Persoonlijk vind ik de groep als geheel nog niet heel leuk. Niet echt een groepsgevoel bij zoals in andere seizoenen vaak veel sneller er was.
- Anke is erg vermoeiend, lijkt wel een slimme kandidaat dus ruimte voor verbetering.
- Bert is goed gecast en een interessant figuur voor in de Mol. Benieuwd of hij er langer in blijft
- Manu vind ik niet heel intelligent spelen/overkomen als kandidaat en dus ook niet leuk, als mol zou ik haar beter kunnen pruimen.
- Gretel vind ik jammer dat ze er gelijk uit ging. Leek me juist een kandidaat die uit kon groeien naar een favoriet.
- Jens vond ik totaal niet in deze groep passen. Kan ook komen doordat hij gevoelsmatig in de vorige groep hoorde.
- Nele haar stem is fantastisch, doet denken aan de rookmevrouw in Lingo.
- Philippe ook goed gecast, zou voor mij als mol in de categorie Pieter vallen. Fantastische gezichtsuitdrukkingen heeft hij.
- Sven lastig te peilen, mysterieus en vooral nog weinig schermtijd. Wel grappig hoe hij vooral met de oudere dames overweg lijkt te komen.
- Toon niet heel rauwig om. Beetje 13 in een dozijn jonkie.
- Uma is een pittige dame die het zomaar ver kan gaan schoppen. Zie haar nog wel ergens een actie doen om 10k uit de pot te spelen a la Lennart maar dan als kandidaat.
- Yens krijg van hem toch ook nog weinig hoogte. Wel een typische molcasting.