Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2557103 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6280 Gepost op: 9-12-2002, 18:27:00 »
Ik heb net gemerkt dat ik 't bij meerdere sites heb. (Dus dan zal 't wel aan m'n computer liggen.) En ik krijg 't ook niet weg!  :(

Ik heb nog de computer opnieuw gestart (tegenwoordig de oplossing voor al m'n computerprobleempjes.....), maar zelfs dat mocht niet baten.  :-[

Nou ja, dan moet ik 't maar doen met de koeienletters en doe ik gewoon net alsof ik slechtziend ben!  ;)

« Laatst bewerkt op: 9-12-2002, 18:33:45 door Han13 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #6281 Gepost op: 9-12-2002, 18:38:57 »
Han, heb jij een scrollwiel?
als dat zo is, moet je eens proberen om ctrl ingedrukt te houden en dan naar boven te scrollen, let maar eens op.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6282 Gepost op: 9-12-2002, 18:47:48 »
Han, heb jij een scrollwiel?
als dat zo is, moet je eens proberen om ctrl ingedrukt te houden en dan naar boven te scrollen, let maar eens op.

Hee 't heeft gewerkt!  :D

Alles is weer normaal! Heel erg bedankt Daan! Je bent 'n schat!  :-*

Maarre, weet je ook hoe ik kan voorkomen dat 't weer gebeurd? Ik weet namelijk niet wat ik dan zojuist heb gedaan waardoor m'n computer dacht dat ik ineens slechtziende was....  :-\

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
« Reactie #6283 Gepost op: 9-12-2002, 18:48:59 »
Beeld --> Tekengrootte --> Normaal

« Laatst bewerkt op: 9-12-2002, 18:49:32 door Den_Hugo »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6284 Gepost op: 9-12-2002, 18:51:13 »
Ahummmm, ik kwam er net achter dat de lettertjes nu wel heel erg klein waren geworden ineens.....

Maar dat heb ik opgelost door crtl in te drukken en naar beneden te scrollen.  :)

Han krijgt steeds meer inzicht in computerlogica.  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6285 Gepost op: 9-12-2002, 18:51:25 »
Beeld --> Tekengrootte --> Normaal
Kan ook.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6286 Gepost op: 9-12-2002, 21:06:20 »

Maarre, weet je ook hoe ik kan voorkomen dat 't weer gebeurd?

mss protesteert je comp tgn je spelling ofzo ?  ;D just kidding

veel blokken heeft zijn vruchten afgeworpen :) wiskunde is echt goed gegaan, ges minder maar dat is maar een bijvak denk ik dan :)
morgen ned en duits, zal me wel lukken !!

greetz A&K (btw Bertha => verwarming aansteken)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6287 Gepost op: 10-12-2002, 08:57:26 »
Goeiemorgen lieve mensjes,

Daan! Je bent 'n schat!  :-*
tssss en zij mag het wel zeggen zonder dat je kwaad wordt he! >:( ;D :P

Nou jullie zullen het niet geloven (ikzelf ook niet), maar ik weet nog steeds niets te zeggen... ::) Dus ik ga maar eens ontbijten...

liefs Annemieke :)

PS: ik mag vandaag geen seconde msnen, plz hou me eraan!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6288 Gepost op: 10-12-2002, 12:48:30 »
Mijn toetsweek is vandaag ook begonnen.
Ik heb net Engels en Gym achter de rug, en dat was niet zo moeilijk. Morgen CKV en Nederlands.
CKV heb ik heel het jaar nog geen zak aan gedaan dus dat zal wel weer een vier worden en Nederlands...
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven, en ik mag zelf twee advertenties opzoeken en die gebruiken, dus die ga ik nu even opzoeken.

Ik ga vandaag heel hard leren, dus ik kom ws niet meer online vandaag.

Massel

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6289 Gepost op: 10-12-2002, 13:20:06 »
goedemorgemiddag mensen!
zoo, ik werd vandaag om half 12 wakker :o. Das nix voor mij, dus zal et wel nodig geweest zijn ::) maarja het gaat al beter met mij, en morge ga ik wel weer naar school ws  :)
enne voorderest,,, heb ik ook al nie veel te vertelle
dusj, nog prettige dag iedereen!
doejdoej

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6290 Gepost op: 10-12-2002, 13:28:52 »
zoo, ik werd vandaag om half 12 wakker :o.
Mennn, ik was toen al 5 uur op! Wat, en al 3,5 uur aan het werk... Hmmm, soms is het gewoon niet eerlijk :'( ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6291 Gepost op: 10-12-2002, 13:48:18 »
aww, wat ben je zielig  ;) maar ik ben dan ook beetjuh ziekhe :P

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6292 Gepost op: 10-12-2002, 13:58:35 »
aww, wat ben je zielig  ;) maar ik ben dan ook beetjuh ziekhe :P
O, nau dan mag ut ;)  Betursgap!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6293 Gepost op: 10-12-2002, 14:00:06 »
ohww, wat aardig, het mag  :P :)
buhdankt vor betursgap :D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6294 Gepost op: 10-12-2002, 14:13:36 »
ohww, wat aardig, het mag  :P :)
buhdankt vor betursgap :D
Aardig he? Ik kan echt best lief zijn hoor ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6295 Gepost op: 10-12-2002, 16:25:59 »
Ik kan echt best lief zijn hoor ;D
Het stikt hier van de lieve mensen zeg... ::)

Hoi lieve mensen, ik ben dr maar heel kort, want ik wil nog wel iets nuttigs doen voor ik naar Harry Potter ga vanavond. Kben zojuist naar de stad geweest met een vriendin uit mn klas, met wie ik heel vaak naar de stad ga en dan meestal helemaal niets koop; zij heeft nu ook weer niets gevonden (ze zocht een broek), werd half wanhopig. Ik heb nog een skibroek gekocht, toch maar niet die fel turquoise (had ik het toch al over gehad of nie??), want die zat niet goed, maar een lichtblauwe. Ziet er ook niet erg charmant uit :-\ maar ja als het koud genoeg is doe ik hem natuurlijk toch wel aan! Verder gekeken voor een galajurk, maar nog niet gevonden. Denk dak zaterdag maar naar Rotterdam of Utrecht ga (hm, Utrecht overdekt --> lekker warm...), want ik wil eigenlijk niet weer die van vorig jaar aan, maar kan natuurlijk wel als ik geen nieuwe vind. En dan kan ik zaterdag ook nog even (warme!) schoenen zoeken maar das natuurlijk zeer de vraag of ik die vind...

Maargoe, dat was ook weer erg boeiend allemaal... Over school kan ik vertellen dat het errug gezelli was, maar dat ik helemaal NIETS nuttigs heb gedaan (en das geloof ik toch niet 100% de bedoeling van school...). Verder ben ik nog steeds erg vrolijk :) en dan vergeet ik nog bijna (bijna hoor hahaha ;)) dat het morgen Woensdag is :o en ik ben al helemaal al duizenden keren vergeten dat ik vanavond naar de film ga. Dan denk ik telkens: oja, ik ga vanavond naar HP! ::) Kmoet het echt straks niet vergeten, dan staan ze daar te wachten... hahaha. (Zucht, moet ik wel weer door de kou...)

Ik ga maar eens kerstkaarten ondertekenen of zow...

liefs Annemiekje

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6296 Gepost op: 10-12-2002, 19:05:03 »
Hallo allemaal!

Gister ben ik niet online geweest, vanwege te druk programma. Ik kwam al helemaal hyper thuis. Dat heb ik altijd als het druk is op het werk. Toen moest ik om 17.00 uur bij de fysio zijn, om 18.00 uur kwam de kapster en om 19.30 uur moesten we naar een kraamvisite. Echt haasten dus. Tussendoor ook nog de kans gezien om te eten gelukkig.
Nou ja, ik heb het overleeft. Ik heb mn haar dus maar weer eens kort laten krnippen. Ik vind het zelf heel leuk. Kort aan de achter- en zijkant en bovenop iets langer (ong 6 cm) zodat ik het heel stoer in een hanekam kan dragen. Ik vind het elf heel leuk en heb ook al hele leuke reacties gekregen, hoewel ik in de pauze in de stad wel af en toe vreemd werd aangekeken. O ja ik weet het al. Het lijkt een beetje op het kapsel van Cindy Pielstroom, maar dan zwart.

@miesh, veel beterschap, nog een kleine twee weekjes en dan is het kerstvakantie. Nog even volhouden dus.

Dit geldt ook voor alle mensen die nog tentamens of proefwerkweek hebben, zelfs als dit de eerste keer dit jaar is dat ze achter de boeken kruipen  ;).

Verder heb ik niet veel te vertellen, behlave dat mn vriend lekkere Bosche bollen heeft meegebracht. Die gaan we straks oppeuzelen.

*Ovide is weer eens een verwend meisje...

Fijne avond allemaal!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6297 Gepost op: 10-12-2002, 19:39:06 »
Klinkt gaaf dat kapsel Ovide! Ik ben m'n haren weer eens aan het laten groeien,  ::)ach ja, je moet toch wat he?! Inmiddels zijn ze ook weer zwart. Even denken met wie ik nu te vergelijken ben.... oja, met Claudia Schiffer, maar dan met ietsje andere maten, een ander kapsel en een andere kleur haar.
Oja, en je moet er ook een ander gezicht bij denken!
Maar verder....SPREKEND!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6298 Gepost op: 10-12-2002, 21:11:52 »
 ;D ;D ;D ;D

goeieavond !!!!

vandaag nederlands en duits gehad en jawel, ik heb het overleefd!! okéja, duits half maar nederlands helemaal :) morgen bio en esthetica, der komt geen einde aan de kwelling :(
en ondertss is het buiten vrieskouuuuuuuu !!! las vanmorgen in de krant dat nederland al uitkijkt naar een nieuwe elfstedentocht!! kan best hoor, vanmorgen was het water bij ons half bevroren dusja

ga nog ff bijlezen en dan nog wat blokken, doeg xxx A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6299 Gepost op: 10-12-2002, 21:55:47 »
heej mensen!
dankjuh Ovide :) idd bijna kerstvakantie!! oej, kijk dr zooo naar uit (dat ik die zaterdag jarig ben en heel ws die vrijdag naar LoTR-TTT ga heeft daar natuurlijk nix mee te maken ;D)
maar voel me al weer veel beter dus ga morge wel naar school!  ;) (heb ik beje zin in, zowaar)
enne, iedereen veel suc6 met proefwerkweken enz!  :-* (of hoe je dat ook noemt)
ik ga zo maar naar bedjuh, TrUsTe!!
oja, veel plezier e, bij de bios! maar mss is ut nu al afgelope ::)