Auteur Topic: Dagboeken van Kandi's  (gelezen 18517 keer)

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #100 Gepost op: 17-06-2003, 16:53:18 »
Dit had ik namelijk ook aan die sfinx gevraagd en hij had een plattegrond bij vandaar… Het verdere verloop van het verhaal zit hiervoor in het boek geplakt en dat is precies zoals Daisy het vertelde… Hier zal ik dus verder niet over uitweiden. Wel balen natuurlijk dat we het net niet gehaald hebben maar ja, that’s life.

Toen we terugkwamen bleek dat ik mijn bagage nog wel had, maar dat Chriz, LC en Floortjuh hun bagage kwijt waren. Das ook mooi dacht ik toen, nu zullen ze me wel allemaal met een scheef oog aankijken maar gelukkig vatte ze het sportief op. Ik heb natuurlijk nog wel even met de andere kandidaten gesproken over de opdracht en toen kwam ik erachter dat die van hun een stuk minder intensief was. De volgende keer toch maar even rustig afwachten en de meest simpele opdracht kiezen… Ik wil ook wel eens een keer van de omgeving genieten alhoewel dat hier niet echt makkelijk is. Als je ziet wat hier de hoofdtoon is dan wordt je daar niet vrolijk van… Alleen maar van dat zand wat ik achterin op de laatste bladzijde heb geplakt…

Gelukkig gingen we meteen door met de 5e opdracht zodat we niet al te veel konden nadenken over het verlies van ons spel en van hun bagage…

Opdracht 5 was het spel van de tegengestelde belangen. Aangezien de mol vandaag de groepen had verdeeld ging mijn eerder in elkaar geflanste plannetje om af te wachten niet helemaal goed. Gelukkig had de mol rekening met mij gehouden dus kreeg ik de minst inspannende opdracht… We hoefden maar 3 aanwijzingen weg te geven of te houden en voor de rest van de tijd hebben we heerlijk in het grote zwembad gelegen. Af en toe waarschuwde het team ons als de telefoon gaf, en zo beantwoordde we tussen de lekkere cocktails en overheerlijke massages door de vragen die ons werden gesteld. Als eerste belde Giorgio, Maapie en Elmar… zij leken verbaasd dat zij de aanwijzing niet kregen en dat moet ook wel stom gevoeld hebben om zo afgewezen te worden met 40º boven nul… De hitte werd ze kennelijk te veel en ze konden de opdracht niet volbrengen. We besloten de volgende groepen wel een aanwijzing te geven… Dit waren Groeneman, Chriz en Annuh… Op de aanwijzing stond: “Loop 300 meter rechtuit niet naar zuid, oost of west.” Om het ze gemakkelijk te maken riep ik dus enthousiast door de telefoon: “Loop 300 meter rechtuit naar het noorden!” Later bleken ze helemaal verkeerd gelopen te zijn en toen ik er later over nadacht kwam ik tot de conclusie dat zuid-oost ook geen zuid, oost of west is dus had ik ze ten onrechte naar noord gestuurd. Ik hoop maar dat ze het me niet kwalijk nemen lief DWIGNAG… Dat zou ik wel heel erg vinden. Gelukkig slaagden ze er nog wel in de opdracht te volbrengen. Bij het laatste groepje besloten we de aanwijzing gewoon letterlijk voor te lezen.

Echter, zij belde maar niet dus konden we lekker blijven zwemmen en aan het eind van de dag bleek hun opdracht helaas mislukt. Al met al was het een middag waarvan ik samen met Ville en Tijgertje heb genoten en die ook nog eens €3000,-- heeft opgebracht. Beter kan het niet zou ik zeggen. Helaas heb ik bijna niets gezien van de mol, en alles moeten horen van anderen… Immers, ik heb niet eens bij iedereen in het groepje gezeten vandaag.

Uiteindelijk kregen we te horen waar we naar toe gingen en ik moet zeggen dat ik er niet vrolijk van werd. We gaan namelijk naar Egypte en dan zie ik weer al die piramides…

Beste DWIGNAG, tot volgende week!

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #101 Gepost op: 17-06-2003, 16:54:31 »
Zo. Nu ben ik er in ieder geval voor een weekje van af...

PS. Heb het in 10 minuten in elkaar geflanst dus als het niet leuk is dan heb je maar pech gehad...  ;D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 17-06-2003, 23:11:18 »
het was echt heel leuk intikker  ;D

DWIGNAG, hoe kóm je erbij

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 17-06-2003, 23:40:10 »
Sjors... je hebt wel een hele grote duim he ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #104 Gepost op: 18-06-2003, 09:12:53 »

Valt best mee toch??

::)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #105 Gepost op: 18-06-2003, 20:07:50 »
Chriz

Er is veel gebeurd de afgelopen 2 dagen. Na ons bezoekje in Valencia (waar overigens een prachtige bar staat genaamd: 'Het Molletje' was het tijd om weer verder gaan. We kwamen terecht in de Sahara.

Maar eerst was er nog de executie. Zoals ik al gehoopt had, was iedereen vet gespannen. Voor de executie was zelfs producer Daisy gespannen. Annemiek ging achter de computer en begon. In eerste instantie was ik nogal relaxt, tot dat er steeds meer mensen doorgingen en er steeds minder mensen overbleven. Uiteindelijk bleven ik en Juultjuh over. Ik baalde, maar hoopte dat Juultjuh wegging en toen kwam dat verlossende groene scherm. Na afloop baalde ik er pas goed van dat Juultjuh eruit moest. Ik kende haar nog niet zo goed en ik was net van plan om haar beter te leren kennen, maar 'elaas, maar aan de andere kant hoorde ik van Intikker dat ze haar 'manneke' ook wel erg miste en misschien is het ook wel beter voor haar dat ze nu weer na hem toe kan.

Annemiek zei dat de volgende opdrachten in de woestijn zouden zijn en in de woestijn is het heet, heel heet. We werden met een privé-vliegtuig van de CMC-organisatie in het midden van de woestijn afgezet. Uit de verte kwam een man aanlopen en hij had een hond aan de lijn. Iedereen keek elkaar vreemd aan, wat moest die man nu hier midden in de woestijn met een hond. Hij kwam naar ons toe en zei: 'Special delivery for someone called Chriz?' 'Dat ben ik' zei ik en die man douwde me de riem van het beest in mijn handen en vertrok weer. Er zat ook nog een kaartje bij: 'Gefeliciteerd met je poedel'. Ik was hoogstverbaasd!! Maar ja, ik besloot hem maar Tikkie te noemen, (hij had dezelfde gezichtsuitdrukking als Intikker).

De volgende opdracht begon en dat was een moeilijke opdracht. Gelukkig vond het plaatst in een coole pyramide en het was wel heel spannend. Ik heb heel wat mogelijke molletjes aan het werk gezien, maar zelf was ik ook niet altijd even braaf. Zouden ze het gemerkt hebben?

Na afloop hoorden we dat de anderen de bagage van mij, LittleCreep en Floortje. Ik deed net of ik er niet mee zat, maar ik zal de basterds nog wel terug pakken. Als mij een vrijstelling wordt aangeboden denk ik niet aan de groep, maar dat blijft tussen ons, dagboek. Iedereen kon toch zien dat die broek van Daan mij veels te klein was?

Na de opdracht genoten we van een lekkere drankje in een bar in een stadje dichtbij de woestijn. Ik zat nog steeds met Tikkie opgescheept, dus om ze zelf aan kleding te helpen (ook al had Elmar me wel wat kleren geleend, there's no way dat ik zijn onderbroeken ga dragen) besloot ik Tikkie te gaan scheren. In de stad hebben een paar vriendelijke vrouwen voor mij van de wol een trui en een onderbroek gebreit, er was nog wat over dus toen hebben ze voor LittleCreep er ook een trui voor gebreit. Tikkie is nu wel kaal, maar een gabberhond is ook veel cooler dan een poedel.  

In de volgende opdracht werd ik weer op de feiten gedrukt. Er werd zo veel gemold!!! Of werd er zo slecht gespeeld. Volgens mij is dit een harde groep waarin snel complotten kunnen ontstaan. Ik denk niet dat de groep erg hecht is. Ik hoorde Annuh laatst iets mompelen over dat ze wel zin had in een 'bitchfight' met Floortje. Hmm, waarom zou dat zijn?

Tot dusver vertrouw ik niemand in de groep, dus voor mij nog geen samenspanningen. Ik heb al wel heel goed door wie van de 9 in ieder geval niet de mol is. Nu lig op mijn bed te slapen. In een hotel in Egypte, lang niet zo mooi als Bar 'Het Molletje' maar goed. Morgen is de executie en ik heb er zin in!! Ook al heb ik het idee dat Egypte mijn eindbestemming is, whatever in dat geval volg ik de rest wel op tv. In Bar 'Het Molletje' hangt een bigscreen!

Ik moet gaan, Intikker en Ville vragen of ik mee ga zwemmen in het hotelzwembad, tot ziens dagboek!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #106 Gepost op: 18-06-2003, 20:18:20 »
Voor de duidelijkheid Chriz Bar "het Molletje"reist gewoon mee we hebben over de hele wereld filialen die gewoon open zijn dus ook in Egypte kom er lekker bij zitten

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #107 Gepost op: 18-06-2003, 21:33:24 »
Chriz
Maar ja, ik besloot hem maar Tikkie te noemen, (hij had dezelfde gezichtsuitdrukking als Intikker).

Ik ben blij dat ik er nog een aflevering inzit...

Beware!!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 19-06-2003, 12:37:53 »
lief, lief dagboek,

Het spijt me van de zandkorrels... maar wat wil je he... in de Sahara!   Het is WARM hier! Niet schrikken als ik plotseling 3 centimeter kleiner geworden ben, want ik verdámp hier gewoon! We konden een eitje bakken op de auto (net zoals bij Bassie en Adriaan).  Ik hoopte dat opdracht 1 zoiets zou zijn als: zoek een oase en ga de rest van de dag zwemmen. Maar nee hoor.... we moesten in die hitte een beetje rond gaan rennen met laserguns :(   Maar ik ben nog een aardig endje gekomen. Helaas werd ik (net als Elise :S) 200 meter voor het einde neergeschoten...

Opdracht 2 kwam al iets meer in de richting... koffers op volgorde van gewicht leggen. Mijn kans om ook LC beter te leren kennen (hij is SCHATTIG :D). Ik probeerde wanhopig wat meer informatie uit hem te krijgen, maar hij bleef maar stug volhouden dat we maar een uur de tijd hadden en dat we op moesten schieten... ik had als vrij snel de moed opgegeven en wilde de hint kopen, maar daar was lc het weer niet mee eens...   uiteindelijk hebben we de opdracht toch nog gehaald en we waren zon beetje de helden van de dag op dat moment.  
In het hotel in Egypte wil ik schone kleren aantrekken en besef plotseling dat Elmar en co mijn bagage kwijtgeraakt zijn. ##@!^#!!!>:(  mijn stemming daalde tot diep onder het nulpunt. Gelukkig heeft annuh wel wat te leen voor me. Maar mijn mini-ventilatortje en bloemetjesbikini zijn onvervangbaar....
Lc en Chriz zijn hun bagage ook kwijt dus ik ben in elk geval niet de enige met een dipje.
Morgen is de volgende executie en ik ben er amper zenuwachtig voor, ik wil eigenlijk wel naar huis... erg he?

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #109 Gepost op: 19-06-2003, 17:36:59 »
Ja wat ben ik schattig he  ;D ;D ;D ;D ;D ;D Maar ik zit nog steeds in een dipje gelukig kon ik een stukje vacht van Tikkie hebben

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #110 Gepost op: 20-06-2003, 14:33:17 »
Lief Dagboekie van me

Eerst maar een goed nieuwtje Ik heb mijn Bagage weer terug ;D ;D ;D

Dan naar het spel weer een slopende executie maar deze keer was ik minder gespannen komt vast omdat ik niet als eerste eruit ging daar ging het me om, in ieder geval één ronde in de CMC blijven.

Maar terug naar de executie, deze keer kwam ik wat eerder aan de beurt en ik krijg het groene scherm maar helaas een goeie vriend van mij in de CMC, giorgio kreeg het rode scherm.Helaas hij moest het spel verlaten.

Dag 4 in ieder geval uit die bloedhete Sahara maar in Tokyo.

We zijn in Tokyo of zoals ze hier zeggen ching chang. eerst een rondrit door Tokyo, we moesten de gebouwen goed in de gaten houden en dat heb ik dus ook gedaan en de uitwerking was goed; we moesten een kluis openmaken maar wel diegene maar 6000 euro in zat we kregen foto's met gebouwen erop.Ik wist ze met hulp van anderen allemaal, behalve die van Maapie.
Die van mij was snel gevonden en die van Annuh later ook. Toen Annuh en ik naar het gebouw gingen kwamen we het gebouw op de foto van Maapie tegen maar helaas we waren net te laat.
Dus maar gokken op de kluis ik wilde de middelste maar de rest sloot zich bij Chriz aan en we kozen de verkeerde het was toch de middelste hadden ze maar naar mij geluisterd.

Dag 5 inmiddels in het mooie Melbourne

We moesten Bungee-jumpen iets waar ik als de dood voor ben ik heb al hoogtevrees en dan die grond die op je afkomt ik was vastbesloten, dit ga ik niet doen.
Ik heb me toch over laten halen en ik ging eerst maar niet alleen dus Ville ging mee met zo'n iemand is het al minder eng.
Uiteindelijk toch maar gesprongen en het was toch wel leuk heb ik dat ook een keer gedaan.Je doet nog eens wat in de CMC.

Opdracht 8 nog steeds in Melbourne

We moeten beslissen tussen Geld of een gewone executie als we het geld kozen kwam er een dubbele executie Floortje ging meteen voor het Geld en elmar ging mee mij kan het eigenlijk niet zoveel schelen zolang ik er maar in blijf het is uiteindelijk het het Geld geworden en we krijgen een dubbele executie ik ga me opmaken voor die executie maar eerst maar mijn lijstje maken

Mzzls
LC

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 20-06-2003, 16:08:16 »
Chriz

Ik zit er nog in. Vandaag was er weer een executie. Vlak voor de executie vertelde Floortje mij dat ze wel zin had om naar huis te gaan. Ik geloofde er niks van, volgens mij was ze gewoon zenuwachtig. De executie ging nogal snel, nadat ik door was, was ik erg nieuwsgierig wie er dan wel moest gaan. 't was Giorgio, een van de juniorspelers dit jaar. Het leverde me wel hersenkrakers op, op wie zou hij gestemd hebben? LittleCreep of toch die andere? Volgens mij had hij LC op het oog, maar wie zegt mij dat hij de waarheid sprak, want de mol is niet de enige die kan liegen.  

Daarna vertrokken we naar Tokyo, dat was nogal een probleem, want Tikkie mocht in eerste instantie niet het vliegtuig in. Uiteindelijk hebben ze toch nog toegestemd.

Opdracht 6 was een lekkere opdracht om eens lekker actief mee te doen en mijn waarde voor de groep te bewijzen. Mijn mol heeft zich wel aardig verdacht gemaakt, maar ik kan niet zeggen wat 'het' heeft gedaan. Mijn geluksgetal is 4, helaas zaten we daar mis mee, want het lucky number was 7.  

Bij de bungeejumpopdracht kon ik pas goed zien wie de bikkels en wie de watjes waren (ik zou ze zo natuurlijk nooit noemen, maar bij jou, mijn dagboek is het veilig). Ik vond het wel lachen dat degenen die laatst nog mijn bagage hadden verspild nu bijna in hun broek scheten. Maar de opdracht heeft me ook weer veel denkwerk opgelevert. Op welk moment wordt het meeste geld verloren, neemt de mol het risico om niet te springen of probeert de mol anderen zenuwachtig te maken. Maapie zei wel dat ze bang was, maar nog geen 10 minuten later was ze al weer over de shock heen.  

We hebben beslist en de volgende keer zal er een dubbele executie plaats vinden. Voor de eerste keer kijk ik er echt tegenop. 2 van de 9 moeten er vertrekken, de kans dat ik dus moet gaan is 25%, want de mol kan er niet uit, of houd ik mezelf nu voor de gek, dagboek. Nee, zelfs jou kan ik het geheim niet prijsgeven of ik de mol wel of niet ben....

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 20-06-2003, 16:25:59 »
Voor de duidelijkheid Chriz Bar "het Molletje"reist gewoon mee we hebben over de hele wereld filialen die gewoon open zijn dus ook in Egypte kom er lekker bij zitten

en natuurlijk reist onze barman Giorgio ook mee  ;D

leuke dagboeken trouwens! ik ben druk bezig met de mijne...
helaas moet ik vanavond werken en morgen ook van 12-8, wat betekend dat ik ook niet bij het begin van het KRO dectetivespel ben

Jullie horen nog van me,

-xxx- Floortje

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #113 Gepost op: 20-06-2003, 16:58:31 »
Hoi DWIGNAG,

Eerst even een notitie… Giorgio is niet de mol…
Hoe ik dat weet? Dat ga ik je nu vertellen.

En het nog steeds veel te warme Egypte kamen we bijeen. Gelukkig hebben we in de paar rustdagen die we hadden wat kunnen luieren en de slaapkamer had ook airco dus echt veel last heb ik er niet van gehad. Vandaag was de dag van de 2e executie alweer, wie gaat er nu weg. De eerste keer had ik er nog wel een paar die van mij “weg mochten” maar nu gun ik het echt helemaal niemand meer. De spanning was dan ook om te snijden toen Annemieke begon met voorlezen. Gelukkig voor mij en bijna alle andere was ik vandaag niet diegene die weg moest. Giorgio, (een van) de jongste moest het veld verlaten. Spijtig, want met Giorgio kon je altijd wel een beetje lol trappen!

We kregen te horen dat we vandaag naar Tokyo zouden vertrekken. Weer een vliegreis van een aantal kilometers want fietsen was iets te veel van het goede. In het vliegtuig heb ik mijn Japans nog even wat bijgespijkerd door met een vriendelijke Japanse te kletsen. Zo kwamen er weer verschillende woorden langs en hebben we het onder andere gehad over Oranda (Nederland) en heb ik ook een lekker garasu remonêde (glas limonade) op. Chriz vierde zijn overwinning een stuk uitbundiger met zeneiforu en bïru (jenever en bier). Het was dan ook niet verwonderlijk dat Chriz bij aankomst in Japan een dokutâ (dokter) moest raadplegen. Helaas spraken mijn medekandidaten geen romanji (Japans zoals het hier staat) en daarom sprak ik in mijn eentje verder met de vriendelijke voruw. Nadat Chriz helemaal bijgekomen was van zijn hachelijke avontuur konden we beginnen met alweer de 6e opdracht van de CMC2 serie.

Bij deze opdracht moesten we locaties zoeken die we tegenkwamen op de busreis naar waar we toen waren. Het hele verslag staat achter in het boek, maar wat ik nog wel even wil vermelden is dat iedereen een beetje lang wachtte de hele tijd. Iedere keer duurde het een tijdje voordat iemand ging rennen en mede daardoor hielden we 3 keuzemogelijkheden over. De 4, 7 en 8 moesten ons € 6000,-- opleveren. Ville, LC, Chriz en Groeneman hadden voordat ik me er mee kon bemoeien - ik was even naar de wc – besloten kluis 8 te openen. Ik had er al een slecht voorgevoel bij, en die bleek ook te kloppen. Gelukkig as niemand echt teleurgesteld –ik wel!- maar we gingen weer vrolijk verder. We kregen te horen dat we naar Melbourne gingen, een korte vliegreis deze keer.

In het vliegtuig heb ik voor het eerst echt met mijn mede-kandidaten gesproken. Samen met Annuh heb ik een potje zitten kaarten en hebben we het over van alles en nog wat gehad. Ook met Little Creep heb ik het over Nederland gehad en over wie we allemaal missen en zo. Deze gesprekken hebben me veel goed gedaan!

In Melbourne aangekomen vielen we meteen in de volgende opdracht. Bungeyjumpen! Echt cool. Ik heb het gedaan en uiteindelijk hebben we € 1600,-- verdiend. Dit kwam omdat het bedrag telkens verdubbeld zou worden en maar 6 van de 9 hebben gesprongen. De overige 3 neem ik niets kwalijk, misschien komt er nog wel iets wat ik niet durf, wie weet! Na de opdrachten stond er € 11350,-- in de pot.

Voordat we ons konden voorbereiden op de nieuwe executie werd het nog even spannend. Daan kwam met een voorstel. Een soort quitte of dubbel, maar dan met de executie. Het geld werd verdubbeld en de executie ook. Straks twee afvallers. Op zich mooi, als je er niet bijzit. Als ik dit overleef dan kom ik ineens best ver. Laten we het hopen…

DWIGNAG, misschien kom ik straks nog even terug voor actuele dingen of iets wat ik vergeten ben…

Gr. Sjors

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #114 Gepost op: 20-06-2003, 17:23:07 »
wat betekent DWIGNAG?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #115 Gepost op: 20-06-2003, 17:35:16 »
Hoi DWIGNAG

Zoals je ziet heb ik je een naam gegeven… je zal je waarschijnlijk wel afvragen waar dat voor staat, dat DWIGNAG, dat zal ik je haarfijn uitleggen. Het staat namelijk voor Dagboek Waar Ik Geen Naam Aan Geef. Snap je? Maar je begrijpt natuurlijk wel dat dit een geheimpje blijft tussen ons. En als ik zeker weet dat er niemand meekijkt zal ik je echte naam noemen, maar nu durf ik dat nog niet…

Uit mijn dagboek van vorige week...  ;D

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 28-06-2003, 12:03:14 »
De executie is voorbij en ik leef nog, dit is geweldig nieuws. Ik weet nu in ieder geval van een paar mensen dat ze de mol niet zijn. Dus met mezelf erbij zijn er nog 4 verdachten. Elmar en Little Creep bleven in Melbourne achter. Dat was wel jammer, Elmar was de enige die ik eigenlijk wel echt een beetje kende (van vorig jaar) en Little Creep was na giorgio's vertrek de enige echte 'belhamel' nog in de groep. Nu zijn er nog 4 vrouwen en 3 'heren'. Ik kan nu niet al te veel meer zeggen over de kandidaten anders wordt het zo bekend wie ik wel en niet verdenkt. Ik kan je alleen zeggen dat ik een van de twee andere mannen niet vertrouw en 2 van de 4 vrouwen niet vertrouw.

Als Annemieke de nieuwe opdracht uitlegt ben ik in mezelf al een tactiek voor deze opdracht aan het bedenken. Ik besluit ervoor te kiezen om de anderen hun gang te laten gaan en mezelf op de achtergrond te houden, als kandidaat is dat gunstig omdat ik dan de anderen aan het werk kan zien. De eerste vraag wist ik zelf ook, maar hij was toch wel moeilijk. De tweede vraag met de figuurtjes was heel erg makkelijk, maar Intikker en Ville kiezen verkeerd. Later blijkt dat door Floortje alle goede antwoorden goed gekeurd zijn en andersom. Door deze aktie van Floortje komt er niks bij in de pot, maar ze heeft wel persoonlijk geld. Er is weer een antwoord fout en Annuh moet weg. Ik denk nog eens even na en hé, zij heeft eigenlijk geen ene flikker bijgedragen. Niet eens geprobeerd een antwoord te geven.

Midden in de nacht worden we wakker gemaakt voor een opdracht. 1 iemand mag weer gaan slapen. 1 moment denk ik erover om mijn bed weer in te duiken, maar aan de andere kant wil ik de mol ook wel weer in actie zien. Floortje die duidelijk wel naar haar bed verlangt doet net alsof ze zich opoffert, maar je foolt mij niet, Floor. Je wou gewoon graag je bedje  weer in! Ville blijkt niet goed te zijn in het spelletje, die moet echt meer pacman gaan spelen. Gelukkig heeft Maapie er meer verstand van. Als een echt team slagen we in onze opdracht. Vervolgens weet Annuh het weer eens te verprutsen.

De Dakarralley was echt gaaf. Voor de race was iedereen een beetje chagrijnig, maar ja geen wonder als je midden in de nacht wordt gestoord. Alleen Floortje is een beetje fris en Annuh natuurlijk, maar dat is zo'n spring-in-het-veld. Als de opdracht wordt uitgelegd is iedereen klaarwakker. Ik ben van plan om er een echte race van te maken desnoods ala Ben Hur, ala Grease op Thunder Road of ala The Phantom Race met Anakin Skywalker. Al snel liggen Floortje en ik op kop. Groenenman en Annuh zijn dan praktisch gezien al uitgeschakeld. Dan gaat het mis. Het leek me zo cool om die heuvel met zand heen te springen met mijn bak, maar helaas ging ik er recht doorheen. Al snel vliegt Ville mij als een speer voorbij en zie ik de zege aan mij voorbij vliegen. Opeens hoor ik achter me Groenenman horen aan komen rijden, maar die rijdt zomaar een duin in. Een coordinatievermogen van een blinde olifant heeft die gast! 'He Groene! Help je mij, dan help ik jou.' Al duwend gaan we verder. Nu gaat zelfs Intikker ons voorbij met zijn stotende kar. Eindelijk schiet ik dan los, terwijl ik nog na schreeuw na Groeneman: 'See yu, sucker!' rijd ik in volle vaart verder. Intikker, Ville en Floortje staan bij de finish al te wachten en me aan te moedigen (of juichen ze gewoon voor die 500 euro extra in de pot). Ik haal het!!!!........niet? Ach, dat is nou jammer net te laat. Intikker en Ville geven me woedende blikken.

Floortje en Ville zijn als eerste twee geeindigd en krijgen een aanbieding, maar dat horen we pas na de executie. Ik ben deze ronde aardig zeker van mijn zaak en ik denk dat ik wel een rondje verder kom. Ik ben benieuwd wie er wel uitvliegt. Annuh, die zo onhandig is dat ze alleen maar geld kost of Ville die supersportief is, maar bij raadsels te snel handelt en ondoordacht aan het werk gaat of misschien Floortje wel, zij verkoos haar bed boven een kans om de mol in actie te zien of zal het een van de mannen worden: Intikker, je weet nooit wat je aan hem hebt, soms super, soms bar slecht, soms behulpzaam, soms erg op zichzelf of Groenenman die probeert op de achtergrond te opereren, maar die op beslissende momenten naar boven komt. Tikkie, de ex-poedel, nu gabberhond houdt niet zo van het klimaat in Dakar. het is veel te warm voor hem. Het is een moeilijk besluit, maar ik ga hem aan de eerste de beste afvaller geven, die kan Tikkie dan mee nemen naar Nederland (en ik ben er dan mooi vanaf).

's avonds hebben we met zijn zevenen een gezellige avond aan het zwembad van het hotel. Iedereen lijkt relaxt en denkt even niet aan het spel. Ik bedenk me opeens dat 1 van deze 6 er volgende keer niet meer bij zal zijn.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #117 Gepost op: 28-06-2003, 12:22:32 »
Mag ik ff die tijd tikkie verzorgen?

Dat klimaat is niet zo goed voor hem. Je krijgt aan het einde van de CMC terug

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 29-06-2003, 12:04:33 »
Ja hoor neem em maar mee  :) ,maar pas wel op hij is nog niet zindelijk (net als degene naar wie hij vernoemd is  ;D  ;)  :P )

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #119 Gepost op: 29-06-2003, 13:08:30 »
De sfeer zit er weer goed in ;D