Auteur Topic: [kandidaat] Nele  (gelezen 3359 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #40 Gepost op: 3-04-2022, 23:44:43 »
Ocharme

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #41 Gepost op: 3-04-2022, 23:52:37 »
Jammer, maar wel met opgeheven hoofd naar huis. Had haar er graag nog even bij gezien (de iets fittere Nele welteverstaan, dat ze nu ging was goed)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #42 Gepost op: 3-04-2022, 23:58:41 »
Ontzettend jammer, maar de enige juiste beslissing. Die plek op haar been zag er niet best uit! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #43 Gepost op: 4-04-2022, 00:01:31 »
Ontzettend jammer, maar de enige juiste beslissing. Die plek op haar been zag er niet best uit! ::oink::

Dat is waar, maar zoiets ziet er vaak erger uit dan het is. Het is in feite een grote bloeduitstorting. Zoals Nele zelf al zei: niets levensbedreigends, en te verhelpen met voldoende rust.

Ik vraag me wel af in hoeverre het werkelijk Nele's eigen beslissing is geweest te vertrekken, of dat de productie haar toch een beetje in die richting heeft geduwd. (Iets waarvoor ik trouwens alle begrip voor zou hebben. De Mol vraagt ook fysiek betrekkelijk veel van de kandidaten).
Woosie down?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #44 Gepost op: 4-04-2022, 02:13:49 »
Heel sneu, echt een interessante vrouw. En nu is Sven zijn liefje kwijt.  ;)

De ''montage'' laat me denken dat ze op het goede spoor zat? Maar zou ze dan echt makkelijk opgeven/de productie haar laten gaan?

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #45 Gepost op: 4-04-2022, 14:09:01 »
De ''montage'' laat me denken dat ze op het goede spoor zat? Maar zou ze dan echt makkelijk opgeven/de productie haar laten gaan?

Makkelijk zal het echt niet geweest zijn. Iedereen kijkt altijd hevig uit naar meedoen en je wordt gekozen uit honderden kandidaten. Maar het is wel een spel waar je ook fysiek voor in orde moet zijn. Hoe je verder in het spel staat, is dan niet opportuun.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #46 Gepost op: 4-04-2022, 18:12:54 »
Iemand hier net als ik van mening dat er nog steeds een kansje was dat Nele de mol was en dat we volgende week allemaal van onze stoel vallen als Gilles aangeeft dat er een nieuwe mol gekozen is?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #47 Gepost op: 4-04-2022, 20:41:30 »
Iemand hier net als ik van mening dat er nog steeds een kansje was dat Nele de mol was en dat we volgende week allemaal van onze stoel vallen als Gilles aangeeft dat er een nieuwe mol gekozen is?

Niet echt, aangezien ik her en der hoor dat Nele in Café De Mol ronduit heeft verklaard dat zij niet de mol was. Maar ik laat me gaarne verrassen.
Woosie down?

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #48 Gepost op: 5-04-2022, 09:54:35 »
Beetje een bittere exit voor de kijker vond ik het. Er zijn zó veel kandidaten voor dit spel en Nele beslist er gewoon mee te kappen. Fysiek kon ze echt wel doorgaan hoor, ze gaf gewoon op. Er zijn in het verleden wel moeilijkere situaties geweest.
Om die reden vind ik haar wat een miscast door de makers, ze zouden toch zekerheid moeten hebben dat ze mensen meenemen die het spel volledig willen spelen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #49 Gepost op: 5-04-2022, 10:05:55 »
Inderdaad jammer. De laatste opdracht (met de test) werd meteen ook geruďneerd hierdoor.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #50 Gepost op: 5-04-2022, 10:07:44 »
Dat is Nele niet aan te rekenen. Het is jammer dat ze haar niet gewoon de raket-opdracht hebben laten meespelen. Ze hadden haar kunnen vrijstellen van die ene fysieke proef met de draaistoel en het springen. De rest was echt niet zoveel belasting. Maar nu werd ze zo op achterstand gezet dat ze bijna was gedwongen om het bijltje erbij neer te gooien.
Nele was een heel leuke kandidaat, ik had haar graag nog een paar afleveringen mee zien doen. ::bravo::

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #51 Gepost op: 5-04-2022, 10:47:10 »
Beetje een bittere exit voor de kijker vond ik het. Er zijn zó veel kandidaten voor dit spel en Nele beslist er gewoon mee te kappen. Fysiek kon ze echt wel doorgaan hoor, ze gaf gewoon op. Er zijn in het verleden wel moeilijkere situaties geweest.
Om die reden vind ik haar wat een miscast door de makers, ze zouden toch zekerheid moeten hebben dat ze mensen meenemen die het spel volledig willen spelen.
Je wilt toch niet bij de helft van de spellen buiten spel staan? Ik vind het juist heel netjes dat ze er mee stopt, zodat de anderen mooi door kunnen en van de opdrachten kunnen genieten. Een miscast vind ik het dus zeker niet, eerder het tegenovergestelde

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #52 Gepost op: 5-04-2022, 16:02:48 »
Beetje een bittere exit voor de kijker vond ik het. Er zijn zó veel kandidaten voor dit spel en Nele beslist er gewoon mee te kappen. Fysiek kon ze echt wel doorgaan hoor, ze gaf gewoon op. Er zijn in het verleden wel moeilijkere situaties geweest.
Om die reden vind ik haar wat een miscast door de makers, ze zouden toch zekerheid moeten hebben dat ze mensen meenemen die het spel volledig willen spelen.

In cafe de mol heeft ze gezegd dat het eenmaal thuis erger werd en dat ze nog tot eind februari aan het revalideren is geweest bij een kinesist. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat het om een spierscheuring ging. Als ik dan  medische adviezen hierover lees was haar exit was de enige juiste beslissing, hoe jammer dan ook.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #53 Gepost op: 5-04-2022, 16:20:30 »
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat het om een spierscheuring ging.

Dat zei Nele in de aflevering zelf toen ze terugkwam van de dokter. Erg spijtig zo'n vertrek.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #54 Gepost op: 5-04-2022, 16:22:17 »
Hopelijk zijn haar stembanden inmiddels ook weer hersteld.    8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #55 Gepost op: 5-04-2022, 16:40:22 »
Hopelijk zijn haar stembanden inmiddels ook weer hersteld.    8)

Dat hoop ik ook...
Ik ergerde me zo aan haar stem! Wel een sportieve exit, voor de rest vond ik haar niet echt een leuke kandidaat. Mocht van mij wel weg, laat ik het zo zeggen 8)
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #56 Gepost op: 5-04-2022, 19:27:57 »
Dat is Nele niet aan te rekenen. Het is jammer dat ze haar niet gewoon de raket-opdracht hebben laten meespelen. Ze hadden haar kunnen vrijstellen van die ene fysieke proef met de draaistoel en het springen. De rest was echt niet zoveel belasting. Maar nu werd ze zo op achterstand gezet dat ze bijna was gedwongen om het bijltje erbij neer te gooien.
Nele was een heel leuke kandidaat, ik had haar graag nog een paar afleveringen mee zien doen. ::bravo::

De raketproef zelf leek inderdaad niet zo zwaar, of eventueel aan te passen.

Maar misschien hebben ze tijdens de proef even de tijd met Nele alleen genomen om de exit te overwegen.

Erg jammer! En misschien nog een tweede kans in het verschiet bij het volgende jubileum. Je weet nooit.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2022, 19:29:36 door annebeestje »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #57 Gepost op: 5-04-2022, 22:24:29 »
Ze had de proef best mee kunnen doen leek me.

Maar voor de rest vh spel misshien toch een wat te heftige blessure inderdaad
You'll never walk alone

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #58 Gepost op: 5-04-2022, 22:53:55 »
Met zo’n spierscheuring in een trillend karretje lijkt me niet heel prettig en ze had dan inderdaad voor bepaalde onderdelen vrijgesteld moeten worden, wat de opdracht ook verstoord.

Ik vind haar een leuk persoon en prettig voor de afwisseling in de groep, maar als een blessure alleen kan herstellen met rust, dan is zelfs een wandeling eigenlijk te veel en blijven er weinig opdrachten over om volledig aan mee te doen. Een verstandige keuze om te stoppen in mijn ogen,

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Nele
« Reactie #59 Gepost op: 5-04-2022, 23:02:35 »
Zonde dat ze het spel heeft moeten verlaten, vond haar wel een leuke kandidaat. Zeker om dan op deze manier te moeten gaan door een lelijke val in de eerste aflevering. Maar het is vooral rot voor haarzelf.

Het acteren van het overspel deed ze wel leuk vond ik ::bravo::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas