Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
maar weet je niemand anders ipv Ros? heb je zo weinig zelfvertrouwen ,dat je me zo vreest....hahahahaahhaha sukkel
Citaat van: koekoe op 25-07-2005, 10:31:51 maar weet je niemand anders ipv Ros?Het leek zijn grootste uitdaging... als ik weinig zelfvertrouwen had?
maar weet je niemand anders ipv Ros?Het leek zijn grootste uitdaging... als ik weinig zelfvertrouwen had?
Citaat van: rosmalen op 25-07-2005, 11:01:42Citaat van: koekoe op 25-07-2005, 10:31:51 maar weet je niemand anders ipv Ros?Het leek zijn grootste uitdaging... als ik weinig zelfvertrouwen had?hier moet ik heel goed over nadenken!!!!!!!zou je nog van me houden als blijkt dat ik het niet meer kan volgen?
Citaat van: koekoe op 25-07-2005, 10:31:51 maar weet je niemand anders ipv Ros?Het leek zijn grootste uitdaging... als ik weinig zelfvertrouwen had?hier moet ik heel goed over nadenken!!!!!!!zou je nog van me houden als blijkt dat ik het niet meer kan volgen?
maar weet je niemand anders ipv Ros?Het leek zijn grootste uitdaging... als ik weinig zelfvertrouwen had?hier moet ik heel goed over nadenken!!!!!!!zou je nog van me houden als blijkt dat ik het niet meer kan volgen?
Citaat van: koekoe op 25-07-2005, 10:31:51 maar weet je niemand anders ipv Ros? heb je zo weinig zelfvertrouwen ,dat je me zo vreest....hahahahaahhaha sukkel f..k off Ros
als ik 's nachts mijn lichaam verliet?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1204 gasten en 15 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland