Auteur Topic: Hunted  (gelezen 285540 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1860 Gepost op: Gisteren om 17:02:43 »
Selmar heeft hier wel eens gezegd dat hij bij het gewone Hunted al baalt van de luxe verblijfplaatsen die voortvluchtigen weten te regelen,
dus ik denk dat het Hunters-team extra gemotiveerd is dit zootje verwende kinderen op te rollen. Ik verheug me al op beelden waarbij ze per ongeluk
in een sloot lopen, struikelen tijdens een achtervolging of worden klemgereden.

@Selmar: pak ze!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #1861 Gepost op: Gisteren om 21:01:43 »
Waarom moeten alle contacten van deze BNer's óók BNer's zijn...

Het is al erg genoeg dat ik naar figuren als Roxanne en Mart Hoogkamer moet kijken, komt ook nog de hele familie Froger voorbij... het voelt heel erg in scene gezet.

Op deze manier kan ik gewoon echt niet genieten van Hunted. Het kan zo'n goed programma zijn, maar de casting moet echt beter. Als het per se met BNérs moet, kies dan in ieder geval mensen die daadwerkelijk gemotiveerd zijn om het goed te doen, en niet gewoon meedoen voor de zendtijd/aandacht.
Zoals Sylvana IJsselmuiden en Sandra Ysbrandy vorig seizoen, die waren echt goed bezig en dat is veel leuker om naar te kijken. (Maar ja, dat seizoen had ook Famke Louise... blijkbaar worden dit soort casting keuzes bewust gemaakt)
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 21:03:14 door Ralph21 »

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1862 Gepost op: Gisteren om 23:03:52 »
Ik heb de aflevering nog niet helemaal gezien, maar dacht even in een herhaling beland te zijn. Dio en Geza hebben immers als duo ook al deelgenomen aan De Invasie van België, een enigszins vergelijkbaar programma (hier waren ze enorm goed bezig en hebben zelfs gewonnen).

Dat komt overigens ook door de kleding van de hunters die precies hetzelfde is als tijdens het vorige normale seizoen (bij iedereen, nogal opvallend)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1863 Gepost op: Vandaag om 08:03:07 »
We hebben Dio en Geza ook maar weinig in beeld gezien, die zitten er vast nog wel een poosje in.

Ongelooflijk hoe dom Mart en Chahid het spelen. Geen idee wat RF betekent, terwijl ze bellen met Maxim Froger, en Danny Froger en zelfs overwegen op Rene Froger te bellen... De paranoia van Mart later maakt het niet beter, hij denkt echt niet na. Heerlijk om gelachen.

Roxanne en Duncan zijn wel een beetje verwend. De profiler had dat goed door. Bizar gewoon.

De boodschappentassen van een ander duo vond ik wel slim bedacht. In het laatste gewone seizoen vielen de rugzakken enorm op.
Keep calm and eat chocolates!