Dag 1: De taakverdeling- Lied: Afrojack - Ten Feet Tall: wat zou dit hebben te betekenen?
- D*N stond naast Focus en fluisterde: ‘ik ben echt blij dat jij er ook bent, jou kan ik vertrouwen’. —> zijn ze allebei de vertrouwen?
- Nieky en L Lawliet moeten op de uitkijk staan. Nieky had al meteen
indruk gemaakt op L Lawliet omdat hij voor hem in de rij stond. —> is dit het koppeltje?
- Op de uitkijk stonden: Kaaasje, Molduck, Miek1999, Bjorrn, TimvDons, Nieky, Tim579, Molebuster, L Lawliet, Hautoa en Ennasil.
Bij de kluis gingen aan de slag: Belg, D*N, Vermoljoen, LdHmolletje, Jann, Jacco, SanderFMC, Dikke Controleur, Linus, Focus en Mollenmania.
Vervolgens gingen de volgende mensen het geld drukken: De_witte, Mrchipie, Lama1997, Robbieazerty, Daisy, B&W, SpacyColours, Lucy, Swifty, MV en FrankLapidus.
Dag 2: Eerste slachtoffer- Lied: Luke Bryan - Drink a beer: iemand op het forum die al vaak heeft gezegd dat die graag een biertje drinkt of iets in die trend?
- Linus ontgoochelt dat ze geen bankdirecteur is. Volgende zin: de overvallers hebben het naar hun zin! Brtdm is bankdirecteur en Linus niet, hebben ze het daarom naar hun zin? Linus betrouwbaar en Brtdm dan toch niet?
- De_Witte had geen teddybeer: teken dat hij dit niet verwachtte en dus niet was voorbereid? Is hij te vertrouwen?
- Jacco en SanderFMC hebben MB naar de zuidkant van het gebouw geleid. Ook Ennasil, Dikke Controleur en Tim579 volgden.
—> Jacco duwt hem naar buiten, de rest begon de deur te betonnen.
- Robbieazerty en LdH hadden het moeilijk. Brtdm tikte hun op de vingers.
Dag 3: Frankfürter Würstchen- lied: Sunstroke Project - Hey mamma: Sander heeft op het online songfestival meegedaan met dit lied.
- Ondertussen klonk de stem van Convans door de luidsprekers: ‘
Big Brother is watching you, wij zien alles. We hebben gezien dat Tim579 met de politie probeerde te communiceren. Natuurlijk is dit niet gelukt, maar we kunnen dit niet ongestraft laten. Jullie kiezen wie er gestraft moet worden’: Robbieazerty organiseerde online op het forum Big Brother.
- Hautoa sloeg LdH neer met een schep. Molduck en SanderFMC bracht hem naar de machinekamer.
Dag 4: Zware tijden- Lied: Green day - 21 guns: geen idee....
- voor Brtdm werd het tijd om te wisselen van team.
- Kaaasje en Miek1999 kwam in staking: waarom zou je als overvaller staken?
—> Brtdm werd kwaad en vroeg Focus, Jann, en Timvdons om ze mee te brengen naar het bureau.
- L Lawiet sloeg Kaaasje en Miek1999.
Dag 5: Pizza!!!- lied: Neil Diamand - Sweet Caroline: iemand die hier Caroline noemt? De_witte kent elk woord en Jann zingt mee.
- mrchipie hoopte op een tosti ham-kaas tomaat, maar het was pizza. Is hij geen wolf, omdat hij dit anders had geweten?
- Nieky, Mrchipie en Dikke Controleur halen de pizza’s binnen en waarom zouden de overvallers dit doen? Kunnen we hen vertrouwen?
- Ze hebben ‘death experience’ gekeken op Discovery Channel. Zou dit iets kunnen zijn? Ik weet dit voorlopig niet aan iemand te kunnen koppelen.
- Ennasil had zich gesneden: hij is dus geen overvaller? De gegijzelden moeten toch voor de overvallers werken?
- Robbieazerty zag als eerste dat Mollenmania beneden lag. Moest hij als overvaller bij MM blijven staan?
Dag 6: De lift- lied: Always like this: iemand die altijd op dezelfde stemt? Linus stemde tot nu toe altijd op Jacco
behalve op dag 1 (Molbuster).
Kan dus op Jacco
en/of Linus slaan.
- TimvDons zag dat Lama1997 werd vastgebonden, door de overvallers. Moest hij als overvaller bij Lama blijven staan?
- Minder namen dan vorige dagen in het verhaal.
Ik heb geprobeerd eruit te halen wat mij het meest belangrijk leek.