Iemand enig idee wat de opdracht gaat worden waarbij men op een bepaald moment opmerkt "Hij doet het niet" ?
En ging dat nou over George?
Die staat op dat moment in een straatje en later zien we Harry door (datzelfde?) straatje rennen.
Mogen we aannemen dat één van de mannen iets gaat weigeren?
Zien we maar weer dat we de voorstukjes die we iedere week over de volgende aflevering totaal verkeerd kunnen interpreteren. Blijkbaar hadden ze 'hij doet 't niet' van de voorspelopdracht bij beelden van de uitsprakenopdracht gemonteerd. De beelden waarbij George dus aan 't wachten is of er 'n bekende van hem komt en beelden waar Harry naar z'n vrouw rent! Ik had toen ik de voorfilmpjes zag na aflevering 6 me iig heel iets anders van die opdracht voorgesteld..........
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)
Maar blijkbaar zijn alle opdrachten die we volgende week krijgen al 'ns eerder in buitenlandse series gebruikt (van de boomomzaagopdracht wist ik 't, maar van die anderen niet). Wat jammer dat ik deze buitenlandse series (behalve die van Belgie dan) niet heb kunnen bekijken, want zo te horen zijn die ook de moeite waard geweest. :-/