Interessante wending
Scenario 1. LuchtManiak is leerlingziener en Brent villain Opvallend is dat LuchtManiak hints heeft achter gelaten maar ik eerder dacht dat de hints naar Captain America wezen. Daarom zijn hints ook stom want dan heeft diegene die het echt is, niet echt de neiging om iemand tegen te spreken tenzij het super obvious is.
DRenziboy, juist diegene die LuchtManiak eerder steunde, is afgelopen nacht overleden. Opvallend!
Monkeysuncle gaf toe dat hij een kopieerfout had gemaakt. Dat zou pleiten voor dat Brent onschuldig is. Ik zie trouwens dat de tijd van de PM 12 minuten later is dan die van mij, maar ik weet niet wat je met de feitje moet
Scenario 2. Mr chipie is leerlingziener en Convans villain Wat ik dan niet snap is dat Chip gisteren dit niet verteld heeft. Het spel zou dan voorbij zijn; we hoefden niet door te spelen om ook de neutrals te elimineren.
Wat ik ook niet snap is dat mr chipie in eerste instantie na de post van LuchtManiak zijn stem naar Brent wijzigt. Dit is ook niet logisch als je weet dat Convans de enige overgebleven villain is.
Scenario 3. Iemand anders is leerlingziener en iemand anders de villain Misschien zijn LuchtManiak en Chip wel beide de neutrals en willen ze zo aan elkaar duidelijk maken wie nog geen Avengers zijn? Of is een van de twee een villain?
Aan alle scenario's zitten eigenlijk gekke dingen, dus ik heb nog niet besloten wat ik ga doen.
Ik moet wel zeggen dat die neutrals een extra interessante dimensie aan het spel geven zo