Oké, ik moet zeggen, een goed overzicht en redenatie DC. Dit is zoveel onnodig zoekwerk voor een overvaller, dat ik wel geloof dat je een gegijzelde moet zijn. En dit helpt mij ook om objectief te kijken naar de groep, in combinatie met de stemresultaten.
In WvW is
mijn strategie meestal om keihard anderen willekeurig uit te dagen om zo de wolven mogelijk te laten struiken over hun eigen woorden. Ik heb al heel snel gemerkt dat anderen die tactiek ook aannemen, waaronder de zeer befaamde Focus. Extra chaos is wat mij betreft onnodig, dus in plaats daarvan heb ik me op de achtergrond gehouden, enigszins ook gedwongen omdat ik het echt te druk heb af en toe.
Maar goed,
mijn verdenkingen. Die overvallers zorgen natuurlijk dat er geen connectie in hun stemmingen te zien is. Dus er zal een op Molduck hebben gestemd, een op Lucy, op Swifty, Jacco etc. Maar, ondanks wat hier wel of niet is gezegd over de eerste stemronde op MoleBuster, geloof ik dat de kans heel klein is dat een overvaller op hem heeft gestemd. Een wolf kan op een wolf stemmen, ja, maar eigenlijk alleen als de andere wolf toch inactief is of al 100% bewezen is. Zo niet, dan stemmen ze alleen op elkaar om te zien dat ze niet samenwerken.
Filter de MoleBuster stemmers voor nu dus weg. Inactiviteit als onderbouwing is om het even. Er zal vast daar ook een mix van bestaat in het overvallersteam. Als ik dan mag aannemen dat de observatie van DC kloppend is, dan vind ik Lucy, Ennasil en Belg pittig verdacht, op objectieve basis. En ik zal dan ook wel op een van hen stemmen.
Dus dan hoop ik dat jullie nu een beetje weten hoe ik in het spel sta en dat inactiviteit geen reden mag zijn om mij weg te stemmen. En zo wel, be my guest, ik heb het vertrouwen dat er een paar hele actieve wolfspeurders in de groep zitten die ons hoe dan ook wel de overwinning zullen verschaffen.