Hans jij moet het wel zijn dat kan gewoon niet anders, Aangezien ik me eigen rol weet en de rest bevestigd is als goodie
Ja, toch ben ik het niet, aangezien ook ik mijn eigen rol weet. Maar als jij ook zo zeker beweert het niet te zijn, dan is er een lachende derde. Of je liegt.
Over je actief bijdrage aan discussies, valt eigelijk wel mee je bent pas de afgelopen paar dagen wat meer actief, en hebt al die tijd er voor redelijk onder de radar kunnen blijven.
Goh, ik heb het idee dat ik echt wel van me heb laten horen. Nu ben ik sowieso nooit de meest actieve poster in de weerwolfpotjes hier online. En zeker in dit potje hadden we heel weinig aanknopingspunten om een discussie te voeren of op gang te brengen.
En als we dan naar je stem gedrag kijken vind ik je elke keer vrij makkelijk mee gaan op andere.
Ja, wat ik hierboven zeg: dat was dit potje nogal lastig, waar moesten we ons op baseren? Heel veel mensen gingen gewoon maar mee op anderen, dus dit spreekt niet specifiek tegen mij.
Wat ik dan heel toevallig vind, is dat op de dag dat jij ook aan Robbie vraagt om zijn rol te bekijken dat hij vermoord word !! Ik zelf had de pech dat hij de nacht er voor, koos voor miek ipv mij!!
Ik had al veel eerder aangegeven dat de ziener mij mocht bekijken of dat ik wel op Tim wilde stemmen als check of dat anderen mochten bepalen op wie ik zou stemmen als teken van loyaliteit, omdat mensen mij al eerder op het oog hadden als een mogelijke wolf. Nieky had toen ook al gezegd btw dat hij mijn stemgedrag niet opvallend vreemd vond of zo.
Je begint afgelopen nacht weer over de stoorzender, terwijl dat het al duidelijk was, dat het een verzinsel is! Of je had het oprecht niet door, of je wou dat we de andere kant heen gingen zoeken.
Dat had ik oprecht niet door
Waarom ging iedereen vorige ronde aanvankelijk op Monkatoky (en later dan switchen naar Vermoljoen) en nu op mij?