Auteur Topic: [kandihond] Isidoor  (gelezen 10874 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #20 Gepost op: 6-04-2021, 17:26:58 »
::rofl::

terzake


Geef mij maar de afspraak.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #21 Gepost op: 6-04-2021, 20:32:03 »
Als Isidoor echt de hond van de mol zou zijn, zou dat veel te duidelijk zijn wanneer hij zijn baasje ziet. Zoiets kan je echt niet verbergen. Daarnaast kunnen we deze piste sowieso al helemaal uitsluiten aangezien in een achter de schermen-filmpje van Telenet te zien is dat een productiemedewerker Isidoor gaat ophalen bij de fokker waar hij tot dan toe gewoond heeft.

Het zou natuurlijk kunnen dat de mol in de drie weken voor vertrek al geoefend heeft met Isidoor, maar ik vrees dat we dit pas verder kunnen beredeneren zodra we weten wat de functie van de rode knop is.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #22 Gepost op: 6-04-2021, 21:04:55 »
Mee eens dat er met het ras teckel vrij veel wordt doorgefokt, maar in de bouw van isidoor is dat niet te zien. Je hebt er teckels bij due veel lager op de poten staan. Dus ik denk dat er echt wel liefdevol met hem omgegaan is voor hij tv hond was.  Uit het filmpje hoor je ook dat hij shows heeft gelopen en op een show is een tever doorgefokt dier geen reclame voor de fokker.

Broodfokkers moet je keihard aanpakken en het te ver doorfokken van een ras voor bepaalde kenmerken is een kwalijke zaak. Maar niet elke hond van een bepaald ras is dan slecht. Bv niet elke chihuahua past in een teekopje.

Verder vind ik het een schattig hondje en voegt het wel iets toe aan het spel, maar blijf ik de keuze om een hond aan te schaffen voor een spelprogramma ergens een dubbel gevoel geven.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2021, 21:06:27 door Tarbozan »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #23 Gepost op: 6-04-2021, 21:05:43 »
Leuk Lau dat je mijn voorstel waar hebt gemaakt!  ;D

Het zou me niet verbazen als ze Isidoor uit een asiel hebben gehaald.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2021, 21:11:25 door Lonneke*L »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2021, 21:15:11 »
Woef!
Zou onze blaffende vriend niet de hond van de mol kunnen zijn?

Nee, want dan weet iedereen die de mol in het dagelijkse leven kent en weet van de hond dat hij / zij de mol is. Dat ga je nooit stilhouden.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #25 Gepost op: 6-04-2021, 21:28:02 »
Het zou me niet verbazen als ze Isidoor uit een asiel hebben gehaald.

Kijk even bij 'De Mol in de media'. Daar staat een filmpje waarin je kunt zien dat Isidoor niet uit een asiel komt, maar is gekocht van een fokker.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2021, 22:35:06 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #26 Gepost op: 6-04-2021, 21:52:52 »
Kijk even bij 'De Mol in de media'. Daar staat een filmpje waarin je kunt zien dat Isodoor niet uit een asiel komt, maar is gekocht van een fokker.

Zal ik doen, had het nog niet gelezen😬.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2021, 15:40:41 »
De mol kan natuurlijk wel met Isidoor geoefend hebben, nadat Isidoor - of Snoopy - was opgehaald.

Offline Lizard

  • Forumlid
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2021, 19:23:33 »
Newsmonkey heeft ook keurig de (on)molse punten van Isidoor op een rijtje gezet: https://newsmonkey.be/de-mol-hoofdverdachten-aflevering-drie/ ;D

"Isidoor was niet aanwezig in het maïsveld bij de confrontatie tussen de twee mollen, daardoor kan hij dus onmogelijk de mol zijn."

Dat mais stond zo hoog dat we Isidoor makkelijk over het hoofd hebben kunnen zien. Ik vind dit nog geen reden om Isidoor af te strepen.  ::rofl::

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2021, 20:53:55 »
"Isidoor was niet aanwezig in het maïsveld bij de confrontatie tussen de twee mollen, daardoor kan hij dus onmogelijk de mol zijn."

Dat mais stond zo hoog dat we Isidoor makkelijk over het hoofd hebben kunnen zien. Ik vind dit nog geen reden om Isidoor af te strepen.  ::rofl::

Toen Noah in de auto stapte lag Isidoor allang in de kofferbak te slapen. Dit na zijn inspanning, want ook Isidoor moest vechten voor zijn plek tegen een andere hond.  ::tandpastasmiley::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #30 Gepost op: 7-04-2021, 21:54:29 »
...Dat mais stond zo hoog dat we Isidoor makkelijk over het hoofd hebben kunnen zien. Ik vind dit nog geen reden om Isidoor af te strepen.  ::rofl::

En wees eerlijk, hoeveel heeft Isidoor na 3 afleveringen nu eigenlijk bijgedragen aan de pot? Ik ben heel benieuwd hoe het met die rode knop gaat aflopen. Ik voorspel weinig goeds..
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #31 Gepost op: 7-04-2021, 22:45:29 »
Volgende week is er toch iets met een bom? Misschien kan Isidoor die onschadelijk maken door tijdig op de rode knop te drukken?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #32 Gepost op: 8-04-2021, 16:43:02 »
"Over een Mol die wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept" krijgt nu ook wel een heel nieuwe dimensie 
::tandpastasmiley::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #33 Gepost op: 8-04-2021, 16:53:15 »
Volgende week is er toch iets met een bom? Misschien kan Isidoor die onschadelijk maken door tijdig op de rode knop te drukken?
Het lijkt mij dat ze nog iets langer de tijd krijgen om met hem te oefenen.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #34 Gepost op: 11-04-2021, 23:27:50 »
Ik vond dat Isidoor vandaag weinig in beeld was...

enorm verdacht hoor  ::vergroot::
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #35 Gepost op: 11-04-2021, 23:30:27 »
Volgens mij was hij gewoon hersftbeelden aan het kijken op TV, maar ik heb geen blafje gehoord toen er iemand op verscheen.  ::vergroot::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #36 Gepost op: 11-04-2021, 23:33:01 »
Hebben ze überhaupt geoefend met de rode knop?
Ik vermoed dat de rode knop een optie gaat zijn om een mogelijke afvaller te redden. Alle kandidaten zien hun scherm individueel, als Isi op de rode knop drukt valt de 2 na slechtste af. Krijg je mooi veel tegengestelde belangen. Maar is maar een ideetje natuurlijk.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #37 Gepost op: 11-04-2021, 23:40:20 »
Ach, Isi wordt goed verzorgd.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #38 Gepost op: 12-04-2021, 01:11:49 »
Wel geweldig dat Isidoor nu ook een eigen momentje in de generiek heeft  ::bravo::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandihond] Isidoor
« Reactie #39 Gepost op: 12-04-2021, 22:08:17 »
De manier om Isidoor op korte termijn op een knop te laten drukken is door hem te vervangen door een look-a-like Isidoor2 die van jongs af aan het trucje heeft geleerd. Als er voor iedere kandidaat een dubbelganger is.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2021, 22:16:59 door foxhunter »