Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 159
Lennart. Aan de ene kant vrees ik wel dat het toch Sven is, maar ik vind hem bij vlagen heel onmols overkomen en hij is ook regelmatig ontzettend verdacht neergezet in de montage waardoor ik hem toch niet verdenk. Annelotte is het niet. En als ze het wel is, moet ze echt actrice worden.
Vrezen dat het Sven is?!?Ik denk Lennart, maar ik hoop zo hard op Sven!
Ja ik denk nu toch Lennart.Maar ik hoop zooooo dat het toch Sven is. Dat zou echt briljant zijn.
Het is Sven. Lennart deed alles goed op het woordje euh na. Annelotte idem dito.Heb ik naar een andere aflevering gekeken?
Zowel Lennart als Annelotte lijken vrijwel als wat ze goed kunnen doen, goed te doen deze aflevering. Zou een totaal onverdachte Mol niet superhard toeslaan?
Dat heeft hij toch de vorige keer al gedaan? 10.000 euro uit de pot, recht in het gezicht van de kandidaten omdat hij nog altijd niet verdacht werd. Maar kennelijk heeft Philip met zijn nep-mollerij zoveel succes gehad dat nog steeds niemand Lennart door had. En Philip zelf zat al die tijd op Sven. Het is dus zo klaar als een klontje: Lennart is de Mol en dit forum had het al vanaf het begin door.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
521 gasten en 0 vaste bezoekers