Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73517 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Formule 1
« Reactie #140 Gepost op: 7-03-2004, 10:10:23 »
En wie was er nummer 1? Jawel hoor......

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 7-03-2004, 10:12:12 »
Nou wie dan... ik heb niet gekeken, was te vroeg  ::regenboog::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #142 Gepost op: 7-03-2004, 10:14:07 »
Rooie auto, arrogante blik in zijn ogen, heeft een broer die Ralph heet.  ::oink:: ;D, maar hij was wel als eerste aan de finish (en dan heb je gewonnen, he? ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 7-03-2004, 10:16:39 door Bodejos »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 7-03-2004, 10:19:56 »
klinkt alsof jij hem dat niet gunt  ??? ::) :-\\
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #144 Gepost op: 7-03-2004, 10:23:44 »
Ach, wat heet gunnen, ik heb net als iedereen mijn favorieten, en Schumi hoort daar niet bij. Maar als hij nou gewonnen heeft: hadden anderen maar slimmer moeten zijn ;)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #145 Gepost op: 7-03-2004, 10:30:01 »
Schumi maakt zich niet geliefd idd, Alonso gaat gewoon volgend jaar naar Ferrari, want Schumi die stopt er dan weer mee. (hoop ik)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 7-03-2004, 21:06:11 »
Zo, ik ben echt blij dat ik de race heb opgenomen en 'm 's ochtends heb bekeken, want het was echt 3x niks ::ohno::, dodelijk saai. Maar ik ben blij met het resultaat van JB dus dat maakt het toch nog wel een beetje goed :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 8-03-2004, 21:52:49 »
Zo, ik ben echt blij dat ik de race heb opgenomen en 'm 's ochtends heb bekeken, want het was echt 3x niks ::ohno::, dodelijk saai.

Ik heb precies dezelfde gedachte! Ik ben blij dat ik daar niet voor ben opgestaan 's nachts! Ik heb ook tijdens 't bekijken gewoon hele stukken doorgespoeld, want er viel echt niks te beleven. Zelden zo'n saaie race gezien.  :-\\  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2004, 21:54:58 door Han13 »

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 21-03-2004, 10:48:49 »
Gefeliciteerd Daisy met de derde plaats van je held  ;) Gave prestatie van hem!! ::ok::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 21-03-2004, 14:32:31 »
Eindelijk!!!!!!!!!! :D ;D :) ::ok:: ::ok:: ::bravo::

Ben echt superblij. Echt ik durfde de laatste 10 rondjes gewoon niet meer te kijken, zeker toen Barrichello wat dichterbij kwam, ik zag 2002 weer helemaal voor me (toen Schumacher Button in de laatste ronde voorbij ging vanwege een technisch mankement), zeker toen Sato uitviel. Maar gelukkig ging het goed! :D ::love:: 8)

Op naar P2 in Bahrein ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 21-03-2004, 19:37:45 »
Gefeliciteerd Daisy met de prestatie van Button!  ::bravo::

Ik vond 't 'n spannende race vandaag en ik ben blij dat ik er dit keer wel voor opgestaan was!  ::ok::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #151 Gepost op: 22-03-2004, 10:01:17 »
Button is ::ok:: ::jaja::

Beetje overdreven van Schumacher... was mij iets te blij na zijn miljoenste overwinning ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #152 Gepost op: 4-04-2004, 20:06:32 »
Leuke race. Toch wel een beetje raar verder... Alleen maar zand en geen champagne enzo ::ohno::
En kan ik ook niet wennen aan dat je bij de finish niet weet waar je nou staat omdat ze je achteraf nog strafseconden kunnen geven. Ik vind finish is finish. Heb ik echt nog liever een stop and go.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 4-04-2004, 20:15:15 »
Ik vond 't ook wel 'n leuke race! In de kop helaas niet echt spannend of verrassend maar voor de rest zaten er veel leuke racemomenten in!  :D

En kan ik ook niet wennen aan dat je bij de finish niet weet waar je nou staat omdat ze je achteraf nog strafseconden kunnen geven. Ik vind finish is finish. Heb ik echt nog liever een stop and go.

Ben ik helemaal met je eens! Gewoon onder die race al bepalen of iemand 'n straf moet krijgen of niet. Die stop-and-go's maken 't alleen maar spannender!  ::ok::

Verder begint Raikonnen toch wel de pechvogel van dit jaar te worden. Jemig, wat heeft die al veel ongeluk gehad in die eerste 3 races. 't ziet er naar uit dat ze bij Mc Claren echt 'n probleem hebben. En dan moet Montoya daar ook nog heen volgend jaar. Die zal er toch wel stevig van balen dat hij al 'n contract heeft afgesloten. ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 6-04-2004, 09:40:14 door Han13 »

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 5-04-2004, 18:04:25 »
 ::bravo:: Jenson ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 23-04-2004, 15:44:10 »
Dit weekend de grandprix van San Marino...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 25-04-2004, 09:17:53 »
Daisy...

Gefeliciteerd met de polepositie van je idool!
 ::ok:: ::ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #157 Gepost op: 25-04-2004, 15:44:26 »
Nummer 2 Daisy, Gefeliciteerd!

Offline rudeangel

• Forumlid
  • Het leven is leuk!
« Reactie #158 Gepost op: 26-04-2004, 02:04:10 »
Ik ben gisteren de hele dag weggeweest en heb dus geen GP van San Marino gezien. Enfin, ik lees dus zojuist op internet dat Schumacher dus weer gewonnen heeft!!  ::niet-ok:: ::niet-ok:: >:(
Kan die gozer niet  gewoon es lekker motorpech krijgen of zoiets? Het word op die manier nogal eentonig. Ik hoop dat de volgende GP gewonnen word door mijn favoriete team: BMW-Williams. ::ok:: ::ok:: ::jaja::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 26-04-2004, 13:07:10 »
dat las ik vanmorgen op rtlgrandprix.nl:

Alonso en Montoya boos op de Schumachers
Gepost door lieke op 25/04/2004 19:38:09 (776 gelezen)

Renaultcoureur Fernando Alonso en Williamscoureur Juan Pablo Montoya hadden allebei problemen met het rijgedrag van Michael en Ralf Schumacher.

Al in de openingsfase van de race tikte Michael Schumacher Montoya aan, waardoor Montoya gedwongen het gras op moest. "Michael had een slechte start en kwam traag uit de eerste chicane. Ik probeerde hem te passeren, maar hij deed de deur dicht. Ik deed een nieuwe poging in Tosa, maar hij blokkeerde hard en duwde me het gras op. Het is jammer dat hij er waarschijnlijk mee wegkomt, maar dat is aan de FIA", vertelde de Columbiaan tijdens de persconferentie.

Ook met de andere Schumacher was er een probleem. Fernando Alonso geeft Ralf Schumacher de schuld van de botsing die ze hadden in het laatste gedeelte van de race. Na zijn derde pitstop reed Alonso naar Ralf toe en wou hem inhalen maar Ralf gooide deur dicht. Alonso zat echter aan de binnenkant van Ralf. Schumacher spinde en viel terug van de vierde naar de zevende positie. Alonso vond dat Ralf schuld had: "Ralf maakte een fout in de Villeneuve-chicane. Ik probeerde hem vervolgens in te halen, maar hij gooide de deur dicht en reed vervolgens tegen me aan. Hij moet me wel gezien hebben, want ik reed een normale racelijn. Hij sloot de deur voor mij op een verkeerde manier".