Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 180
Bij de eliminatie is het sowieso nooit zo dat “niemand meer kijkt”Er kijken duizenden en duizenden mensen. N beetje opluchting spelen zegt me niet zoveel
Voor mijn gevoel kijkt hij naar Toos om te zien of Toos nog naar hem kijkt.
Gilles kijkt met glunderende ogen naar Lancelot. 'Wat hebben we weer een fantastische mol', denkt hij.
Ik ga nog steeds voor Comfort. Het initiëren van de rode knop opdracht blijft een typische productie-assistent-actie. Anders was die opdracht een flop en dus al voorbij voor die was begonnen. Het rode scherm bracht me aan het twijfelen, maarja... het kan toch.
Comfort drukt als tweede op de knop. Zodat niet de eerste minuut helemaal afloopt en Toos en Lieselot meteen naar de kamer mochten.
Dat ze zo snel drukt is eerder kandidaats. Ik zou als mol afwachten tot de kandidaten zouden drukken en dan op 10 a 15 sec misschien zelf.Maar het zegt me weinig eigenlijk.. vind Toos in deze opdracht t meest verdacht
Nu ingevuld:Mol: ToosWinnaar: ComfortVerliezer: LancelotGevoeletje
Ze initieert hier zeker wel. Maar al op 31 seconden. Ze zit met Lance. We weten niet wat hij had gedaan als er meer seconden waren verstreken.Het zegt me vrij weinig vanwege de 31 sec
Ze initieert hier zeker wel.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
606 gasten en 0 vaste bezoekers