Chardo reageert op Brent (Leuke medespeler, maar af een toe een lekker kort lontje <3)
Nou nou nou. Ik moet dit toch even corrigeren. Hoewel ik gewoonlijk de bescheidenheid zelve ben, dient de waarheid mij jullie te zeggen dat mijn lont een stevige is van bijna 1 meter in lengte. Dat terzijde, vind ik ook dat Brent een hele goede WvW speler is en elke keer dat we samen in een spel zitten vrees ik het meest dat hij niet bij mijn team hoort. Dus als een van jullie de volgende organisator wordt, heb ik diegene vast op ideeën gebracht.
Ook dapper en sportief van Brent om meteen op de voorgrond te treden als enige neutrale rol. Maar zijn winstkansen waren best wel klein vanaf de start. Die bondjes subrol is leuk, maar de volgende keer dan misschien meer elementen van De Vampire in Town of Salem overnemen om die winstkansen wat te verhogen.
-Gebeten deelnemers kunnen vanaf dan enkel winnen met de Vampires, hun rol verandert compleet naar Vampire en ze weten ook van elkaar wie ze zijn.
-Wanneer de Head Vampire sterft, blijft de rest nog in leven en strijden ze alsmede voor alle omgekomen Vampires.
-Er kunnen nooit meer dan vier Vampires tegelijk leven.
-Een break van een dag wanneer iemand succesvol is gebeten.
-Bepaalde townrollen zijn immuun, evenals het voltallige wolventeam.
-Eventueel kan alleen de jongste Vampire kan de PM met daarin het doelwit doorgeven.
Verder prima solide spelvorming Vermoljoen. En laat je niet kisten door die ongeduldige deelnemers en hun smacht naar een verhaal om 20:00 stipt. Perfectie laat zich niet opjagen.
Bedankt voor de complimenten!
@Brent de manier van stemmen en ook hoe er gestemd kan worden is zeker iets waar ik eens naar zal kijken. Het erbij zetten van het uur kan inderdaad wel leuker zijn om daar meer uit te kunnen halen.
Ik probeer altijd zo snel mogelijk een verhaal neer te schrijven, maar zoals altijd ben ik nogal perfectionistisch en duurt het iets langer dan dat ik zelf zou willen.
De Allesweter is een rol waar ik nu al enorm veel spijt van heb, maar daar is nu helaas niets meer aan te veranderen. Gevolg is dat ik Michael nu toch wel wat extra regeltjes heb gegeven.
Ik mag niets!!
Het lijkt alsof Vermoljoen de badguys gewoon zit voor te trekken!!
Ik denk dat meer beperkingen voor Michael niet echt nodig zijn, eigenlijk. Eerlijk gezegd was ik ook nog niet voor Tim gegaan na puur alleen de letters KL (met de M erbij wel). Ik denk dat het een pure toevalstreffer was. Bovendien zijn er verder weinig andere mensen die je met zo weinig letters duidelijk kan maken.
Ik denk dat er wel iemand bij de hackers zit van het pokemonclubje, maar wie weet ik nog niet. Wel benieuwd wie er vanavond het spel moeten gaan verlaten, met een dubbele lunch.
Het was een zware avond, maar liefst 4 spelers moesten het spel verlaten: Ricardo, Daisy, D*N en belg! Bedankt voor jullie deelname!
Nu jullie eruit liggen, kunnen jullie samen in deze PM-groep discussiëren over de dingen die er vanaf nu gebeuren in het spel.
Ik zag deze echt niet aankomen, knap gedaan Ricardo
Verder zal ik vooral meelezen, wil natuurlijk niks verklappen over de andere hackers.
Als iemand wil weten wie het koppeltje is, let me know .
Ik had Daisy vanaf het begin al HELEMAAL DOOR! Als een Frits Sissing heb ik de eerste test volledig op haar ingezet.
(ik wil trouwens wel beter wie het koppeltje zijn)
Ik verdenk verder De_witte, Jacco en Brtdm sowieso nog. Eigenlijk wilde ik f.cken en proberen de ziener te achterhalen en die eruit te sturen. Ik had een vermoeden dat Daisy een hacker was. Ik snap niet dat niemand mijn hints heeft gezien.
Ik denk de_witte eigenlijk niet. Omdat hij op mij stemde en de wolven mij die dag hadden geluncht, dus dan was die koppeling gemakkelijk te maken.
Stel KLM was de hint en Michael mocht na KL met de nieuwe hint beginnen. Dan staat er MD, snap niet dat niemand nog de link legt met Molduck.
Afkortingen van namen mogen niet hé