Poll

Keert Ron terug in het spel in aflevering 2?

Nee, Ron is definitief uit het spel.
54 (40.6%)
Ja, Ron krijgt de kans om terug te keren, maar hij slaagt er niet in terug te keren/wordt hem niet gegund door de groep.
33 (24.8%)
Ja, Ron krijgt de kans om terug te keren en hij slaagt er ook in/wordt hem gegund door de groep
46 (34.6%)

Totaal aantal stemmen: 132

Poll gesloten: 13-01-2018, 20:15:45

Auteur Topic: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?  (gelezen 14382 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2018, 16:19:26 »


Welke promo doel je op precies? Overigens verwacht ik nu verder geen twists meer.

het praatje van Art aan het eind van deze video:

https://www.npo.nl/wie-is-de-mol/11-11-2017/AT_2083064?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2018, 16:29:14 »
Kan het mis hebben maar je vroeg in meerdere topics of je op Ron kon stemmen in de poll. Op den duur las ik nog zelfs berichten van je dat je als Ron terug kwam zo maar de mol nog kon zijn.
Ja haha, ik vier dit jaar mijn derde lustrum hier want zit er vanaf 2003 bij en iedereen die mij een beetje kent weet dat ik elk jaar weer zit te striven voor een mol die een rood scherm krijgt... het is gewoon het WACHTEN een keer op zo'n plotwending, snap je? Elk jaar is er wel wat nieuws.

Ik ben er ook zeer realistisch in dus heb dit jaar ervoor alweer afgeschreven... heb nooit gesoebat tegen beter weten in. Dit jaar waren WEL de ideale ingredienten aanwezig, met dat verkorte praatje van Art bijv., dus het was wel haast aangewezen dat er wat zou gebeuren... alleen niet de mol met een rood scherm.

Inderdaad vroeg ik dus rond bij Molbeurs en Pool wat ermee kon als Ron terug zou komen, want dat stond voor mij vast. En die gaven aan net als de app te doen, dus Ron is er gewoon echt even uit, komt terug, prima, dan is dat vers 2. Dus daarmee uiteraard direct ingeschikt want dat is ook een logica van een klok, toch? Polls, ook leuk, puur voor het principe 'kan Ron de mol nog zijn'? Ja natuurlijk kon die dat... maar geen seconde aan gedacht ook op Ron als mol te zullen stemmen natuurlijk, had het uberhaupt gekund, want ik stemde op hem als afvaller.

En of Ron dan ooit die mol met het rode scherm had kunnen zijn... ja... I WISH... daarom was hij ook mijn WENSmol. We hebben in de laatste 15 jaar niet voor niets steeds allerlei soorten mollen bedacht hier ;). Maar wensmollen die daadwerkelijke mollen blijken te zijn... helaas heb ik dat nog niet meegemaakt :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)