Hallo al'maal
Ik heb beloofd om ook nog even mijn verslag van eergisteravond te posten. (en net als Bertha, was ik al heel ver toen ik per ongeluk op de verkeerde knop drukte en hem helemaal weer kwijt was :'()
Het begon allemaal 's middags, ik zou bij mijn oma gaan eten (die zeven km bij Miekje vandaan woont) en we vertrokken te laat, en we kwamen in de file. Ik begon al helemaal te stressen maar alles is toch nog goed gekomen. Ik heb een lekker geurtje op gedaan en goed mijn tanden gepoetst en haar bij een slow nummer zo dicht mogelijk tegen me aangehouden (er waren er alleen heel weinig).
Twas allemaal supergezellig, en ik kon het hartstikke goed vinden met Willem Jan zoals Miekje al zei. Khad in het begin van de avond een beetje last van misselijkheid, maar dat kwam volgens mij door de (dodelijke) Blue Curacao.
Aan het eind van de avond werden we naar buiten gestuurd, en Annemieke kon bijna niet meer rechtop blijven staan/lopen, dus heb ik haar constant vastgehouden. Toen ik een taxi wilde bellen begon ik een beetje in paniek te raken (niet echt hoor), want de batterij van mijn telefoon was leeg, gelukkig stond er een taxi te wachten waarvan we eerst dachten dat die door iemand anders gereserveerd was ofzo.
Eenmaal thuis aangekomen was Annemieke niet lekker meer vanwege de autorit, want dat is ze dus niet gewend aangezien ze geen auto hebben daar.
De volgende dag werd ik wakker gemaakt om negen uur (Annemieke dacht dat ik al wakker gemaakt was) en was ik dus bijna te laat om de trein van vijf voor tien te halen. Miekje zat dus toen ik beneden kwam al op het forum te kijken, maar had geen tijd/zin om iets te posten.
De rest van de dag was minder, omdat ik toen afscheid moest nemen van Annemieke en haar de hele dag niet meer zag, en de dag daarna ook niet en de dag daarna ook niet :'(.
Zo zag dus de dag van eergister eruit.
Maar er is meer: Gisteren moest ik afdansen voor Brons.
Daan was er ook bij, en hij heeft het ook ontzettend naar zijn zin gehad. Maar de avond was niet compleet zonder Miekje.
Vanochtend heb ik weer heel hard gewerkt, want er zijn nog steeds van die malloten die nog nooit van een E-card hebben gehoord en dus een echte kerstkaart sturen (even voor de mensen die het nog niet weten, ik ben postbode). En ik was dus pas om vijf uur thuis :-.
Voor de rest alles goed hier en ik ga morgen zien wat ik weer es ga doen, ws heel veel internetten en ohja, een hele mooie kerstkaart voor Miekje kopen, want die komt maandag hier (in Breda).
Ik ga naar bed, ben al vanaf zes uur op dus.
Trusten, massel, (kus voor Miekje,) Elmar