Auteur Topic: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel  (gelezen 11874 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #80 Gepost op: 9-04-2021, 19:21:10 »
Hier is het ding:
Dami/Kevin/Samina gaan op zoek naar namen.
Samina komt de kamer binnen met de munten.
Op één munt stond de naam van Noach.
Samina komt de kamer binnen met de munten - CUT.
Je ziet helemaal niets van wat ze in de kamer doet.

Later komt Dami de kamer binnen en gaat meteen achter de munten aan, omdat die verreweg het meest opvallen in de hele kamer.
Natuurlijk vindt ze de Noah-munt.
Hoe heeft Samina het kunnen missen?

Als het gaat om de kamer met de toast van Sven, richt Samina zich ALLEEN op het skelet en vestigt er ook de aandacht van de anderen op. Sven is niet gevonden.


Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dit is voor mij het bewijs wat samina echt pissig was en niet van plan om namen te gaan vinden. Ze is echt ontdaan, kan zich nauwelijks inhouden. Nee ik zie in haar geen mol. Zo wel, petje af!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #81 Gepost op: 10-04-2021, 11:40:17 »
U vraagt wij leveren.
Prachtig toneelstukje van Samina.
Haar naam zat in de Spaanse helm. Jasmien en Noah bekijken die helm, maar vinden haar naam niet. Die zat dus goed verstopt en dat was ook de bedoeling.

Want nu heeft Samina haar pisnijdig excuus, als jullie mijn naam niet vinden dan ik ook niet die van jullie (dat levert immers geld op).
O wat is ze verdrietig dat haar naam niet gevonden is.  ;D

Leidt Kevin en Dami af met opmerkingen op het moment dat ze iets dreigen te vinden, croq - - > carnaval, iets met paarden - - > poes of zo. (carnaval en poes, hoe kom je erbij?)

Krijgt als laatste haar scherm te zien en is het blijst van allemaal. Samina is nou eenmaal emotioneel goed onderlegd, en is voorlopig wel onder de radar.

« Laatst bewerkt op: 10-04-2021, 11:58:54 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #82 Gepost op: 10-04-2021, 12:49:01 »
Leidt Kevin en Dami af met opmerkingen op het moment dat ze iets dreigen te vinden, croq - - > carnaval, iets met paarden - - > poes of zo. (carnaval en poes, hoe kom je erbij?)

Krijgt als laatste haar scherm te zien en is het blijst van allemaal. Samina is nou eenmaal emotioneel goed onderlegd, en is voorlopig wel onder de radar.
Ik heb nog eens goed naar die croq gekeken, maar ik kan er geen chocola van maken.
- Samina: happen eruit links
- Dami: happen eruit rechts
- Samina: happen eruit links
Het is geen verschuiving door het skelet, hij ligt omgedraaid dus er is aan de onderkant gekeken. Toch denk ik eerder dat Dami dat gedaan heeft.

Dat ze als laatste haar scherm moest zien, is prima als Mol. Spanning is niet moeilijk, zie gifjes-topic. Opluchting faken wordt al lastiger. Maar juist bij dit groene scherm hoeven we niet naar opluchting te zoeken, want ze kan zich meteen in de armen van de anderen werpen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #83 Gepost op: 10-04-2021, 14:21:03 »
Dit is voor mij het bewijs wat samina echt pissig was en niet van plan om namen te gaan vinden. Ze is echt ontdaan, kan zich nauwelijks inhouden. Nee ik zie in haar geen mol. Zo wel, petje af!
Zij is wel het prototype van een goede actrice als mol, waar Demol zo kenmerkend in is.  :-\\
In dat extra filmpje waarin ze Lennart zijn toneelprestaties prijst als grapje, misschien is zíj wel de grote toneelspeelster.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2021, 14:23:31 door Run »

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #84 Gepost op: 10-04-2021, 20:38:29 »
Zij is wel het prototype van een goede actrice als mol, waar Demol zo kenmerkend in is.  :-\\
In dat extra filmpje waarin ze Lennart zijn toneelprestaties prijst als grapje, misschien is zíj wel de grote toneelspeelster.
Maar vertel dan eens even waar Samina volgens jou al echt gemold heeft en in goede mol-posities stond?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #85 Gepost op: 10-04-2021, 20:57:02 »
Maar vertel dan eens even waar Samina volgens jou al echt gemold heeft en in goede mol-posities stond?
Niet maar ik zag het bij Alina ook niet.  :P

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #86 Gepost op: 10-04-2021, 21:12:40 »
Niet maar ik zag het bij Alina ook niet.  :P
Na 3 afleveringen is dit een prima argument! :)

Verdeelt de posities in 1.1, en houdt invloed. Bij 1.2. houdt ze 500 euro uit de pot en ziet het thema niet (waardoor nog eens 500 euro verloren gaat), en bij 1.3. laat ze mogelijk Noah redden door Dami. In aflevering 2 onverdacht. Maar in aflevering 3 doet ze niet wat van haar verwacht wordt bij de hypnose, al haalt ze (vooral dankzij anderen) het volle pond binnen. Bij de domino lukt het haar niet de -1.000 binnen te slepen, maar de +1.000 van Sven en Noah krijgt zo ook geen kans.

Er zijn er die al verdachter zijn, maar dit rijtje kan volgens mij nog altijd van de Mol zijn.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2021, 21:44:17 door Molest »

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #87 Gepost op: 10-04-2021, 21:52:44 »
Ik vind vooral de 40 kogels verdacht. Niet deelbaar door 3 dus ik denk dat Samina hier als coördinator  een handje in heeft gehad.
Minder kogels om de tegenstanders uit te schakelen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #88 Gepost op: 11-04-2021, 14:19:00 »
Na 3 afleveringen is dit een prima argument! :)

Verdeelt de posities in 1.1, en houdt invloed. Bij 1.2. houdt ze 500 euro uit de pot en ziet het thema niet (waardoor nog eens 500 euro verloren gaat), en bij 1.3. laat ze mogelijk Noah redden door Dami. In aflevering 2 onverdacht. Maar in aflevering 3 doet ze niet wat van haar verwacht wordt bij de hypnose, al haalt ze (vooral dankzij anderen) het volle pond binnen. Bij de domino lukt het haar niet de -1.000 binnen te slepen, maar de +1.000 van Sven en Noah krijgt zo ook geen kans.

Er zijn er die al verdachter zijn, maar dit rijtje kan volgens mij nog altijd van de Mol zijn.

Met karaoke haalt ze het meeste geld binnen en is bloed fanatiek. Ook met druiven persen zie je fanatisme en hierdoor alle glazen vol. Haar gedrag is congruent, ze reageert snel en fanatiek en kan irritatie maar moeilijk onderdrukken. Ik zie dat als kandidaten gedrag.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #89 Gepost op: 16-05-2021, 23:28:23 »
Nu we weten dat Dami de eigenlijke afvaller zou zijn geweest, weten we nu dus ook zeker dat de Mol haar heeft gered. Toch jammer dat ze daar niet verder op in zijn gegaan in de laatste aflevering.
...óf niet!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #90 Gepost op: 17-05-2021, 00:22:37 »
Nu we weten dat Dami de eigenlijke afvaller zou zijn geweest, weten we nu dus ook zeker dat de Mol haar heeft gered. Toch jammer dat ze daar niet verder op in zijn gegaan in de laatste aflevering.

Inderdaad, ze lieten dit ook halfslachtig zien, lijkend alsof de hele groep haar had gered, terwijl het toch echt Lennart was die haar naam had gevonden. Een smetje op dit seizoen, maar ook begrijpelijk.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #91 Gepost op: 17-05-2021, 07:47:45 »
Was nodig voor de twist in de bunker dat de afvaller gered zou worden ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Opdracht 3 - Zoektocht in het kasteel
« Reactie #92 Gepost op: 17-05-2021, 08:21:28 »
Inderdaad, ze lieten dit ook halfslachtig zien, lijkend alsof de hele groep haar had gered, terwijl het toch echt Lennart was die haar naam had gevonden. Een smetje op dit seizoen, maar ook begrijpelijk.

De Mol is niet alleen maar een boeman, ook hij/zij kan goede daden verrichten. En voor de opdracht in de bunker was dit nodig, geen smetje dus. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...