Auteur Topic: [Café] Nakaart-Café  (gelezen 21619 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Café] Nakaart-Café
« Reactie #220 Gepost op: 16-12-2022, 14:01:50 »
Spannend!

Offline melkvin

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 16-12-2022, 20:41:02 »
Die boot wil ik zeker niet missen!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #222 Gepost op: 4-05-2023, 12:44:26 »
Als iemand interesse heeft om iets te organiseren, laat het vooral weten :). We hebben ruimte.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #223 Gepost op: 21-02-2024, 17:00:08 »

Inschrijvingen openen binnenkort
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sem Brandt Corstius

• Forumlid
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
« Reactie #224 Gepost op: 21-02-2024, 17:33:24 »
Omgg jaa ::bravo::
Sem

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #225 Gepost op: 21-02-2024, 18:18:14 »
Met plantverwijzing!!!
You'll never walk alone

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #226 Gepost op: 4-11-2024, 00:06:06 »
Ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, maar aangezien Zap alweer een paar maanden achter ons ligt laat ik het hier maar doen.
De laatste periode (Lees al bijna 2 jaar) Probeer ik ideeën en concepten te bedenken om een eigen spel te ontwikkelen.
Hierbij dus een kleine update sinds de kapotte laptop:

Ik heb sinds oktober een nieuwe beest pc, dus was mijn motivatie ook weer helemaal daar om de draad weer verder op te pakken. Alhoewel op dat moment ook gelijk mijn concept dat ik had toen ik aan Zap meedeed niet zo goed meer aanvoelde... Dus kwam per plots ineens de nieuwe itteratie. (Dit is stiekem al de 4de  :-[) En ik heb echt het idee dat ik hier iets goeds in handen mee heb. Echter betekend dit ook dat ik enigszins van voor af aan moest beginnen.

Het ander slechte nieuws is dat ik merk hoe groot dit project begint te worden en ik me afvraag hoeveel ik hiervan in mijn eentje aankan... Daarom dat ik een soort algemene oproep doe voor een beetje hulp. ;D (Ook omdat ik me afvraag of sommige ideeën wel mogelijk zijn op dit forum :-X)

Het goede nieuws daarentegen is dat ik voor mezelf nu een deadline heb van 31 december waarin het algemene speltraject af moet zijn. (iets met mezelf een soort cadeautje geven ofzo ;)) En dat ik toch al wel afsteven richting de 25% Als het hierop aankomt.

Om af te sluiten toch maar een kleine teaser, want anders is dit bericht ook maar een dooie mus...
gsqwhq
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?