Auteur Topic: [De Mol] Extra Beeldmateriaal  (gelezen 16665 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #80 Gepost op: 4-05-2021, 13:54:20 »
Klinkt logisch, maar dan schat Philip het toch wel wat laag in. Volgens mij zijn er heel veel vragen bij die ook correct zijn als je die invult op basis van de verkeerde mol. Dan gaat er dus om wie met wie een bepaalde opdracht uitvoerde, of hetzelfde deed als de mol.
Wellicht dat Philip hier ook dacht aan de opmerking van GDC dat een groen scherm alleen betekent dat er één kandidaat de test nog slechter heeft gemaakt dan jij. Je kan dus de tweede van onder zijn. Daarom misschien de verwijzing naar 2 en 1.


Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #82 Gepost op: 5-05-2021, 17:39:07 »
Hmm zouden ze isi moeten gaan zoeken in de finale opdracht, daar lijkt het op in het derde filmpje.

En in het vierde filmpje is het woord catfish wat vreemd. Een catfish is namelijk ook een term voor een persoon die zich voor iemand anders uitgeeft.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2021, 17:41:32 door Tarbozan »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #83 Gepost op: 5-05-2021, 18:38:17 »
''Gilles typt 4,5, 7 of 9 letters in''.


Bedoelt ie nou echt 5? Zijn eigen naam spel je met 6 letters.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #84 Gepost op: 5-05-2021, 18:48:15 »
En in het vierde filmpje is het woord catfish wat vreemd. Een catfish is namelijk ook een term voor een persoon die zich voor iemand anders uitgeeft.
In river monsters is de meest gevangen vis een catfish. Dat is een meerval. Er zijn heel veel soorten catfish. Ze zijn wel groot maar niet gevaarlijk.
Je kan overal wel wat achter zoeken.

5 is Lotte, 9 is Annelotte?
« Laatst bewerkt op: 5-05-2021, 18:50:17 door foxhunter »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #85 Gepost op: 5-05-2021, 18:54:12 »
Hoe je het ook draait of keert het gedicht spreekt over 4, 5, 7 en 9 letters
Sven , 4 letters
Lennart 7 letters
Annelotte. 9 letters
Philip is geen 5 letters, de mol is wel 5 letters,   Erg vergezocht ja, maar wel vreemd dat due man zijn eigen naam niet kan schrijven , toch

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #86 Gepost op: 5-05-2021, 20:08:52 »
Ik gooi even een balletje op.

Gegeven is, dat Philip rood kreeg. Geen oranje of groen, maar Rood. Rood is exit.

Philip wordt getoond als hij op afstand ziet wat de finalisten verkondigen: ze ''zaten'' alle drie op Philip. 1 van de 3 kan natuurlijk zeggen wat ie wil: de mol weet wat ie is. Daarom hecht ik niet zoveel waarde aan het gegeven dat alle finalisten zeggen dat ze Philip als mol hadden (en dus een andere keuze moeten maken).

Maar het gaat me om iets anders: Corona heeft de makers gedwongen alles anders te doen. Ze begonnen in België.  Denk eens met me mee: is het dan ook mogelijk dat ze hun ultieme finale-opdracht OOK in België spelen, en dat Philip daar nog een rol in speelt?

Daarbij denk ik aan het volgende: de makers kregen, uit nood geboren, de mogelijkheid om het seizoen ''thuis'' te beginnen, dan moet het toch ook mogelijk zijn om het seizoen ''thuis'' af te sluiten?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #87 Gepost op: 5-05-2021, 20:09:53 »
Hij heeft vast bedacht dat 1 van de 2 groene schermen die eerst zouden komen voor hemzelf zou zijn. Dus 6 hoeft hij niet te noemen voor het derde scherm.

De man van Jasmien moest thuiswerken. België zat alweer op slot. Ik denk dat de karavaan door dendert in Duitsland, dat nog open is, hun bubble werkt blijkbaar goed, dus ik zou zeggen afmaken in Duitsland.
En waarom alleen Philip en niet ook de overige 6 met een rood scherm er bij betrekken. En Jens natuurlijk. O daar gaat de  bubble.....
« Laatst bewerkt op: 5-05-2021, 20:19:00 door foxhunter »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #88 Gepost op: 5-05-2021, 20:27:41 »
Nee, Jens valt hierbuiten. Jens is niet in de groep op reis geweest.

Ik heb het over de drie finalisten plus Philip.

De ''bubbel'' bestond al tijdens het opnemen van de opdracht in Liedekerke, en is niet plotseling verdwenen als ze terug zijn op Belgisch grondgebied. Ik dacht even: zouden ze de ultieme finale-opdracht bewaren tot nu, maar die gedachte heb ik van me af gezet.

Toegegeven: ik weet ook niet hoe een dergelijke opdracht er dan uit moet zien. Ik kan het echter niet 100 procent uitsluiten dat ze zoiets gaan doen.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #89 Gepost op: 5-05-2021, 20:46:54 »
Maar het gaat me om iets anders: Corona heeft de makers gedwongen alles anders te doen. Ze begonnen in België.  Denk eens met me mee: is het dan ook mogelijk dat ze hun ultieme finale-opdracht OOK in België spelen, en dat Philip daar nog een rol in speelt?
Ik denk niet dat ze door corona in België zijn begonnen... Ze hadden naar eender welke bestemming met of zonder corona waarschijnlijk niet 10 extra mensen mee op reis genomen, om er dan enkele uren later weer 10 terug te sturen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #90 Gepost op: 5-05-2021, 21:01:10 »
Wat ik bedoel: een opdracht als deze komt in de huidige periode wel heel erg goed uit. En waarom zou je dan geen gebruik maken van de toevallige omstandigheden?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #91 Gepost op: 6-05-2021, 08:40:10 »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #92 Gepost op: 6-05-2021, 11:50:32 »
::hyper::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #93 Gepost op: 6-05-2021, 11:55:07 »
Die beelden waren er zondagavond toch al, er is immers al regelmatig op gereageerd.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #94 Gepost op: 6-05-2021, 12:14:16 »
Hoe je het ook draait of keert het gedicht spreekt over 4, 5, 7 en 9 letters
Sven , 4 letters
Lennart 7 letters
Annelotte. 9 letters


Philip is geen 5 letters, de mol is wel 5 letters,   Erg vergezocht ja, maar wel vreemd dat due man zijn eigen naam niet kan schrijven , toch

Misschien bedachten de andere kandidaten dat ook en kwamen ze daardoor nog dieper in de Philip-tunnel te zitten.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #95 Gepost op: 6-05-2021, 12:19:14 »
Die beelden waren er zondagavond toch al, er is immers al regelmatig op gereageerd.

Welke beelden? Het trailertje voor de finale is nieuw.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #96 Gepost op: 6-05-2021, 21:34:15 »
Ik heb in de whatsappgroep zondag al een filmpje geplaatst. Volgens mij zitten beelden daarvan in deze trailer.


Kennelijk zijn er zoveel extra beelden, dat ze alleen daarvan al een complete aflevering konden maken. Toch een ander filmpje inderdaad.
« Laatst bewerkt op: 6-05-2021, 21:41:23 door Bodejos »


Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #98 Gepost op: 7-05-2021, 15:58:53 »
Lennart die geen kostuum mee geeft, wat een geniale molactie  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Extra Beeldmateriaal
« Reactie #99 Gepost op: 7-05-2021, 17:03:45 »
Gaan ze nog spelletjes doen komende zondag of is het alleen: wie is het?