Auteur Topic: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?  (gelezen 21285 keer)

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?
« Reactie #40 Gepost op: 17-02-2012, 16:51:06 »
Kan iemand een screenshot maken van de groepsfoto van aflevering 7 op het einde van vorig jaar en dit jaar
ik ben niet zo handig met die screenshots

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?
« Reactie #41 Gepost op: 17-02-2012, 17:50:12 »
Kan iemand een screenshot maken van de groepsfoto van aflevering 7 op het einde van vorig jaar en dit jaar
ik ben niet zo handig met die screenshots

Komen eraan ogenblikje

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?
« Reactie #42 Gepost op: 17-02-2012, 18:05:29 »
Nog geen HD versie dus hier van Uitzending Gemist:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 21:39:00 door Lukie4, Reden: spoiler tags toegevoegd ivm afmeting foto »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2012, 18:33:12 »
En toch blijf ik erbij: behaalde resultaten in het verleden, geven geen garantie voor de toekomst. Kortom.. leuk die samenloop qua eindfoto's, maar ik vertrouw daar niet op. Dat zijn nu bij uitstek varianten waarmee de crew/montage kan wisselen naargelang ze willen. Dat ze nu zo mooi 1 op 1 op dezelfde plek staan, zegt helemaal niets. Tot aflevering 10 geweest is en ze het ook daadwerkelijk als hint hebben gebruikt.

Maar je ziet Art toch werkelijk niet zoiets noemen.. 'Nog een manier waarop u kon weten wie de mol was. Als u vorig jaar had gekeken wist u hoe de eindfoto eruit zag. Patrick was de mol, aangezien Tim op zijn plek staat is hij de mol.'

Nee... leuk gevonden, zonder meer! Maar ik geloof het niet. (ookal bevestigt het dat Tim de mol is :P)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?
« Reactie #44 Gepost op: 17-02-2012, 21:32:24 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Bedankt
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 21:38:33 door Lukie4, Reden: spoiler tags toegevoegd ivm afmeting foto »

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?
« Reactie #45 Gepost op: 19-02-2012, 12:52:10 »
Hoezo op slot? Tim stond niet precies maar wel redelijk in het middel. Helemaal lukt het je nooit omdat je natuurlijk niet tegen de rest kan zeggen dat je in het midden moet staan om een geheime aanwijzing aan de kijker door te geven. En bij de executie zat hij weer buiten de groep. Voor mij staat die theorie nog prima.


Voor mij is de theorie gevallen. Bij een even aantal kandidaten kan je spreken over redelijk in het midden, omdat er geen direct midden kan zijn, maar in deze aflevering stond toch echt Hadewych en niet Tim in het midden. Als het echt een hint was geweest dan had Tim hier ook in het midden moeten staan. Nu was er namelijk wel een absoluut midden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie] Hint in de groepsfoto's?
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2012, 13:02:47 »
Voor mij is de theorie gevallen. Bij een even aantal kandidaten kan je spreken over redelijk in het midden, omdat er geen direct midden kan zijn, maar in deze aflevering stond toch echt Hadewych en niet Tim in het midden. Als het echt een hint was geweest dan had Tim hier ook in het midden moeten staan. Nu was er namelijk wel een absoluut midden.

Ben het met je eens. Als het voor een hint is, kan een cameraman gewoon zeggen dat 2 kandidaten moeten ruilen van plaats omdat het "een leuker plaatje" maakt. Het zijn professionals, ze zijn gewend aan fotoshoots, en zullen daar niet snel iets achter zoeken.