Ik vind Frank zijn vraag, van of er geen lunch was best wel geloofwaardig overkomen. Dus op hem ga ik sowieso niet stemmen. Ben benieuwd hoe mijn familielid erover denkt?
Ik twijfelde juist omdat ik dacht dat hij dacht dat mensen hem daarvoor misschien onverdacht zouden vinden
Maar goed.
Ik ben nog niet zo overtuigd over Gerrit omdat dat elk potje terugkomt (moet nog even checken hoe vaak dit dan door wolven is gezegd). Ik was nog aan het opzoeken of Gerrit zelf die opmerking ook al eerder had gemaakt, maar dat zag ik nog niet terug.
Gerrit laat de keuze over aan Giorgio, letterlijk al voor hij weet op wie Giorgi wil stemmen. Is dit riskant als wolf met maar 5 stemmen?
Als ze beide wolf zijn is het niet riskant.
Als Gerrit wolf is en Giorgio niet en er twee wolven zijn is de kans maar 1 op 8 dat Giorgio een wolf kiest.
Als Gerrit goed is, dan laat hij het gewoon aan iemand anders over, niet heel veel anders dan meestemmen met je familielid als je clueless bent?
Ben ik nu wijzer geworden? Nog niet echt
Zoals het er nu naar uit ziet (met nog niet overal een volledige familie die heeft gestemd)
Eyzburg - ?
Beinroth - Gerrit
Poorman (met burgemeester) - Gerrit
Ulmer - freak123
Heathrow - freak123