik ergens anders. Of is dit hier al eens gezegd geweest?
Is dit zo?
Toch wel vreemd.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #275 Gepost op: 26-04-2021, 09:41:00 »
Precies dat! ik geloof best dat sommige kandidaten een beetje kunnen acteren, maar Annelotte's emoties waren vanavond gewoon echt. Ze was witheet wegens die 10.000 euro uit de pot. En ze kneep hem duidelijk, want ze was allerminst zeker of ze wel door zou gaan. De ontlading kwam na het rode scherm voor Jasmien. Zij mocht door, maar haar vriendin eruit. Nee, dit is de Mol niet. Wel een aardige vrouw en beslist een leuke kandidate. Ik hoop maar dat ze volgende week de eliminatie overleeft.

Acteren is veel gezegd. Annelotte is al heel het spel lekker arrogant en blijft dat gewoon doen. Ze moet ook haar vreugde van de -10000 verbergen dus dan kan je als mol proberen fake boos te worden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #276 Gepost op: 26-04-2021, 09:49:05 »
Acteren is niet haar sterkste kant. Ze is eigenlijk te kwetsbaar voor een mol vind ik maar ze is het toch wel. Ze heeft lef en ze is slim en kan lekker arrogant doen.
Die 10.000 euro uit de pot zal haar goed doen en kracht geven voor het laatste eindje.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 09:53:01 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #277 Gepost op: 26-04-2021, 09:51:13 »
Annelotte heeft haar scherm nog niet te zien gekregen las ik ergens anders. Of is dit hier al eens gezegd geweest?
Is dit zo?
Toch wel vreemd.

Uhm al minstens twee keer. Kijk maar naar het prachtige gifjestopic van Heinz.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #278 Gepost op: 26-04-2021, 09:51:47 »
Annelotte heeft haar scherm nog niet te zien gekregen las ik ergens anders. Of is dit hier al eens gezegd geweest?
Is dit zo?
Toch wel vreemd.

Dat klopt niet:


Aflevering 1


Aflevering 3

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Annelotte
« Reactie #279 Gepost op: 26-04-2021, 09:53:31 »
Acteren is niet haar sterkste kant.

Acteren niet haar sterkste kant, maar het boos zijn over de 10.000 euro uit de pot zou geacteerd zijn? Je spreekt jezelf enorm tegen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!