1. Seizoen 8
: geweldig mooie lokaties (als Latijns-Amerika fanaat doet Mexico het natuurlijk goed), een hele leuke groep kandidaten (prachtig moment; een zingende Joris tussen de Mexicanen), en een originele, grappige mol. Het moment van de ontknoping, dat Dennis bovenop de tempel staat en PJ zegt 'want jij bent de mol' heb ik wel twintig keer terug gekeken, zo mooi.
2. Seizoen 3: de klassieker met George natuurlijk. Eerste keer ook dat ik WIDM heb gevolgd.
3. Seizoen 6: Mooie sfeerimpressies (Argentinie!), leuke groep en leuke opdrachten (dat diner....
).
Daarna volgen in chronologische volgorde; seizoen 9, seizoen 4, seizoen 5 (ben denk ik een van de weinigen die MM niet zo geweldig vond) afgesloten door seizoen 7, welke ik uit mijn geheugen heb verbannen zo 'minder-leuk' vond ik die serie.
Qua buitenlandse series heb ik eigenlijk alleen Belgie seizoen 3 gezien, weet er niet meer zoveel van, alleen dat ik erg in mijn sas was, met die serie.
Wellicht dat seizoen 9 nog stijgt in m'n lijstje, ligt ook een beetje aan de mol, maar vrees van niet; ik zit dit jaar niet echt in het spel, beetje te weinig tijd