Dit is in principe nooit eerder gedaan, maar ik dacht: "Waarom niet?"
Het is een ideaal middel om jullie gedachten en meningen te krijgen, om een eventueel volgend spel, of idee nog beter te maken. Daarnaast had ik zelf ook wat gedachten die ik op papier had gezet en op deze manier ook kan delen.
Houd wel dezelfde feedbackregels in acht die gelden in de andere feedbacktopics, asjeblieft.
Het idee van de taken is precies gegaan hoe ik had verwacht, nou ja tikkeltje chaotischer dan ik oorspronkelijk dacht, maar dat was juist het doel. Chaos scheppen zodat de imposters lekker onder de mensen konden blijven. Ik was in het begin een beetje bang dat het misschien te snel ging. Hierom had ik al een backdoor ingecalculeerd (gelukkig bleek deze enkel nodig voor Tim.)
De afvallerspm was een vertaling van de ghosts in Among Us, je kunt daar nog steeds je taken doen, maar je kunt niet meer afvallen, ik vond dit direct overnemen een beetje zonde want dat haalt het idee van de taken in het dag topic compleet onderuit, ik heb de variant zoals ik hem verzonnen heb beter ingeschat dan ik dacht. Ik ging ervan uit dat des te langer het spel door zou gaan des te meer afvallers met veel voltooide taken in de afvallerspm gingen zitten. Daarom zat er een limiet van 1 taak op. Ik had het niet doorgerekend, maar heb aan het einde (gezien de situatie) een kleine kans gegeven aan de Crewmates om de Imposters te snipen qua taken.
Een ander ding met de afvallerspm waar ik over twijfelde was of ik het vanaf het begin moest noemen, achteraf had ik het wel moeten doen, ik kreeg namelijk van meerdere een pm of alle taken wel te volbrengen waren als de dag al geweest was.
Toch is het net iets te los en inconsistent om het echt goed te noemen, hier zit zeker verbetering in.
De sabotages heb ik halverwege in een light variant gegoten van wat ze oorspronkelijk waren, en zelfs dan waren ze nog te indringend om opgelost te worden, dit is voor mij de grootste leermeester geweest, geen tijdgebonden acties verwachten van iedereen als je niet weet hoe iedereens dag eruit ziet.
Verder hebben de Imposters het zelfs voor elkaar gekregen om mij als host te dwarsbomen hoe en waarom dat wordt later wel duidelijk als ik mijn enorme informatiedump ga doen.
Over de informatiedump gesproken, dit vergt nogal wat tijd en gaat denk ik niet zo snel als dat ik elke dag ben geweest met het posten van de dag en nacht topics. Ik probeer hiervoor mijn best te doen, maar ik ga geen beloftes maken. Jullie krijgen uiteindelijk alles te zien, taken afvallerspm, imposterpm, sabotagechats, etc.
Achteraf wil ik zeggen dat als buitenstaander er bovenop kunnen kijken super leuk is. Het is alleen een beetje jammer dat je je af en toe in moet houden omdat je bepaalde dingen weet. Al met al heb ik geen spijt dat ik het gedaan heb, op dag 4 na dan(Daarvoor zou ik de grootste floptrofee moeten kunnen krijgen denk ik. ) En daarom zou ik in dit topic ook willen vragen om eventuele feedback en meningen over hoe jullie het spel hebben ervaren.