tsja, misschien had erik dat onderdeel vh spelletje wel niet door?
Ook al had hij dat niet door, er zijn toch maar 'n paar vragen over de mol persoonlijk (leeftijd, kinderen, hobby's e.d.) en de rest gaat over de opdrachten. Grote kans natuurlijk dat Erik die vragen over de opdrachten wel goed zou hebben (als Ellen de mol is), omdat hij daarbij aanwezig was en ook gewoon weet wat Ellen deed in welke opdracht. En als hij verder niks van Ellen afwist, heeft hij dus de persoonlijke vragen over de mol fout.
Maar ik denk eigenlijk dat er in de eerste aflevering door de meeste kandidaten fouten worden gemaakt in deze vragen (ook al zitten ze op de goede mol!), omdat je elkaar nog niet zo goed kent.
Ik acht de kans nog steeds erg klein dat Erik er uit gevlogen is terwijl hij toch voor de goede mol had gekozen. (ik zou er wel wat wiskundige formules op los kunnen laten, maar aangezien 't nu weekend voor mij is heb ik daar effe geen zin in.....
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)
) Maar we weten natuurlijk nooit zeker of Erik echt voor Ellen heeft gekozen (er kan natuurlijk weer gemanipuleerd zijn door de redactie), en dan ook werkelijk alle vragen over haar beantwoord heeft. 't kan natuurlijk ook zo zijn dat Erik (net als veel andere kandidaten in 't begin hebben gedaan), zijn antwoorden verspreid heeft over meerdere kandidaten. :-/