Jaaaa, dan doe ik mee!
Verder vond ik vroeger Pluk de dag altijd een briljant programma (Ron Boshard plukte willekeurige mensen van straat die hij de dag van hun leven bezorgde zonder dat ze dat van tevoren wisten. Ik heb me altijd afgevraagd wat ik zou doen: zeg ik dan ja en laat me verrassen of zou ik stug hebben gezegd 'nee, ik heb geen tijd')
Geef mij dan even een seintje, gaan we samen in zo'n sumopak van die ballen naar beneden gooien

Wat vond ik dat als kind leuk om naar te kijken

Kwam dan terug van zwemles en dan mocht ik daarna dat programma even kijken (of het werd opgenomen op VHS).
En inderdaad Pluk de dag ook uit die tijd (eind jaren '90) leverde vaak hilarische tv op. Ik zou denk ik twijfelen, puur omdat ik dan bang zou zijn dat we iets zouden gaan doen dat ik echt niet leuk vond

De grote (dure?) spelshows van eind jaren '90 (hoogtijdagen Te land ter zee, de Staatsloterijshow) uit mijn kindertijd worden ook waarschijnlijk nooit meer gemaakt. Daar krijgen we nu steeds de zoveelste nieuwe talentshow of hulpprogramma voor in de plaats

Ik mis tegenwoordig wel een echt goede quiz, zoals Weekend Miljonairs. Robert ten Brink wist daar altijd echt goed de spanning in te brengen op de zaterdagavond.