Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2557290 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6480 Gepost op: 21-12-2002, 14:46:25 »
oops, groter dan ik dacht  ;D ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #6481 Gepost op: 21-12-2002, 15:30:31 »
Amiesh:

Maak er een geweldige dag van  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #6482 Gepost op: 21-12-2002, 17:10:44 »
Bertha wat jammer van je post,maar mag ik je een kleine hint geven? omdat ik het ook al meegemaakt heb wat jij tegengekomen bent, kopieer ik altijd eerst mijn post voor ik ergens op klik, of als ik iets lang typ, dan kopieer ik het af en toe eens, zodat ik het gewoon weer kan plakken,voor het geval dat het verkeerd gaat :)

Ja dat doe ik meestal ook; knippen en plakken is my middle name, maar dit keer had ik net even wat anders geknipt dus dat was dikke pech... Maar mischien is het maar beter zo, want nu blijft de magie rond de allerbeste post ooit, want iedereen vraagt zich hoe ie er nu uitzag...  ;D

ik denk dat deze meer in de smaak valt *zucht*

[Grote foto]

Aangezien deze pagina toch al zo breed is kan ik jullie wel verklappen wat ik volgend jaar op mijn verjaardag wil:

:-*

Maar ik zag Aragorn op de DVD in een interview maar daar kort en blond haar; nauwlijks herkenbaar....

En wel door blijven feesten hier he?  :)
* bertha531 strooit nog even wat sfeerverhogende confetti

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6483 Gepost op: 21-12-2002, 17:15:28 »
mn surprise en gedicht zijn bijijijna af......... keb nu 54 regeltjes ;)

Oja, nog 6 en dan heb ik 100 priveberichten wel nie allemaal even leuk maja... dus hou het Kasteel in de gaten...! ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6484 Gepost op: 21-12-2002, 17:17:32 »
Nu nog 5, ik heb m'n bijdrage geleverd.  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6485 Gepost op: 21-12-2002, 17:20:49 »
Aangezien deze pagina toch al zo breed is kan ik jullie wel verklappen wat ik volgend jaar op mijn verjaardag wil:
[foto van groot zwaard]-[/foto van groot zwaard]
 :-*

Das idd een heel mooi zwaard bert  ;) :P

« Laatst bewerkt op: 21-12-2002, 17:25:16 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6486 Gepost op: 21-12-2002, 17:23:14 »
Goeieavond lieve forumvrienden,

ten eerste voor @miesh: proficiat met je verjaardag!!!

Ik heb weer 'n hele dag werken erop zitten en heb me weer 'ns kapot geergerd. Ik heb vandaag alleen maar gepoetst en was nogal gefrustreerd, omdat we 't dinsdag allemaal weer over kunnen doen (nadat alle kerstbestellingen zijn gemaakt).  :(

Maar dat hoort er nu eenmaal bij. Nu eerst fijn douchen en daarna pizza eten. Dan kom ik nog wel effe terug om verder bij te lezen.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6487 Gepost op: 21-12-2002, 17:37:22 »
(jeej ik kan weer citeren! :D)

Nu nog 5, ik heb m'n bijdrage geleverd.  ;D
jij hebt sowieso de grootste bijdrage geleverd van al die (bijna) 100...

Nog 4 btw ;).

• Forumlid
« Reactie #6488 Gepost op: 21-12-2002, 19:06:05 »

Maar ik zag Aragorn op de DVD in een interview maar daar kort en blond haar; nauwlijks herkenbaar....

is ni erg, zolang hij in de film maar wauw-kwijl-zucht blijft is het goed :) daarnet was er een special op tv en ik tgn mijn zus: kijk !! Aragorn!! en ze zei zo van: hmm hij heeft wel iets ja  ;)

en Arwen valt blijkbaar bij alle jongens in de smaak :)
misschien moeten alle vrouwen zich dan maar een zwaard en puntoren aanschaffen?  :P

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6489 Gepost op: 21-12-2002, 20:23:12 »
dankjullie allemaal voor de felicitaties! lief!! :-*
leuke kadoos ( :P) e, vooral die boekenleggers, handig ;)
en idd, Aragorn is zoooo knap, lief en stoer enzo! *kwijlkwijl* ;) ook weer in de TTT!
iig, het is en was heel gezellie, om 12 uur kwam 'n vriendin al, en daarna nog 5 vrienden! dusj, dat was errug gezellig! :) en lkkr gegeten, hmmm!
*@miesh pakt nog wat confetti en gooit ut rond :D...*
 :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6490 Gepost op: 21-12-2002, 22:40:27 »
Hallo al'maal

Ik heb beloofd om ook nog even mijn verslag van eergisteravond te posten. (en net als Bertha, was ik al heel ver toen ik per ongeluk op de verkeerde knop drukte en hem helemaal weer kwijt was  :'()

Het begon allemaal 's middags, ik zou bij mijn oma gaan eten (die zeven km bij Miekje vandaan woont) en we vertrokken te laat, en we kwamen in de file. Ik begon al helemaal te stressen maar alles is toch nog goed gekomen. Ik heb een lekker geurtje op gedaan en goed mijn tanden gepoetst en haar bij een slow nummer zo dicht mogelijk tegen me aangehouden (er waren er alleen heel weinig).
Twas allemaal supergezellig, en ik kon het hartstikke goed vinden met Willem Jan zoals Miekje al zei. Khad in het begin van de avond een beetje last van misselijkheid, maar dat kwam volgens mij door de (dodelijke) Blue Curacao.
Aan het eind van de avond werden we naar buiten gestuurd, en Annemieke kon bijna niet meer rechtop blijven staan/lopen, dus heb ik haar constant vastgehouden. Toen ik een taxi wilde bellen begon ik een beetje in paniek te raken (niet echt hoor), want de batterij van mijn telefoon was leeg, gelukkig stond er een taxi te wachten waarvan we eerst dachten dat die door iemand anders gereserveerd was ofzo.
Eenmaal thuis aangekomen was Annemieke niet lekker meer vanwege de autorit, want dat is ze dus niet gewend aangezien ze geen auto hebben daar.
De volgende dag werd ik wakker gemaakt om negen uur (Annemieke dacht dat ik al wakker gemaakt was) en was ik dus bijna te laat om de trein van vijf voor tien te halen. Miekje zat dus toen ik beneden kwam al op het forum te kijken, maar had geen tijd/zin om iets te posten.
De rest van de dag was minder, omdat ik toen afscheid moest nemen van Annemieke en haar de hele dag niet meer zag, en de dag daarna ook niet en de dag daarna ook niet :'(.

Zo zag dus de dag van eergister eruit.
Maar er is meer: Gisteren moest ik afdansen voor Brons.

Daan was er ook bij, en hij heeft het ook ontzettend naar zijn zin gehad. Maar de avond was niet compleet zonder Miekje.

Vanochtend heb ik weer heel hard gewerkt, want er zijn nog steeds van die malloten die nog nooit van een E-card hebben gehoord en dus een echte kerstkaart sturen (even voor de mensen die het nog niet weten, ik ben postbode). En ik was dus pas om vijf uur thuis  :-.

Voor de rest alles goed hier en ik ga morgen zien wat ik weer es ga doen, ws heel veel internetten en ohja, een hele mooie kerstkaart voor Miekje kopen, want die komt maandag hier (in Breda).

Ik ga naar bed, ben al vanaf zes uur op dus.

Trusten, massel, (kus voor Miekje,) Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6491 Gepost op: 21-12-2002, 23:26:47 »
Nog even eens snel een berichtje van een superverdrietige Daan,
Ik ben zo leeg van binnen.
Ik weet niet wat ik heb, maar ik ben in drie dagen twee hele dierbare vrienden kwijtgeraakt en ik kan er nu niet meer tegen. Ik ben ziek, misselijk, hoofdpijn, ik heb de afgelopen dagen amper geslapen dus ik ben hartstikke moe en ben er achter dat de enige persoon die nog over is, heeft gekozen, zoals ik heb gevraagd, maar niet voor mij. Ik kan niet meer uit mijn woorden komen het enige wat ik nog kan is huilen.
Ik ga zo naar bed en dit alles ga ik morgen nog eens overdenken. Het zit me op het moment allemaal niet mee.

groetjes,

D@@n

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #6492 Gepost op: 22-12-2002, 01:36:18 »
Hey Daan, gewoon volhouden joh! Over een poosje kijk je er vast anders tegen aan. Bekijk gewoon niet naar wat je bent kwijtgeraakt maar naar wat je nog hebt. En dat is iig velen hier op het forum!  :)

*bertha hoopt maar dat dat wel een troost is...
:)  :)

is ni erg, zolang hij in de film maar wauw-kwijl-zucht blijft is het goed :)

Tsss; wat zien jullie toch in die ongeschoren kerel...   ;) ;D

Citaat
en Arwen valt blijkbaar bij alle jongens in de smaak :)
misschien moeten alle vrouwen zich dan maar een zwaard en puntoren aanschaffen?  :P

Jaaaah! *bertha is dol op puntoren
Maar wat ik het leukst vindt is als ze Limburgs Elvish lullen prevelen.... Elvish moet gewoon de nieuwe Europese voertaal wereldtaal worden!

Hallo al'maal

Miekje...miekje...miekje...

Trusten, massel, (kus voor Miekje,) Elmar

Aaach; hij noemt haar miekje! ;)

Tja en e is dus moderator, ik snap niet dat je tegenwoordig alleen nog maar foutloze posts aantreft op het forum en onderaan dit:

« Laatste verandering: Vandaag maar nog liever Gisteren om xx:xx:xx door e »  ;D

Waarschijnlijk heeft ze het te druk met andere zaken...  ;)

Gr. B.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6493 Gepost op: 22-12-2002, 09:24:43 »
Hey Daan, gewoon volhouden joh! Over een poosje kijk je er vast anders tegen aan. Bekijk gewoon niet naar wat je bent kwijtgeraakt maar naar wat je nog hebt. En dat is iig velen hier op het forum!  :)

*bertha hoopt maar dat dat wel een troost is...
Bedankt voor je wijze woorden.
Ik was gisterenavond gewoon zo verdrietig dat ik gewoon even dacht dat ik mijn vrienden was kwijtgeraakt. Maar kzag vanmorgen een berichtje van 1 van m'n vrienden waardoor ik me weer een beetje beter voel. Ik heb die vrienden toen gewoon allebei een kaartje gestuurd en ik hoop dat het nu weer een beetje goed is.

• Forumlid
« Reactie #6494 Gepost op: 22-12-2002, 11:01:24 »
@Daan: alles komt in orde, echt waar, je zal wel zien, trust me !

@Elmar: postbode? da is zo niks voor mij é, hoe dat je dat kan volhouden...

:)  :)Tsss; wat zien jullie toch in die ongeschoren kerel...  

wat we er in zien? I mean, look at him, die ogen, die uitstraling... *zucht* Hij benadert bijna de uitstraling van Beckham ;)

Maar wat ik het leukst vindt is als ze Limburgs Elvish lullen prevelen.... Elvish moet gewoon de nieuwe Europese voertaal wereldtaal worden!
ja maar leer het maar eens...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6495 Gepost op: 22-12-2002, 11:06:49 »
ja maar leer het maar eens...

Daan weet hoe hij het moet schrijven, de uitspraak lukt nog niet helemaal.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6496 Gepost op: 22-12-2002, 11:19:49 »
Daan weet hoe hij het moet schrijven, de uitspraak lukt nog niet helemaal.
;D

Pizzames

« Laatst bewerkt op: 22-12-2002, 11:52:12 door D@@n »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6497 Gepost op: 22-12-2002, 12:22:54 »
He luitjes,

@Daan: wat rot voor je, ben blij dat je je al iets beter voelt. Mijn advies is denk er niet te veel aan en het komt vanzelf wel weer goed. Je kent het spreekwoord van de soep wel... ;)

@Elmar en 'miekje': wat gaat er maandag gebeuren dan? O ja e, wat vonden je ouders eigenlijk van Elmar? Kan ie een beetje door de beugel? (sorry ben nu eenmaal vreselijk nieuwsgierig  ;D)

Gisteren trouwens op stap geweest. Er is hiert een nieuwe kroeg geopend en het was een beetje te gezellig. Mn ogen willen nog niet echt open gaan geloof ik  8). We waren dan heel laat thuis, dat ben ik echt niet gewend. Maar goed, het is tenslotte vakantie en ik heb tijd genoeg om uit te rusten.
Het schrijven vlot niet echt, mn hersenen doen het geloof ik ook nog niet zo goed  ;)

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6498 Gepost op: 22-12-2002, 13:26:32 »
Goeiemiddag lieve forumvrienden,

ja Daan, wij forummers zijn ook 'n soort vrienden van je. En wij zorgen er voor dat je er nooit alleen voor komt te staan! Na alle goede adviezen van andere lieve forumvrienden, wil ik ook tegen je zeggen: kop op en d'r komt weer 'n tijd waarin 't beter gaat! En laat je niet de fijne dagen rondom en met kerst bederven door vrienden die misschien jouw vriendschap wel helemaal niet waard zijn.

Ik heb vanmorgen weer lekker 2 uurtjes gedanst, gogo dance om precies te zijn. 't was alweer 'n tijdje geleden dat we daar les in hadden gehad, dus 't was wel weer wennen maar ook heel erg leuk!  :)

Gisteravond ben ik nog op bezoek geweest bij m'n broer en z'n vriendin. 't was erg gezellig moet ik zeggen en m'n broer heeft me ook nog kunnen helpen met m'n stagerapport. Hij heeft me heel wat goed adviezen gegeven en die zal ik morgen maar 'ns proberen in de praktijk te brengen. (ik ga morgen de hele dag aan m'n stagerapport schrijven...)

Vanmiddag ga ik denk ik wafels bakken of zo. Daar is 't echt weer voor, want met al die regen heb ik echt geen zin om uit huis te gaan. Hopenlijk regent 't met kerst niet, want dat zou echt geen kerstweer zijn.  :(

• Forumlid
« Reactie #6499 Gepost op: 22-12-2002, 14:13:54 »
wafels bakken, oooh dat klinkt zo leuk !!
zou ik ook eens moeten leren  ::) hou je er wat voor ons?