Dat doet ze dus al heel de serie lang elke aflevering maar door. Te hard bijna.
Inderdaad Belgian Mol, dat gaat maar door dat profileren als perfecte kandidaat (maar ondertussen...).
Ik denk dat de partituur in aflevering 2 daar ook zo'n voorbeeld van is. Voor de ogen van de anderen je eigen pianostuk perfect doen om onverdacht te blijven maar tijdens het oefenen met Kevin ervoor zorgen dat die het niet onder knie krijgt en zo de mist in gaat. Zou toch ook perfect passen bij de quote van Bach die in beeld kwam?
"Het enige wat men hoeft te doen is de juiste toetsen aanslaan op het
juiste moment."
1) Bij het verkeerd voorspelen aan Kevin zijn het voor de mol op dit moment dan de
verkeerde toetsen die juist zijn.
2) Bij het uitvoeren van het eigen pianostuk door de mol voor de groep zijn de
juiste toetsen dan natuurlijk juist.
Na elke nieuwe aflevering probeer ik echt wel uitstapjes te maken naar andere tunnels. Natuurlijk zie ik daar ook verdachte zaken die me direct na een nieuwe aflevering weer laten twijfelen, dat is de makers van De Mol wel toevertrouwd. Maar hoe meer mensen na aflevering 7 blijkbaar deze tunnel geen optie meer vinden hoe sterker ik 'm vind worden: op het moment dat Philip en Sven al hoorbaar het sprookjeshuis binnen zijn wil Annelotte nog even het slotje - dat overduidelijk goed dicht zit - testen? Ja, ja.
Ik blijf gezellig in deze tunnel.