En MV voegt volgens mij weer totaal niks toe. Al 3x een solo-stem uitgebracht en maakt niet echt logische keuzes. Alleen vanwege de verwarring zou ik al bijna op hem stemmen.
Als ik niks toevoeg zou ik zeggen: gewoon doen
Weet je wie weinig toevoegen? De stille Willies die weinig posten. Mocht ik er zo uit vliegen dan weten jullie in ieder geval wie je wel moet hebben...
Maar uhm... moet ik dan met de massa meestemmen als ik iemand niet verdenk? De eerste keer bij MB was ik voorstander van het wegstemmen van MB, maar heb ik dat uiteindelijk niet gedaan om te zien welke kant de stemming op zou gaan en of ik daar informatie uit kon halen.
Bij LDH heb ik niet op hem gestemd, omdat ik hem niet verdacht. Bij beide stemmingen hing er al een sfeer van die gaat weg of werd er in ieder geval heel erg op een bepaalde persoon gestuurd... en dat is er nu ook: Swifty, Witte of ik. En zowel Swifty als Witte verdenk ik niet, dus daar ga ik niet op stemmen en kies ik mijn eigen plan namelijk D*N (weigert stem te onderbouwen op LDH), Lucy (gaat makkelijk mee met verdenkingen, zie post MM) of Lawliet (voegt niks toe dan vage posts, onderbouwt niks) om de redenen die ik al eerder heb onderbouwd.