Auteur Topic: Volgende week  (gelezen 2169 keer)

Online lunatic1985

  • Forumlid
Re: Volgende week
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2022, 15:17:52 »
Die Error# bij de test dat is duidelijk, er volgt nog een opdracht in de live finale en daarna volgt dan pas de test.

Daar lijkt het wel op, maar dat zou ik toch raar vinden, de test gaan maken nadat de afleveringen op televisie zijn geweest. Wellicht hebben de kandidaten op tv beelden gezien die niet stroken met een verhaal dat een bepaalde kandidaat (de mol) heeft beweerd bij een opdracht waarbij ze zelf niet bij aanwezig waren. Dat zou ze opeens op de juiste mol kunnen brengen. Lijkt me niet helemaal zuiver.
Of stel een verborgen hint komt aan het licht waardoor de mol bekend is (zoals de maskerhint >:D), dan is het ook niet helemaal eerlijk. Of ze laten zich beïnvloeden door wie hun partner/vrienden/publieke opinie denkt dat de mol is na het samen bekijken van de afleveringen.

Hopelijk verschijnt de error pas nadat de testvragen zijn ingevuld.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Volgende week
« Reactie #21 Gepost op: 2-05-2022, 16:21:02 »
Misschien moeten ze alleen nog de Wie is de mol? vraag invullen. Als je al 29 vragen hebt ingezet op een persoon moet je dan wel de naam invullen van diegene.
Wat ik wil opvallend vind is dat we niet moeten vergeten dat tijd ook een rol speelt, hoe wordt dat opgelost?

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Volgende week
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2022, 21:41:27 »
Misschien moeten ze alleen nog de Wie is de mol? vraag invullen. Als je al 29 vragen hebt ingezet op een persoon moet je dan wel de naam invullen van diegene.
Wat ik wil opvallend vind is dat we niet moeten vergeten dat tijd ook een rol speelt, hoe wordt dat opgelost?
De tijd speelt geen rol in de finale, tenzij er een gelijkstand zou zijn na de test. Dan worden er een paar extra vragen ingevuld en speelt de tijd wel een rol.

Verder denk ik dat de test gewoon al ingevuld is en de onthulling gewoon live plaatsvindt. Ik ben hier natuurlijk niet zeker van, maar volgens mij is er nergens vermeldt dat de test nog live moet ingevuld worden, wel dat de mol live onthuld zal worden. Het live de test nog invullen heeft volgens mij sowieso te veel risico's en dan zijn de kandidaten toch ook te veel beïnvloed de voorbije 6 maanden in oa. hun molkeuze. Dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Volgende week
« Reactie #23 Gepost op: 4-05-2022, 00:03:56 »
Ik vond het in de vooruitblik raar / opvallend dat Uma niet in beeld komt meer een 'error' moment...