Van PieterBasje weet ik het wel bijna zeker dat hij een stoker moet zijn, door de manier waarop hij Frank probeerde vrij te pleiten en nog na de deadline op Sem probeerde te stemmen.
Ik ga hier even op in omdat ik anders wolvenvoer ben.
Ik probeerde Frank niet vrij te pleiten? Wat ik daar zei sta ik nog steeds achter en lijkt me nog steeds volstrekt logisch. En het klopte uiteindelijk ook, want Frank was geen wolf. Ik zeg daarvoor ook precies hetzelfde over Spacy en Vermoljoen, alleen die waren al wat breder uitgelegd dus heb ik zelf niks over bijgeschreven.
Die stem op Sem kwam ook niet uit het niks. Ik had diezelfde dag nog een bericht gepost over dat ik twijfels bij hem had en dat hij hoog op mijn lijstje stond. Toen ik snel moest stemmen kwam hij dus als eerste op. Sterker nog, ik had Frank zelfs kunnen redden als ik daar op JaccoS had gestemd. Maar dat deed ik niet. Dus beschermde ik Frank echt zo? Ik ben geen stoker jongens, ik behoor gewoon tot team goed
Daarnaast heb ik al wel eerder mijn twijfels over Sem geuit en als ik niet stem ga ik dood, dus mijn stem gaat naar
Sem.