Verder is Linus moeilijk te peilen (daarmee bedoel ik een goede speler die niet te veel voorgrond is, maar wel gewoon lekker meespeelt).
Kan zomaar hoor.
Ja, maar Linus kan ook een ander plan hebbah!
Brtdm stemmen lijkt mij verre weg geen goede tactiek. Eerlijk, die jongen leest zoveel terug en komt zelfs aanzetten met een zelfopoffering. De reden dat hij nog niet vermoord is tot op heden heeft volgens mij niks met zijn burgemeesterschap te maken, want die is tot aan het laatste moment van het spel niet nuttig genoeg. Blijkbaar zat hij gewoon lange tijd fout. Fouter dan andere spelers die wel al vermoord zijn. Dus dan gaat de prioriteit gewoon naar een ander. Het is dus best te verklaren waarom hij nog leeft.
En zoals B&W het al heeft verwoord, als dit toch een omgedraaide psychologische tactiek is van hem, dan mag hij wat mij betreft ook wel winnen als wolf. Ere wie ere toekomt.
Ik geef hierbij een lijst aan spelers die in mijn optiek nog mogelijk wolf kunnen zijn en zij die dat (hoogstwaarschijnlijk) niet zijn.
1. Kaaasje
2. belg3. FrankLapidus6. MV
7. Miek199914. SpacyColours17. B&W
19. SanderFMC22. Dikke Controleur
25. Linus
27. L Lawliet
29. mrchipie30. Brtdm31. HautoaDat zijn zes namen. We hebben volgens mij nog drie missers over, zolang we de burgemeester aan onze kant hebben staan (tenzij ik iets heel belangrijks over het hoofd zie). Die bemoeienis van Convans over dat we bijna eraan zijn, die negeer ik gewoon, want dat valt dan best wel mee.
Dat betekent dat we gewoon op de twijfelpersonen moeten stemmen, bovendien heeft het een grote kans dat het een wolf is. Zo niet, dan zijn we morgen nog steeds niet verloren. Maar laten we alsjeblieft
niet iemand opofferen.
En let ook op dat nu de spoeling zo dun is, de wolven zich niet meer kunnen permitteren patroonloos te stemmen. Misschien deze ronde nog, maar wanneer het echt een tweestrijd wordt in verdenkingen, zullen ze elkaar moeten gaan verdedigen.