Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2556840 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9480 Gepost op: 1-05-2003, 14:34:51 »
nouehhh... kga maar fijn op mezelf reageren dan... kheb t idee dat t forum weer gwoon hemaal werkt, dusseh dat zou mooi zijn... maar toch post er niemand... :-\ naja men heeft dat blijkbaar nog niet door.

kheb tot nu toe vandaag btje nutteloze dag, ik moet zo dan maar eens naar de stad. Is alleen btje rotweer. Maja zondag zou het beter worden volgens knmi.nl! :D Dus dat zou wel erg mooi zijn voor de bbq!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #9481 Gepost op: 1-05-2003, 14:36:39 »
naja een paar van jullie weten hun namen wel maja ::)
yep, V..... , alias "De Hakkelaar" ;) ;D

Citaat
Vanochtend met 1 van beide naar de rommelmarkt geweest hier in Gouda.
Is het beide, of beiden? Ik dacht dat het beiden moest zijn.  ::) Omdat het personen zijn en geen dingen. Maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ga er van uit dat Annemieke het wel weet. :)

Hoe is het met die jongen afgelopen? Had hij geen "slag" in z'n voet?  ???

@@Miesh, wat vervelend van die bloedneuzen. Ik had er vroeger ook wel eens last van. Echt irri.  :-\ Ik hoop voor je dat je huisarts er wat aan kan doen.

@Ovide, nee je vriend kan beter ergens anders naar kijken.  ;D

Met mij gaat het goed. Mijn lip geneest al aardig en m'n pols doet geen zeer meer.
Ik heb zin in zaterdag en zondag. :)

Malcolm 8)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9482 Gepost op: 1-05-2003, 14:44:18 »
yep, V..... , alias "De Hakkelaar" ;) ;D
uhmmm die link zie ik ff niet...? ??? :-[

Citaat
Is het beide, of beiden? Ik dacht dat het beiden moest zijn.  ::) Omdat het personen zijn en geen dingen. Maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ga er van uit dat Annemieke het wel weet. :)
ja ik heb ook nog wel ff getwijfeld, maar in dit geval is het niet 'dit zijn X en Y, beiden zijn mijn vrienden' oid, maar 'mijn vrienden blabla, beide (vrienden) blabla'. Omdat je dus 'vrienden' erachter aan kunt vullen dacht ik dat t nu beide was, maar helemaal zeker weet ik t denk ik ook nie...

Citaat
Hoe is het met die jongen afgelopen? Had hij geen "slag" in z'n voet?  ???
hrm, ja, btje wel, maar dat viel wel mee geloof ik. Zn fiets was dr iig erger aan toe.

Mooi zo dat het beter gaat Malc! Enne... nog 1 postje en dan heb je ook weer een leuk getal ;D :P!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9483 Gepost op: 1-05-2003, 14:52:05 »
uhmmm die link zie ik ff niet...? ??? :-[
Ken je Johan V, alias "De Hakkelaar"? Dat is een van de grootste schurken in ons land.
Ik maakte een grapje door jouw V met hem in verband te brengen.  ;) :)

« Laatst bewerkt op: 1-05-2003, 15:12:58 door Compuart »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9484 Gepost op: 1-05-2003, 15:01:53 »
HeejHeej!

haha, jaja, was wel leuk toch, praten met de "co"...? :P Maarre zo irritant zijn ze normaal echt niet hoor...!! ::) Naja je kunt ze toevoegen... een van de twee kan wel echt niet typen ::) zoooo supersloom wij werden dr allebei hemaal gek van ;D en hij wilde ons toch per se niet laten typen haha, maar later hadden wij het toetsenbord veroverd >:).
Haha, t was leuk hoor praten met en jou & "Co"!  :D En ik heb ze al toegevoegd btw, wie kan niet snel typen dan? M (whaha,klinkt zo leuk) zeker?  ;)

@@miesh, wat vervelend van die bloedneuzen. Ik had er vroeger ook wel eens last van. Echt irri.  :-\ Ik hoop voor je dat je huisarts er wat aan kan doen.
Tja, ik ben dus net naar de dokter geweest... En dat gedoe op mn hand is dus exceem (waardoor weet ik niet) en ik heb twee zwakke plekjusz (ader) in mn neus waardoor het zo snel gaat bloeden en voor allebei heb ik nu un zalfje... Dus ik hoop dat ut gauw beter gaat :)
Fijn dat het weer beter gaat met je lip Malcolm!

Grr, MSN doet ut bij mij niet :( Ga dan maar iets nuttigs doen mss...

Doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 1-05-2003, 15:03:23 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9485 Gepost op: 1-05-2003, 15:46:01 »
En toen deed een nieuweling de grote houten deur open en trad binnen in Bar De Molshoop...

Onervaren als hij was nam hij de gebeurtenissen van de laatste bladzijden weer... Het leek wel een ware veldslag... Er werdt met blessures over en weer gegooid... Aan al die mensen BETERSCHAP!!!

Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar ik heb/ had geen zin om dit 475 pagina's tellende boekwerk nader te bestuderen...

Ik ben 18 jaar, kom uit het pittoreske Tilburg en ben sinds een maand actief op het forum... Alleen was ik zo scheel deze topics te missen zodat ik alleen On-topic heb zitten posten

Oja, ik verdenk Elise als mollenpersoon, alhoewel ik er nou helemaal geen &*%$#@+%$ vertrouwen meer in heb dat dit ook maar enigzins zou kunnen kloppen... Maar ja, vasthouwen aan de 1e gedachte... ssssst.... maar ik ben eigenlijk geswichtst (hoe spel ik dit) naar Ferdi Dus ga ik nog steeds voor Elise als de mol...

Verder weet ik niets meer... vragen staat vrij...

Gr. Intikker aka Frits (niet m'n echte naam, die komt mss nog wel) aka Aap (nee, niet afgeleid van m'n uiterlijk) en als laatste voor al mijn collega's: Dinges

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9486 Gepost op: 1-05-2003, 16:21:07 »
@@miesh: Moet je dat zalfje tegen bloedneuzen in je neus aanbrengen?  ::)
Ik hoop voor je dat t snel overgaat.

@Intikker: Welkom in de Molshoop! Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, is dit het topic waar je je dagelijkse belevenissen kunt melden. :)
Tsja, soms is het een ware veldslag aan blessures, ziektes etc. Maar vaak ook een heleboel leuke dingen. :)

Zo ga ik zaterdag naar Sixflags Belgium en zondag lekker barbequeën(zie topic). :D

Jij nog dingen gedaan/meegemaakt? Of heb je nog plannen...?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9487 Gepost op: 1-05-2003, 16:47:20 »
Welkom in de Molshoop Intikker!!!

We nemen 't je niet kwalijk dat je niet de hele Molshoop door hebt gespit hoor! Dan was je over 3 maanden nog bezig denk ik!  ;)

Leuk dat we je nu ook 'n beetje leren kennen hier in de Molshoop. Ik hoop dan ook dat we je vaker zullen aantreffen hier aan de bar om de dingen die je meemaakt in je leven met ons te delen.  :)

Ik heb vanmorgen ook wel effe geprobeerd wat te posten, maar zoals bekend deed de site weer moeilijk en daarom ben ik ook nu pas online. Ik ben vandaag wat gaan winkelen en ben eindelijk geslaagd voor nieuwe zomerschoenen....en wel hele mooie rode Mags. Ze zitten echt kei fijn en ik ben er ook heel blij mee. Ik kon alleen niet goed kiezen tussen roze en rode, maar ik heb uiteindelijk (na heel lang twijfelen) toch maar voor rood gekozen omdat die minder snel smerig zijn. (de roze waren erg licht van kleur)

Verder heb ik nog 'n soort van sportpak gekocht bestaande uit 'n vestje en 'n broek. Dat kan ik dan fijn aan als ik ga trainen. Verder heb ik ook nog 'n cadeautje voor m'n peettante gekocht (die is volgende week jarig) en 'n kaart voor 'n vriendin die morgen jarig is. Ze viert geen verjaardag, omdat ze momenteel erg met haarzelf in de knoop zit (ze heeft 'n eetprobleem en is erg ontevreden over zichzelf) en daarom stuur ik haar maar gewoon 'n leuk kaartje.

't is hier net weer beginnen te stortregenen. Ik word  langzamerhand wel helemaal gek van dit weer. Op 't ene moment schijnt de zon volop en lijkt 't prachtig en effe later valt de regen weer met bakken uit de hemel.  :(  Ik hoop maar dat 't volgende week woensdag fijn weer wordt, want dan ga ik naar de Efteling.

Ik ga 'ns snel bijlezen, want ik zie dat er toch weer veel gepost is. Toch vreemd eigenlijk, want ik dacht dat de site lang down was geweest.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9488 Gepost op: 1-05-2003, 17:16:02 »
Hoi Intikker/Frits/Aap/Dinges! :P Welkom in de bar! Wel regelmatig langs blijven komen he? Enne wat eigenlijk ook gebruikelijk is voor nieuwelingen: een foto van zichzelf in het fototopic neerzetten... ::) ;) [color=fffff1]het valt altijd te proberen he...;)[/color]

Ahja Malc, ik snappet. Ja natuurlijk heb ik wel eens van de Hakkelaar gehoord, maar hoe die nou precies heette... ::) :-X

Mooi zo Han dat je eindelijk leuke schoenen hebt gevonden, die ook nog eens zo lekker zitten! Wat betreft het weer hoop ik ook voor je dat het wat beter is in de Efteling, en dat het zondag natuurlijk goed weer is... Waarom kom jij eigenlijk niet mee barbequeën Han?? ??? (zal ik wel even gemist hebben...)

Jup Anne-Marie, M is degene die nodig eens moet leren typen... je hebt toch wel gemerkt dat V al behoorlijk snel is? ;) (argh, ik ben n btje van mn principe aant afwijken om geen namen te noemen :-X)

Ik heb net eindelijk mijn natuurkunde Samengevat opgehaald. Nu heb ik echt helemaal geen excuus meer om niet te gaan leren... ::) :( Daarna ben ik nog even langs een vriendin gegaan, die met wie ik op vakantie ga, om te kijken naar geschikte campings in Frankrijk. En toen ik naar huis fietste kwam ik een andere vriendin tegen, die ik nog heel even gesproken heb, voornl over... widm!! Jawel, toch nog iemand in mn omgeving die het volgt ;).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9489 Gepost op: 1-05-2003, 17:43:07 »
Wat betreft het weer hoop ik ook voor je dat het wat beter is in de Efteling, en dat het zondag natuurlijk goed weer is...

Ik hoop ook voor jullie dat 't zondag goed weer tijdens de bbq. Ik zag gisteren bij 't weer na 't nieuws iig dat 't waarschijnlijk droog zal gaan blijven zondag en ook wat warmer zal zijn. Dat klinkt dus al goed!  :)

Citaat
Waarom kom jij eigenlijk niet mee barbequeën Han?? ??? (zal ik wel even gemist hebben...)

Maandag (bevrijdingsdag) is de sterfdag van m'n oma. We hebben op zondag 'n kerkdienst voor haar en daarna komen we met de hele familie bij elkaar. Omdat we elkaar niet meer zo vaak zien nu zowel m'n opa als oma gestorven zijn, komen we altijd rond de sterfdagen met de hele familie bij elkaar zodat iedereen elkaar weer 'ns spreekt. Vandaar dat ik dus niet kom zondag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9490 Gepost op: 1-05-2003, 19:03:20 »
Ah ok. Jammer voor ons, maar ksnappet. Hoop voor je dat het niet (meer) al te verdrietig is, maar toch ook gewoon een btje gezellig met je hele familie.

Ik heb btw Doris vanmiddag gesproken op msn, die was weer terug uit Frankrijk. Ze had het erg leuk gehad, mooi weer enzow. Nu wilde ze per se weten wie er was afgevallen zaterdag, en ze wilde eik ook al alles gaan bijlezen hier, maar ik heb tegen dr gezegd dat er een hele leuke verrassing in zit die echt de moeite waard is om nog even niet voor bij te lezen... ;) Ze kan het nl morgen pas kijken omdat ze het vergeten was op te nemen. Nu zou ze dan op zich wel al ff in de bar kunnen posten, magoe, dat zal ze dan ook wel morgen doen.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9491 Gepost op: 1-05-2003, 19:25:20 »
Hallo hallo!

Ik ben er weer!

Intikker: welkom in de bar. Ik hoop nog veel berichtjes van je te mogen lezen!

Vandaag was het weer hectisch op mn werk. Maandag en dinsdag had ik cursus zoals jullie weten en gister was ik natuurlijk vrij. Dus mijn postbakje puilde weer uit. Ik moest tijdens spreekuur drie telefoons aannemen en een andere collega die was ziek en hij had twee afspraken, die niemand wilde of kon overnemen. Jullie raden al wie het uiteindelijk maar heeft gedaan... Toen was het dus al 13.00 uur voor ik er erg in had. De rest van de middag was ook zo voorbij. Er is dus weer een stapeltje werk bij gekoemen in plaats van eraf gegaan. Nou ja, niets aan te doen en gewoon volhouden denk ik dan maar. Het verandert toch niet. Het wordt alleen maar erger. Met ingang van 1 juli gaan er nog4 mensen weg en het is nog maar de vraag of we daar nieuwe mensen voor in de plaats krijgen  ::)

Verder gaat alles okee. Ik heb een leuk, maar waarschijnlijk vermoeiend, weekend voor de boeg. Zaterdag een feest en zondag poging 2 voor mn vriend om kampioen te worden met voetballen.

Heeft iemand trouwens nog iets van Talpa gehoord de laatste tijd. Volgens mij is ze al een tijdje niet langs gekomen. Nu de bbq bij haar niet doorgaat begin ik me toch een beetje zorgen te maken...

Nog even de rest een beetje proberen bij te lezen.

Fijne avond allemaal!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9492 Gepost op: 1-05-2003, 20:05:43 »
Ah ok. Jammer voor ons, maar ksnappet. Hoop voor je dat het niet (meer) al te verdrietig is, maar toch ook gewoon een btje gezellig met je hele familie.

't is alweer 'n aantal jaren geleden dat ze gestorven is, dus ik ben er niet meer zo verdrietig om hoor. 't is idd meer dat we die dagen gezellig met familie samenzijn, omdat je elkaar in de rest van 't jaar nauwelijks ziet.  :)

Citaat
Nu zou ze dan op zich wel al ff in de bar kunnen posten, magoe, dat zal ze dan ook wel morgen doen.

Ik hoop toch voor haar dat ze dat ook kan laten, want hier is natuurlijk ook gepost over die 'verassing' in aflevering 7.  :-\

Edit: ik zie dat Doris al online is, dus ik ben bang dat 't kwaad al geschied is....

Ovide: houdt vol op je werk! Er komt vast wel weer 'n dag dat je door die stapel heen bent!  ;) Succes ermee iig!

« Laatst bewerkt op: 1-05-2003, 20:06:20 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9493 Gepost op: 1-05-2003, 20:06:41 »
hee iedereen!!!

k heb alleen deze pagina n beetje doorgelezen en k heb geloof k een hele hoop gemist (iig iets van 14 barbladzijden :)) k weet ook niet psies wat dr met iedereen gebeurd is de afgelopen tijd dus ik kan niet echt veel antwoorden enzo... iig, han, sterkte zondag, en de mensen die gaan bbq'en veel plezier. k hoop dat k ook kan komen maar t zit dr niet in. moet nl. nog met n paar mensen afspreken enzo, beetje busy zo t laatste weekend.

k ben gisteren terug gekomen uit frankrijk, we hadden echt superlekker weer, k ben lekker bruin geworden enzo :) t werd wel een beetje saai bij mn familie op een gegeven moment, omdat we de omgeving daar al zo goed kennen, maar goed, we gingen toen ook ongeveer weer weg dus dat was wel mooi :) daarna zijn we nog naar vrienden van ons geweest, en daar hebben we ook heel erg veel gelachen dus dat was wel beter :)

zoals annemieke al schreef ben k zo dom geweest om widm vergeten op te nemen, dus k kan eik nog nix bijlezen zonder de verrassing dr af te halen... k ga dus nu alleen de bar bij lezen denk k. iedereen een hele fijne avond enzo!

edit: reactie op han. de verrassing mbt dat er niemand afviel weet ik al, als je dat maybe bedoelt? njah, volgens annemieke zat dr nog n andere verrassing in dus ben benieuwd :) k lees alleen de huiskamer dus denk  niet dat ik een hoop te weten zal komen (hoop k) en anders is t jammer

« Laatst bewerkt op: 1-05-2003, 20:08:21 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #9494 Gepost op: 1-05-2003, 20:14:34 »
Ik miste Talpa ook al.  :-\ Talpa? Waar ben je? ???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9495 Gepost op: 1-05-2003, 20:56:00 »
Goeieavond!

Ben vandaag weer ff nuttig bezig geweest, heb weer wat aan Natuurkunde gedaan, en piano gespeeld! :) Voorderest, standaard "Heartbreak High" en "The Tribe" gekeken. ::) Tis wel erg, het overlapt elkaar altijd, dus moet ik 1'tje opnemen, en daarom moet ik dus eigenlijk altijd om 5 uur thuis zijn... Ach, waar kan je je druk om maken hé? ;)

@@miesh: Moet je dat zalfje tegen bloedneuzen in je neus aanbrengen?  ::)
Ik hoop voor je dat t snel overgaat.
Haha, nou wel met un spuit-ding hor! :P

Intikker: Welkom in de Bar! En ik hoop ook dat je hier regelmatig langs komt! ;)
Welkom terug Doris! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Frankrijk!

Ik zag trouwens Debbie ook nog ff online op MSN, maar ik stond dus op off-line dus heb dr niet gesproken, maar het was net toen de site er un beetje af lag, dus mss heeft ze wel geprobeerd te posten ofzo... maarja, daar hebben jullie wat aan ::)

ik ga nu nog ff wat doen, doeiii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #9496 Gepost op: 1-05-2003, 21:49:14 »
Debbie heeft idd iets proberen te posten vanuit Italie maar ofwel was de modem te traag ofwel lag het forum net plat.

Ze is daar iig goed terechtgekomen bij een gastgezin met papa en mama Miracoli en opa en oma allemaal onder één dak, lekker bij la familia dus, in een prachtige streek met zomerse temperaturen en zéér gastvrij.

Over het uitwisselingsprogramma zelf heeft ze zo haar eigen mening. Hier de inhoud van haar smsje:

"Uitwisseling = 26 graden, voetballen en met water gooien na een picknick op een eiland. Hoezo cultuur??"

't Voornaamste is dat ze zich goed amuseert, niet?  ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9497 Gepost op: 1-05-2003, 22:08:31 »
Iig fijn dat Debbie zich zo amuseert Knudde! Leuk dat je ons dat effe hier liet weten.  :)

Doris: wat fijn dat je 't zo leuk hebt gehad in Frankrijk! En heel veel plezier met 't kijken van de aflevering morgen! Val vooral niet van de bank af van verbazing.....of heb ik nu teveel gezegd.  :-X

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9498 Gepost op: 1-05-2003, 22:44:19 »
barbladzijden :)
haha, grappi woord ;)

Wat leuk om iets van Debbie te horen!! :D Mooi dat ze zich zo goed amuseert idd, ik had ook niet anders verwacht :).
[color=fffff1]grrrmbl mn broer vindt dak eik nog nie op zn comp mag als hij naar bed is...!toch belachelijk...:( naja uiteindelijk wel, onder protest...::)[/color]
kga maar eens naar bed... morgen moet ik echt beginnen met keihhhhard leren... zucht ::) Naja ik heb wel al 1 hoofdstukje uit mn natuurkunde samengevat geleerd daarnet... wohoo...

welterusten iedereen!

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #9499 Gepost op: 1-05-2003, 23:02:46 »
Even een tip: morgenvroeg (vrijdag 2 mei) om tien voor elf wordt op Discovery Channel City Cabs uitgezonden met als hoofdstad Montreal.
Misschien leuk en interessant om te kijken!

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!