Auteur Topic: De Mol Documentaire  (gelezen 6626 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #40 Gepost op: 1-04-2022, 22:18:02 »
Eindelijk de tijd gehad om deze documentaire te kijken, wat een feestje ::feest:: Erg tof om het verhaal hoe De Mol ooit ontstaan is en is uitgegroeid tot wat het nu is. Al mag er wel nog een tweede documentaire komen met meer aandacht voor de recente seizoenen ::love::

En die post-it intrigeert. Zouden we op de één of andere manier in een van de overzichtshots erachter kunnen komen wat erop staat? ::vergroot::
...óf niet!

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #41 Gepost op: 10-04-2022, 23:58:24 »
Zou het interview met de mol in de documentaire zijn ingesproken door Philippe of door de nieuwe mol? Die tekst heeft mij eerder op het spoor gezet van Anke, ik vind hem het best bij haar passen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #42 Gepost op: 11-04-2022, 11:27:26 »
Zou Phillipe de gevallen postit zijn?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #43 Gepost op: 11-04-2022, 11:33:11 »
Zou het interview met de mol in de documentaire zijn ingesproken door Philippe of door de nieuwe mol? Die tekst heeft mij eerder op het spoor gezet van Anke, ik vind hem het best bij haar passen.

Toch raar om dan expliciet te beginnen met "Ik ben de tiende Mol." Dat had je dan beter in het midden kunnen laten. De tekst:

"Ja ik ben de tiende Mol. De Mol dat is gewoon gaan tegen 300 per uur. Alle emoties. Alles tegelijk. Dat is van geluk naar verdriet. Van adrenaline naar rustig. Dat is van afscheid nemen naar nieuwe ontmoetingen. Dat is 24 uur Disneyland. Ja dat is geen gewoon programma. Echt niet."

Offline Lo

  • Forumlid
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #44 Gepost op: 11-04-2022, 19:43:59 »
Toch raar om dan expliciet te beginnen met "Ik ben de tiende Mol." Dat had je dan beter in het midden kunnen laten. De tekst:

"Ja ik ben de tiende Mol. De Mol dat is gewoon gaan tegen 300 per uur. Alle emoties. Alles tegelijk. Dat is van geluk naar verdriet. Van adrenaline naar rustig. Dat is van afscheid nemen naar nieuwe ontmoetingen. Dat is 24 uur Disneyland. Ja dat is geen gewoon programma. Echt niet."
Korte zinnetjes opeens, Emanuelle  ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #45 Gepost op: 13-04-2022, 06:41:56 »
Thanks voor het online zetten, super leuk om te zien. ::bravo::

En hopelijk kan iemand nog een HD-versie online zetten. :)

Je wens (en de mijne ook) is in vervulling gegaan. Er is een HD (1080i) versie op Usenet geplaatst.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #46 Gepost op: 13-04-2022, 07:16:51 »
Ik zag deze langskomen ja, straks even downloaden. 8)

Edit: en gedownload!
« Laatst bewerkt op: 13-04-2022, 08:58:54 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #47 Gepost op: 13-04-2022, 11:35:11 »
Geweldige documentaire, heel leuk ook om wat meer te leren over de oudere seizoenen.
Toch raar om dan expliciet te beginnen met "Ik ben de tiende Mol." Dat had je dan beter in het midden kunnen laten. De tekst:

"Ja ik ben de tiende Mol. De Mol dat is gewoon gaan tegen 300 per uur. Alle emoties. Alles tegelijk. Dat is van geluk naar verdriet. Van adrenaline naar rustig. Dat is van afscheid nemen naar nieuwe ontmoetingen. Dat is 24 uur Disneyland. Ja dat is geen gewoon programma. Echt niet."
Dit lijkt mij wel degelijk Philippe zoals we hem nu kennen... Zeker ook het benoemen van de emotionele kant ervan.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #48 Gepost op: 13-04-2022, 13:25:33 »
Ik dacht ook aan Philippe vanwege Disneyland (wat ik om onduidelijke redenen wel iets voor hem vind om te zeggen) maar dat kwam omdat Philippe ook gewoon mijn Mol was de eerste paar afleveringen, dan hoor je al snel wat/wie je wil. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #49 Gepost op: 13-04-2022, 14:40:52 »
maar dat kwam omdat Philippe ook gewoon mijn Mol was de eerste paar afleveringen, dan hoor je al snel wat/wie je wil. ;)

In je pool misschien maar hier op t forum postte je dat Sven je mol was en Phillipe laag op je lijstje stond  :P

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #50 Gepost op: 13-04-2022, 15:41:27 »
Nee hoor, ook op het forum gepost. Philippe als Mol na aflevering 1, na aflevering 2 even naar Yens geswitcht maar daar kwam ik op terug en ik bleef bij Philippe. Na aflevering 3 kwam ik bij Sven terecht. Allemaal terug te vinden in mijn posts als je me niet gelooft. ::hypocriet:: ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #51 Gepost op: 13-04-2022, 15:43:47 »
Klopt precies

Van Philippe naar Yens naar Sven

Nu roepen in elke post die je nu plaatst dat je op de goede mol Philippe zat gaat n beetje in tegen de werkelijkheid

Dit is hoe dat liep.


Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #52 Gepost op: 13-04-2022, 15:47:47 »
Volgens mij gaat dit topic niet over mijn speurtocht naar de Mol en volgens mij roep ik ook niet in elke post dat ik op de goede Mol Philippe zat, maar alles is gewoon keurig terug te vinden en ook dat ik nadat ik naar Yens switchte toch weer terugging naar Philippe. Zie topics Philippe en het poll-topic.

Maar als je me niet gelooft, ook prima. Nu graag weer over de documentaire, iets wat voor iedereen interessant is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #53 Gepost op: 13-04-2022, 15:52:01 »
Ja t verkeerde topic idd om aan te geven dat je naar Sven was gegaan als mol wat ik hierboven duidelijk laat zien. Geeft niet hoor maar na 100x roepen dat je goed zat moet dat toch ff gezegd worden

Dan nu weer on topic

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #54 Gepost op: 13-04-2022, 15:54:16 »
100 keer roepen dat ik goed zat? Dat is gewoon flauwekul. En ik maak er nooit een geheim van wie ik verdenk, ik kies altijd uiteindelijk één Mol voor de nieuwe aflevering begint en ben daar gewoon open over om dit soort gedoe te voorkomen. ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #55 Gepost op: 13-04-2022, 15:56:50 »
Klopt daar maak je nooit n geheim van vandaar dat ik t zo opvallend vind dat je nu roept (iets minder dan 100x dan) dat je goed zat terwijl je naar sven was geswitcht met als mededeling dat P nu laag op je lijstje stond.

Laten we verder niet verzanden in discussie.  ::ok::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #56 Gepost op: 13-04-2022, 15:57:50 »
Oké, oké... I give in  ::tandpastasmiley::
Voor zij die niet meer kunnen wachten, kan je op mijn Drive alvast de docu bekijken en downloaden (in bekijkbare kwaliteit). Helaas kan ik niet in HD opnemen  ;)

Bedankt Yakke.  ::zwaai::
Ik heb net gekeken en het was genieten. 
Vooral de aller eerste seizoenen, déjà vu en kippenvel !

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #57 Gepost op: 15-05-2022, 19:32:19 »
Weten we eigenlijk (al) of we op het einde nu Philippe, Uma of allebei hoorden?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #58 Gepost op: 15-05-2022, 19:45:01 »
Weten we eigenlijk (al) of we op het einde nu Philippe, Uma of allebei hoorden?

Het klonk meer als Uma voor mij, maar wie weet.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol Documentaire
« Reactie #59 Gepost op: 15-05-2022, 21:59:16 »
Weten we eigenlijk (al) of we op het einde nu Philippe, Uma of allebei hoorden?

Mocht er een chat met Gilles komen, zou dit wel een hele goede vraag zijn. Ben er heel benieuwd naar.