Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2585760 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8700 Gepost op: 27-03-2003, 08:54:20 »
Goeiemorgen!!

Citaat
Han, Ovide, Pino, Anne-Marie, Tijgertje, enz... waar zijn jullie vandaag??
Ik was gister druk bezig met (hoe kan het ook anders) school... Moet vandaag het verslag van de Amazone inleveren, dusja... En gister hak ook voor de laatste keer theorieles voor C, iee, morgen is ut al en ik moet nog heel veel leren! :o

Maarja, ik ga zo maar eens naar sgool, Aaah! :o Ik zie nu dat ik dat verslag het eerste uur al moet inleveren :o En ik heb nog niet alles helemaal af >:( Hmm, kijk wel hoe ik dat moet gaan doen :-\

Elmar: Beterschap met je rug!
Han: Egt ontzettend jammer dat je niet naar de MolFanDag kan! :(
Malcolm: Das wel ff schrikken van Jasper, gelukkig dat het verder nix ernstigs is! :)

Un hele fijne dag iedereen!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8701 Gepost op: 27-03-2003, 14:24:46 »
Zo 'n goejedag, k zal maar weer eens wat schrijven. Ik heb nu nog FF tijd.
Er hangt zooooo'n waslijst op mn prikbord van wat ik kan gaan doen komende 2 weken. Ik heb volgende week voorbereidingsweek en dan tentamenweek...ik heb er 4! Lijkt weinig maar tis overdreven druk en veel.
Wordt dus hard werken, maar dat wil ik dan ook wel gewoon gaan doen, dan haal ik het iig (hoop ik).

Straks op kraamvisite dus das nog leuk!
Doegg fijne dag en geniet van 't weer!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8702 Gepost op: 27-03-2003, 15:07:33 »
Goeiemiddag!!

Zoo, wat is hier weer veel gepost! ;)

T was erg gezellig op sgool, enne, voorderest is dr nie zoveel bijzonders gebeurd volgens mij. Heb eindelijk mn verslag ingeleverd! Ben ik daar ook weer vanaf...nu g'lijk weer met het volgende project beginnen ::)

Fenn, succes met studeren enzo!
Mn broer had vandaag zn laatste egte sgooldag, hebben jullie (examenmensjusz) dat ook?

Nog un fijne dag iedereen! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8703 Gepost op: 27-03-2003, 16:35:29 »
malcolm: wat vervelend van jasper, gelukkig maar dat t niet al te erg is!
han: echt jammer dat je niet naar de mfb kan komen zeg, kan je echt himmel nix meer proberen?
fenn: succes met leren enzo!

k had vandaag wel n rustig dagje. mn moeder had n briefje geschreven dat ik om half 12 naar huis mocht, omdat ik anders van half 12 tot 4 uur op school zou moeten zitten om huiswerk te maken. k heb volgende week pwweek dus heb alvast geschiedenis geleerd. ze hebben echt n slecht rooster gemaakt, maandag geschiedenis en KCV, das meteen het meeste leerwerk, en dan dinsdag ook nog ns maatschappijleer, das ook onwijs veel en dat heb ik helemaal nog nooit gelezen... maar goed, k ben dus alvast begonnen, ga morgen weer verder en dan van t weekend ook weer hard leren. zaterdagavond ga k widm kijken bij n vriendin thuis, das wel heel erg gezellig :) we waren vorig jaar ook samen naar de mfb geweest, zoiets schept toch wel n band :D

btw, erg leuk al die foto's van zondag!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8704 Gepost op: 27-03-2003, 19:17:05 »
Hallooooo

woehoew 2 exams down, 1 to go :) Wiskunde zal erop of eronder zijn ::) like usual, zal wel zien hoe het gegaan is. En frans zal mijn gemiddelde zijn. Morgen nog Latijn. Kheb er al deftig aan kunnen blokken vanmiddag dus straks moet ik niet meer zoooveel herhalen en dan heb ik nu eindelijk de tijd om deftig bij te lezen !

btw: annemieke, hendrik scant morgen mijn foto's van parijs in, dus dan kun je ze vast wel zien  ;)

Malcolm: Wat sneu zeg  :-\ zo'n klein wezentje en dan al probleempjes  :-\ komt vast wel goed

aan de rest: veel beterschap en geluk enzo  ;D ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8705 Gepost op: 27-03-2003, 19:33:25 »
Heyheyyy

Het heeft me errug veel wilskracht gekost, maar het is me vandaag zowaar gelukt om pas om kwart over zes de computer aan te zetten en even mijn mail te lezen en om pas na het eten (we aten vrij laat ook nog) te gaan forummen!!! Jaja, goed he?! Nu heb ik dan ook lekker veel bij te lezen :) kheb nu alleen nog maar de bar gehad en het mfd-fototopic natuurlijk, errug leuk al die foto's!! Morgen die van mij 8) :D!

Nou Anne-Marie, ik had echt niet vandaag mn laatste schooldag ??? vind ik wel erg vroeg ook hoor... volgende week dus pwweek (ah jij ook al Doris... mijn rooster is gelukkig wat beter) en daarna zullen er mss wel facultatieve lessen bij zijn maar ons 'studieverlof' zoals ze dat dan noemen begint officieel pas na de meivakantie... (oftewel met de meivakantie...)
Malcolm, wat zielig voor dat baby'tje en zn ouders :-\ maar het zal vast wel overgaan toch?
Gelukkig dat je morgen een nieuwe ketel krijgt! Lijkt me idd ongelofelijk irritant :-\.
Fenna, veel succes met leren he!! En veel plezier op kraamvisite!
Lauren, hahaha idd Minoumi ;D, die was schattig ja, en toen waren ze haar kwijt (ahhh zielug) en gingen ze overal roepen 'Minoumi!' ;D
Ah mooi Deb dat die Parijsfoto's dr ook aankomen ;), jij ook nog veel succes met leren! (haha, 'deftig' bijlezen ??? ;D :P)

Ik ga ook eens 'deftig' bijlezen maar eerst maar eens mn CMC-lijstje versturen voor ik dat vergeet, tis tenslotte vandaag de deadline he... ;)

• Forumlid
« Reactie #8706 Gepost op: 27-03-2003, 19:42:09 »
Ik ga ook eens 'deftig' bijlezen maar eerst maar eens mn CMC-lijstje versturen voor ik dat vergeet, tis tenslotte vandaag de deadline he... ;)

moet jij dat dan?  ::)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8707 Gepost op: 27-03-2003, 20:49:17 »
Nou nou, ik ben er ook weer. Een dag niet aanwezig en meteen al als vermist opgegeven  :P

Ik voel me nog steeds niet zo goed, maar ik had vandaga de laatste dag van mn kuurtje antibiotica, dus het zou vanaf nu beter moeten gaan.

Op mn werk is het druk, maar ik krijg niets gedaan. Dat moet ook eens een weekje kunnen, maar ik hoop wel dat het volgende week beter gaat. Anders schiet het niet echt op.

Han, ik baal echt dat je niet naar de mfb kunt. Ik had gehoopt dat we een stuk samen konden reizen. Nou ja, het is niet anders... ::)

Malcolm: wat zielig voor Jasper en zn ouders. Die zullen zich vast wel zorgen maken. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
En als de nieuwe ketel er is, zul jij je ook wel snel beter voelen.  ;)

Ik ga nog even verder lezen en kijken naar de foto's.

Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8708 Gepost op: 27-03-2003, 20:59:15 »
Nou nou, ik ben er ook weer. Een dag niet aanwezig en meteen al als vermist opgegeven  :P
nou als vermist... eerder als gemist... en das toch leuk, om al zo snel gemist te worden? ;)

Hopen dat je antibiotica idd geholpen heeft!! Hoest je nu wel al iets minder? :-\

Han, ik baal echt dat je niet naar de mfb kunt. Ik had gehoopt dat we een stuk samen konden reizen.
ok dit betekent dus dat jij iig wel komt...? Gelukkig maar!! :D

Enne Han, tsja... :-\ ik had dr nog steeds niet op gereageerd dat je niet kon komen omdat ik echt niet meer wist wat ik moest zeggen, omdat je bij elke bijeenkomst weer iets anders hebt... :-[ ik had je nu toch idd ook wel eens in het echt willen zien...
Maar je kunt echt niet bij een van de twee eerder weggaan misschien?? (hrm, zal wel niet natuurlijk, tis natuurlijk ook nog wel ver van elkaar af... maja beter dat je er een uurtje bent dan hemaal niet... :-\)
Enne... hoogstwaarschijnlijk zullen we wel weer organiseren om samen de finale te kijken, dus kun je er dan niet plz voor zorgen dat je dan wel kunt komen...??? Je bent de no.1-poster en toch hebben we jou allemaal nog nooit gezien...! Dat kan toch eik niet... ::) :-\

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8709 Gepost op: 27-03-2003, 21:08:37 »
Het is inderdaad leuk om gemist te worden, dat moet ik wel bekennnen. Is eigenlijk al bekend waar de mfb gehouden wordt. Ik wil er perse naartoe. Dat is ook de reden dat ik niet mee ga naar de efteling. De trein is zooo duur. Als het in Amsterdam is, ben ik een kapitaal kwijt. Maakt niet uit, want ik wil heel graag komen, maar dan maar niet naar de efteling...

Het hoesten gaat nu nog niet echt beter, maar dat komt wel, hoop ik.

De fott's waren trouwens erg leuk. Ik vind het grappig dat ik nu al heel veel mensen herken, ondanks dat ik nog niemand 'in real life' gezien heb. Geinig!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #8710 Gepost op: 27-03-2003, 21:14:20 »
Er is nog niet bekend waar de MFD is, maar iig ergens centraal in Nederland (dus niet Breda ofzo ::) )

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8711 Gepost op: 27-03-2003, 21:18:24 »
Han, ik baal echt dat je niet naar de mfb kunt. Ik had gehoopt dat we een stuk samen konden reizen. Nou ja, het is niet anders... ::)

Ja ik had eigenlijk ook stiekempjes gehoopt dat we dan 'n stuk samen konden reizen, zodat ik niet helemaal alleen naar de MFD hoefde te gaan. :-[

Maar ik blijf gewoon 'n beetje hopen dat ik op de een of andere manier toch kan komen al is d'r helaas maar 'n hele kleine kans dat m'n wedstrijd niet door gaat (namelijk als er niet genoeg juryleden gevonden worden). Trouwens waar ik net aan dacht: wat gebeurt er met de MFD als er onverhoopt 'n aflevering niet door kan gaan vanwege de oorlog in Irak en daarom de laatste uitzending pas 'n week later is?  :-\

Ovide, beterschap!
Malcolm, wat erg dat 't niet zo goed gaat met Jasper! Hopenlijk gaat 't snel weer beter!
En iedereen die proefwerken/tentamens/schoolonderzoeken of hoe 't ook mag heten: veel succes!

Ik zelf heb ook de komende twee weken tentamens. Ik ben vanmiddag na school dan ook al begonnen met leren voor m'n tetamen recht. Lekker in de tuin in 't zonnetje.  :) Ik hoop dat 't volgende week ook nog fijn weer is zodat ik iedere dag buiten kan studeren. Dan krijg ik ook niet steeds de neiging om effe achter de computer te kruipen.  ;)

• Forumlid
« Reactie #8712 Gepost op: 27-03-2003, 21:19:36 »
*A&K hoopt dat het niet noord-holland wordt

want ik wil er zooo graag bij zijn

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8713 Gepost op: 27-03-2003, 21:23:06 »
*A&K hoopt dat het niet noord-holland wordt

want ik wil er zooo graag bij zijn
[size=9]JIJ KOMT GEWOON![/size]
* Daan hoopt dat het allemaal toch nog goedkomt

Ik kan niet zonder jou hoor...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8714 Gepost op: 27-03-2003, 21:41:04 »
Enne Han, tsja... :-\ ik had dr nog steeds niet op gereageerd dat je niet kon komen omdat ik echt niet meer wist wat ik moest zeggen, omdat je bij elke bijeenkomst weer iets anders hebt... :-[ ik had je nu toch idd ook wel eens in het echt willen zien...

Ik vind 't ook vreselijk dat ik weer niet kan komen. Ik heb echt maar heel af en toe iets te doen waar ik niet onderuit kan, maar op de een of andere manier valt dat iedere keer samen met de bijeenkomsten van WIDM.com-forummers. Er heerst gewoon 'n vloek op me of zo.  :-\

Ik heb ook maar 3 wedstrijden per jaar, waarvan er maar 1tje op zondag is (anderen op zaterdag). Hoe groot is dan de kans dat dit samenvalt met de MFD? Heel klein dacht ik zo, maar toch is 't gebeurt.  :-[

En nog effe voor de duidelijkheid: ik dans in 'n groep waarbij 't van groot belang is dat iedereen meedoet met de wedstrijden omdat anders opstellingen niet meer kloppen. Ik kan 't dus gewoon niet maken om zomaar niet naar die wedstrijd te gaan. Bovendien zijn deze wedstrijden voor mezelf ook vrij belangrijk. We kunnen tenslotte Limburgs kampioen worden.  ::)

Citaat
Maar je kunt echt niet bij een van de twee eerder weggaan misschien?? (hrm, zal wel niet natuurlijk, tis natuurlijk ook nog wel ver van elkaar af... maja beter dat je er een uurtje bent dan hemaal niet... :-\)

M'n wedstrijd is in Brunssum (zuid-Limburg) en duurt de hele dag. We moeten 's morgens al aanwezig zijn om vloer te verkennen (om onze opstellingen effe door te lopen) en zijn waarschijnlijk pas 's middags zo rond 16.00 uur aan de beurt, omdat we in de hoogste klasse dansen. 't zal dus echt niet lukken om na m'n wedstrijd nog naar de MFD te komen.  :-\

Ik blijf nog altijd hopen dat m'n wedstrijd niet doorgaat, maar zoals ik al schreef is hier jammergenoeg maar 'n hele kleine kans op.

Ik hoop toch echt niet dat jullie denken dat ik dit verhaal verzin of zo. Ik vind 't echt zelf ook heel erg, maar ik kan er niks aan veranderen. Elke andere zondag was ik zeker gekomen, want ik vind 't ook leuk om jullie 'ns te ontmoeten en na te praten met de kandi's over WIDM. :'(

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8715 Gepost op: 27-03-2003, 21:43:41 »
Natuurlijk Han,
we don't blame you!
Het is echt jammer dat je niet kan, maar als je niet kan, dan kan je niet...
zo is het nu eenmaal en niet anders...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8716 Gepost op: 28-03-2003, 00:26:53 »
Maar ik blijf gewoon 'n beetje hopen dat ik op de een of andere manier toch kan komen al is d'r helaas maar 'n hele kleine kans dat m'n wedstrijd niet door gaat (namelijk als er niet genoeg juryleden gevonden worden). Trouwens waar ik net aan dacht: wat gebeurt er met de MFD als er onverhoopt 'n aflevering niet door kan gaan vanwege de oorlog in Irak en daarom de laatste uitzending pas 'n week later is?  :-\
(...)
Malcolm, wat erg dat 't niet zo goed gaat met Jasper! Hopenlijk gaat 't snel weer beter!
We zien wel wat er dan gebeurt. Je kunt niet met alles rekening houden. Sommige dingen heb je niet in de hand. Voorlopig vindt het gewoon plaats op 25 mei.

Ik hoop ook dat t snel weer beter gaat met Jasper. Ik zal als ik meer weet het jullie laten weten.

Het is idd wel toeval dat Han13 iedere keer niet kan.  :-\ (MFD NL 2002, sinterklaas, Efteling, MFD BE, MFD NL)  :-[

Maar ik heb een idee...! Waardoor we Han13 toch eens een keer kunnen zien. :) Han13, als jij eens een keer iets organiseert wanneer het je wel kan, dan komen wij wel. 8) (niet té zuidelijk alsjeblieft)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8717 Gepost op: 28-03-2003, 06:57:13 »
Maar ik heb een idee...! Waardoor we Han13 toch eens een keer kunnen zien. :) Han13, als jij eens een keer iets organiseert wanneer het je wel kan, dan komen wij wel. 8) (niet té zuidelijk alsjeblieft)
Jaaaaaa, een Hanfandag! (in Breda :P )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8718 Gepost op: 28-03-2003, 09:24:02 »
Het is idd wel toeval dat Han13 iedere keer niet kan.  :-\ (MFD NL 2002, sinterklaas, Efteling, MFD BE, MFD NL)  :-[

't klopt niet helemaal wat je schrijft hier. Ik had niet altijd wat te doen, maar had 'n paar keren geen tijd om er aan deel te nemen. 't tijdstip van de MFD vorig jaar kwam voor mij te laat om nog vrij te kunnen vragen. (misschien moeilijk te begrijpen voor jullie, want volgens mij heeft van jullie niemand 'n bijbaantje. :-\ En met 'n bijbaantje heb je nu eenmaal verplichtingen en kun je niet zomaar 2 weken van te voren aankondigen dat je niet komt werken) Aan de sinterklaasviering heb ik niet meegedaan, omdat ik vanwege mijn stage geen tijd had om te knutselen en 'n gedicht te maken. Toen ik besloten had niet mee te doen, bleek ook nog 'ns dat we met onze familie op die dag ook sinterklaasviering hadden. (ik vind dit trouwens 'n nogal zwak voorbeeld van wanneer ik niet kon komen: immers jullie waren maar met 6 in totaal of zo, dus de andere 2000 forummers zijn ook allemaal niet gekomen)

Naar de Efteling ga ik niet mee omdat ik die dinsdag erna 'n heel belangrijk tentamen heb. En aangezien 't me niet komt aanwaaien en ik toch nog wel wat moet studeren, vind ik 't niet fair tegenover mezelf om 'n hele dag gezellig in de Efteling rond te lopen terwijl ik eigenlijk moet studeren. Ik zou 't mezelf nooit vergeven als ik daarna m'n tentamen niet zou halen.  :-\

MFD BE ben ik niet heen gegaan, omdat 't erg ver voor mij was. Bovendien kwamen jullie allemaal uit 'n totaal andere richting en zou ik dus helemaal alleen moeten reizen naar Kortrijk. En dat zag ik nu niet bepaald zitten.

Ik vind 't heel erg dat jullie deze voorvallen nu allemaal aan te grijpen om me 'n beetje onder druk te zetten, omdat jullie me jammergenoeg niet geloven of zo. Ik had toch gehoopt dat jullie me onderhand beter kenden en wisten dat ik niet zomaar zou liegen over zo'n MFD. Ik heb 't vorig jaar ook kei erg gevonden dat ik er niet bij was en wilde zo graag komen dit jaar. En 't spijt me zeer, maar ik had echt niet kunnen voorspellen dat WIDM veel later van start zou gaan en ook nog 'ns veel meer afleveringen zou duren. Ik had dus nooit kunnen weten dat MFD dit jaar zo laat zou zijn en gelijk zou vallen met m'n wedstrijd die altijd pas in 't einde van mei plaats vindt.  :-[

Citaat

Ik ben niet bepaald 'n organisator. Ik zou niet weten wat ik zou moeten organiseren! En ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan iets te organiseren, omdat ik toevallig niet naar de MFD kan komen.

Nog 1 keertje dan: ik had heeeeeeel graag willen komen op 25 mei, maar ik kan er niks aan doen dat dit toevallig de dag is dat ik Limburgse kampioenschappen heb en daarom niet kan komen. Ik had 't zelf ook graag anders gezien, maar 't is niet anders.

Sorry voor de ietwat negatieve toon van dit bericht, maar ik ben erg teleurgesteld dat jullie zo reageren op 't op zichzelf al erg teleurstellende feit dat ik niet kan komen naar de MFD. 't valt me gewoon 'n beetje tegen dat ik door jullie niet eens geloofd wordt.  :-[

Ik nu houd ik er zelf over op, want alles wat ik nog schrijf verandert toch niets meer aan de zaak. M'n wedstrijd is en blijft op 25 mei en ik kan daarom tot m'n grote spijt niet komen naar de MFD. Punt.

« Laatst bewerkt op: 28-03-2003, 09:29:05 door Han13 »

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8719 Gepost op: 28-03-2003, 10:22:53 »
Je hoeft je niet te verontschuldigen Han. Natuurlijk is het jammer, maar je zult dat zelf ook net zo erg vinden. Iedereen kan voor zich bepalen waar'ie gaat of staat en d'r kan natuurlijk geen sprake zijn van plicht ofzo.

Ik denk dat iedereen gewoon wat benieuwd was naar de Han in real life. Op het forum ben je een begrip geworden en die wil iedereen vanzelfsprekend in levende lijfe zien ;)

Trek je de opmerkingen van je fans niet te zeer aan...daar hebben 'idols' wel vaker last van :P

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.