Ik denk dat Hillo en Convans wel dermate ervaring in weerwolven hebben dat ze wel beter zouden weten. Sluit ze niet uit, maar maakt ze niet direct wolf. Vorige keer dat Convans zo inactief was, was ie burger en zat ie in een koppeltje.
Ik ben het aan het uitschrijven, maar merk dat ik een samenvatting schrijf van de gebeurtenissen in een chronologische volgorde qua burgemeestersstemming: Dus wie zegt wat en wanneer wordt er gestemd. Is hier behoefte aan?
Wat mij als een van de weinige dingen wel opviel:
- MV wordt verkozen door burgemeester (ook door mij);
- MV gaat niet dood (wat met enige regelmaat gebeurt);
- Stel DRenziboy is een wolf (hij stelt zich niet kandidaat, deed dit eerder wel als wolf) dan kon hij de beslissende stem op MV plaatsen.
En wat wijst hier richting een wolf? Dat een wolf de beslissende burgemeestersstem kan plaatsen?
Ik zie overigens niks meer over de hints. Dus wie hebben die nu gepakt en deelt niks. Dat zou kunnen betekenen dat:
- Hillo zou m nog kunnen hebben - maar daar hebben we nog niks over gehoord
- Brtdm heeft m en kan m niet meer delen omdat ie dood is
- Één op twee wolven hebben de hint
Optie 2 en 3 lijkt mij het meest waarschijnlijk nu. Dus dat Brtdm en een wolf de eerste twee doen. Dus we moeten wel ons best doen bij de volgende.
Wat dat betreft vind ik Ricardo wel verdacht, hij claimde het oorspronkelijke antwoord te hebben, en dat hj dus eigenlijk de hint had moeten hebben, en m nu dus niet heeft.