Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Als het geen reflectie is, en door de redactie gemonteerd, dan kan dit de volgende dingen betekenen.1. P staat voor Prince; Prince is de mol2. in elke aflevering zitten een aantal letters verstopt, zet de letters achter elkaar en je komt erachter wie de mol is.Zou kunnen toch?
Hoi Vlaming, ik heb van de week wel een promofilmpje gezien hoor ! Ik zag Prince met een portofoon, hij stond te roepen dat ie (k geloof) Jantien niet kon verstaan. En nog meer maar dat ben ik vergeten. Nou ja, we zullen wel zien vanavond.... toch??
de vooruitblik van de volgende week gaf zéér weinig weg imho en er was deze week GEEN promofilmpje op de website
Misschien wel omdat er niemand weggaat, of omdat we anders al snel zouden kunnen voorspellen wie er weggaat ofzo? Doris
Vlaming begint natuurlijk e.e.a. door elkaar te halen vanwege slaap gebrek....
Misschien omdat er iemand terug in het spel komt. Dick bijvoorbeeld
ik denk van niet.... afscheidfimpje nog niet bekenen? hij verklaarde 2h na z'n exit al op een vliegtuig naar huis te zitten. hij was zelfs tijdig thuis om de verjaardag van z'n vrouw te 4en. trouwens zo geliefd was dick nu ook weer nietciaovlaming
Misschien wel omdat er niemand weggaat
Heeft er iemand in aflevering 4 een verborgen letter gezien??
Vlaming misschien?
Vlaming misschien?Jet
Welcome back Jet!  jah.....ik heb een hele boel rode letters gezien.....over het gezicht van Prince......maar dat was ook al het geval in afl2 (zie topic http://www.kyrandia.nl/cgi-bin/WieIsDeMol_Forum/YaBB.cgi?board=general&action=display&num=1015020216, dus het zal wel nix te betekenen hebben  groetjes vlaming
Thnx! Mijn terugkomst is helaas van korte duur
Sterker nog ik lees me suf!
Vlaming: heb je afgezien van de rode letters nog een andere gemonteerde letter gezien ala 'P' bij het fietsen???
Die andere letters ga ik zeker vanavond nogmaals bekijken op de video!
ik moet dringend de aflevering van vrijdag herbekijken (heb ik nog niet eens gedaan )groetjes vlaming
Wat 'n schande zeg, Vlaming! 'n beetje molfan heeft de aflevering nu al zo'n 4 keer bekeken. Nu wordt je mol-god status vast weer ingetrokken! Â
Wat 'n schande zeg, Vlaming! 'n beetje molfan heeft de aflevering nu al zo'n 4 keer bekeken. Nu wordt je mol-god status vast weer ingetrokken!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1186 gasten en 7 vaste bezoekers
RealityTV vandaag