Als je je afvraagt waarom dit topic Klaasje en de Zwaddelaars heet, lees dan snel de berichten hieronder.Nacht 1 Dit topic heet dan wel ‘Zwaddelaars PB’, maar die was er in de eerste nacht nog niet aangezien de Zwadderaars elkaar nog niet kenden. Dus dat leverde veel 1 op 1 contact met de spelleider op.
Ah is dit weer een kwestie van typcasting
maar thanks
Geloof het of niet maar het is random bepaald Die rolbeschrijvingen heb ik geschreven voordat ik de rollen ging verdelen.
Hoop dat je t een leuke rol vind
En dan eens kijken of we de Zwadderaars een beetje telepathisch tot dezelfde stemmen kunnen komen?
Ik wil Hautoa uit de kamer hebben
En swifty mag vermoord worden
De kamer uitsturen:
Nieky, Swifty en Michael zijn in de meest recente potjes al de eerste nacht uit het spel gezet dus die mogen nog even blijven van mij. Verder weet ik het niet zo goed. Liever niet een Griffoendor die heel verdacht kan worden :p
Even ter check. We kunnen niet een zwadderaar eruit zetten. Stel alle Zwadderaars gaan voor iemand anders, dan is het dus mijn keuze. Stel ik kies een zwadderaar, dan gaat er wel iemand uit maar de keuze van de snelste ipv die van mij?
Mag ik nog wijzigen eigenlijk?
Hmm, ik ga voor DRenziboy .
Hmm... die telepathie wil nog niet echt lukken. Euhm Convans en Jacco, jullie al ideeën wie er uit mag?
LuchtManiak — 04-07-2021
Vergeet je niet door te geven naar wie je wolvenstem gaat?
Je hebt nog tot 20:30
Convans — 04-07-2021
Oh shit
Ik ben heel het weekend weg
Euh naar Chipie
Uit de kamer: Convans, omdat hij niet gestemd heeft hoop ik dat meerdere wolven deze keuze maken en daardoor niet Draco zijn keuze er automatisch uit gaat (wat ik ook zou kunnen zijn)
En stel meerdere wolven stemmen op dezelfde rol als ik, krijg ik dan ook te weten dat het meerdere wolven zijn?
Euh allebei op een mede-Zwadderaar gestemd? Volgens mij moeten jullie maar snel in onderling overleg komen, want zo werkt het niet echt
Zou de eerste poll jullie al aanwijzingen hebben gegeven?
Geen enkele wolf heeft hetzelfde gestemd als jij in de poll. Je hebt tot morgen 20:30 de tijd om te laten weten wie jij denkt dat een mede-Zwadderaar is. Als dit correct is komen jullie allebei in de Zwadderaars-PB van nacht 2.
Dit bericht kregen alle vijf de Zwadderaars. Anyway: de stem van Kaaasje op DRenziboy was dus beslissend voor het vertrek in de eerste nacht. Zouden de betrokkenen daar met een positief gevoel op terugkijken?
Ik ben natuurlijk heel dom geweest door op Loena te stemmen
Ik wilde eigenlijk op Zacharias stemmen maar in een opwelling toch Luna gekozen. Waarom??
Ik ben nu al de flop Zwadderaar met DRenziboy er ook uit
Ik ga in ieder geval voor Molcrazy als mede Zwadderaar!
Ach ja, blijkbaar was ik te opdringerig in het begin? Dat is het enige wat ik kan bedenken waarom dat ik meteen ben gepakt.
Ik vraag me ook een beetje af hoe en wie er precies op mij gestemd hebben, maar dat wordt pas over een kleine 2 weken bekend denk ik.
Ach ja, soms lukt het wel en soms lukt het niet, en dit is duidelijk een keer dat het niet is gelukt.
Eens kijken of ze goed zijn in het raden van hun mede-Zwadderaars? Kaaasje denkt dus Molcrazy, wat denken de andere 4?
Ik dacht dat het heel slim was om op Draco te stemmen, maar goed
Mrchipie zit de wolven te verdedigen, maar mijn eerste gevoel zei Molcrazy hmmm
Molcrazy
Ik ga waarschijnlijk toch dood voor niks maar ik zeg putyourhansup!
Kaaasje
Mede zwaddelaar vermoed ik klaasje.
Molcrazy vertoont blijkbaar wolvengedrag? En Monkatoky heeft hiermee de term
Zwaddelaars geïntroduceerd, net als de speler
Klaaasje In elk geval werd ik behoorlijk paranoia van deze eerste nacht. Want al na 1 nacht hadden 3 ‘Zwaddelaars’ elkaar gevonden.
Overigens mocht Kaaasje ook nog op zienerjacht, maar dat was nog niet erg succesvol.
Checken of die ziener is:
Pffff geen idee. Het zal toch niet weer hillo zijn? Kan natuurlijk altijd, maar ik check
putyourHANSup