Op een Vlaamse commerciele is er ook eens een programma in dezelfde richting geweest(ik weet de naam ff niet meer)maar daar moest men allerhande "angsten" overwinnen.Men had ook een 'getuige'.Bijvoorbeeld,iemand was bang om op een paard te zitten.De presentator zei;500 euro als je het durft.....die persoon uiteraard...nee,ik durf niet.En zo ging het verder tot het laatste en hoogste bod van de presentator.....en dan durfde men het toch aan......HALOOOOOOOOO 
Dat programma was vast
Now or never? Onder die titel werd dat programma hier in NL uitgezonden.
Vorig jaar ging er ook een gloednieuwe auto uit. Die ging uiteindelijk naar degene die in de finale van DACVN stond. In de aflevering vóór de finale reed zij nog als een natte krant, maar in de finale ging zo'n beetje alles goed

Mijns inziens heeft zij iets té veel progressie geboekt. Dus ik vroeg (en vraag) me dan ook af of dat geen doorgestoken kaart was.
Maar desalniettemin is het wel een programma om lekker van te genieten van het leedvermaak

De uiteindelijke winnaar (of verliezer, net hoe je ernaar kijkt) krijgt ook een 'prijs', namelijk een volledig verzorgd rijlessenpakket.