Je zat er naast girl #flop
Frank en ik wisten wel beter!
Oneens DC. We kunnen juist veel info halen uit zijn dood:
LdH doet altijd raar , dus nee niet anders, wel raar
Precies, hij doet altijd raar. Dan is het vreemd dat bijvoorbeeld een Nieky en Lucy ineens roepen dat hij zich raar gedraagt.
Daarnaast ging ik net even teruglezen in dag 1.
En bij mij blijft het volgende hangen:
Liefde maakt blind (zeker in dit geval) en Lucy wilde per se samenwerken met haar loverboy.
Na deze "hint" dachten we dat Lucy en Bjorn gekoppeld waren door Cupido. Was niet zo, we zaten fout. Echter zou het ook kunnen leiden naar de serie, waar een gegijzelde (Bjorn in dit geval) en een overvaller (Lucy) een koppel werden. Ook deze mogelijkheid kwam ter sprake, maar er werd al snel niet meer over gesproken.
Er werd vooral gefocust op de mogelijkheid dat zij door Cupido gekoppeld waren. Echter was er één iemand die het volgende zei:
We moeten dan wel heel zeker zijn dat er een burger en een wolf een koppeltje zijn. Dat lijkt mij een gewaagde veronderstelling omdat je dan persé de link moet leggen met de serie (die niet iedereen heeft gezien).
Zelfs áls Lucy en Bjorn een koppeltje zijn, dan moeten we ze niet doden want dan doden we wellicht 2 burgers. Die kans is statistisch gezien het grootste....
Bjorn bleek een gegijzelde, Lucy weten we nog niet.
Stel Lucy is gegijzelde, heeft Nieky gelijk, is het heel slim.
StelLucy is een overvaller, net als in de serie bij het koppel, zou het zo kunnen dat dit tactisch van Nieky was, als hij ook een overvaller is. En al helemaal zou het een reden kunnen zijn om Bjorn er uit te stemmen, aangezien Lucy al door een aantal mensen werd verdacht op dag 1. Door Bjorn er uit te stemmen, kwam namelijk al snel het volgende ter sprake:
Pleit lucy enigssinds vrij?
Echter zou dit juist
NIET waar moeten zijn. Als het daadwerkelijk een hint naar de serie is, zou Lucy juist wel verdacht moeten zijn, aangezien de gegijzelde van het koppeltje al dood is, en de overvaller dus nog niet.
Door Bjorn te doden werd de aandacht afgeleid van Lucy, het zou een slimme zet zijn van eventuele overvallers Nieky en Lucy.